دیوید اندرسون


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
چم و خم مدیریت
  • 130,000 تومان
  • با تخفیف: 130,000 تومان
چم و خم استخدام (شناسایی افراد مایه مغزهای کوچک زنگ زده)

چم و خم مدیریت

  • 130,000 تومان

این کتاب شامل 10 فصل کوتاه است که همگی مستقیم سر اصل مطلب رفته و مملو از استراتژیهایی هستند که می‌توانید آنها را به کار برید. در هر فصل نقل‌قواها یا جملات کوتاهی را با عنوان فوت‌وفن می‌یابید که موجب تقویت آموخته‌هایتان می‌شود. همچنین داستانهایی را خواهید خواند که بیانگر تجربه‌های واقعی نویسنده بوده و بستری برای پیاده‌سازی اصولی خواهد بود که می‌اموزید. سرانجام در هر فصل، راه و روشهایی را می‌بینید که همچون قطب‌نمایی شما را به سمت تغییر در کار و کسب‌تان هدایت میکند. در پایان هر فصل، 8 سوال کلیدی آمده و کتاب با خلاصه‌ی نکات مهم هر فصل پیان می‌یابد که برای مرور کردن مناسب است.

چم و خم استخدام (شناسایی افراد مایه مغزهای کوچک زنگ زده)

  • 17,000 تومان

کتاب حاضر، حکایت شرکت‌هایی است که با استخدام افراد «میان‌مایه»، و «مغزهای کوچک زنگ‌زده» شکست خود را تضمین می‌کنند! نترسید. این کتاب نمی‌تواند شرکت شما را به شکست برساند. این کتاب می‌آموزد چگونه در مصاحبه‌های استخدام، افراد «میان‌مایه» می‌توانند خود را به عنوان افراد کارآزموده و زبده به شما معرفی کنند. بکوشید از این افراد رودست نخورید...

برنامه‌ریزی بازاریابی استراتژیک برای کسب و کارهای کوچک تا متوسط (نوشتن گام به گام یک برنامه بازاریابی)

  • 14,900 تومان

بازاریابی برای کسب و کار، در رقابت بسیار تنگاتنگ امروزی در بازار، در بهترین حالت کار بسیار دشواری است. پول به سختی دست می‌آید. مشتریان زیاده‌خواه و پرتوقع شده‌اند. افزون بر این، تنوع و فراوانی راه‌کارهای بازاریابی موجود، برای صاحبان تجارت و بازاریابان می‌تواند گیج‌کننده و خسته‌کننده باشد. این کتاب حاصل30 سال تجربه در بازاریابی محصولات و خدمات در سطح داخلی و بین‌المللی بوده و یک ابزار مناسب و لازم برای توسعه تجارت‌هایی با اندازه کوچک تا متوسط است. ایجاد یک برنامه بازاریابی استراتژیک برای تجارت شما ممکن است کاری دلهره‌آور به نظر برسد. در حقیقت، بسیاری از صاحبان تجارت در پی چنین برنامه‌ای نیستند و بسیاری هم، یک برنامه ناقص را پیاده می‌کنند، چرا که آنها، یک فرایند کاربردی و قابل کنترل را به کار نمی‌گیرند.

صفحه‌ی 1