دیو رمزی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
پول و دگرگونی
  • 170,000 تومان
  • با تخفیف: 170,000 تومان
رهبرآفرینی (20 سال خرد کسب و کار کاربردی از فعالیت‌ها و محیط‌های مختلف)
مدیریت پول (اصول کاربردی برای تعادل وضعیت مالی)
  • 225,000 تومان
  • با تخفیف: 225,000 تومان

پول و دگرگونی

  • 170,000 تومان

به دنیای شگفت‌انگیز «مدیریت جریان پول نقد» خوش آمدید. اصول و قوانین «پول و دگرگونی» به شما می‌گوید: این شما هستید که می‌توانید آینده‌تان را بسازید. اگر اکنون بتوانید با یکسری اصول صحیح، روش درستی را در زندگی خود پیش بگیرید، در آینده نیز قادر خواهید بود از مزایا و فرصت‌های شگفت‌انگیزی برخوردار شوید. پس «اگر اکنون بتوانید مثل هیچ‌کس زندگی کنید، در آینده نیز از زندگی بسیار متفاوتی برخوردار خواهید بود که موجب حیرت دیگران خواهد شد.» کتاب «پول و دگرگونی» یک نظریه نیست، بلکه یک برنامه کاملا عملی‌است که تحت هر شرایطی نتیجه‌بخش است. بدین‌ترتیب پول و دگرگونی، تغییر و تحولات عظیمی را در رابطه با امور مالی شما به وجود خواهد آورد. و رسیدن به این موفقیت و آرامش مالی، مشروط بر این است که بتوانید شخصی را که در آینه می‌بینید کنترل کنید. این را بدانید! همه برندگان بهای پیروزی خود را می‌پردازند..

رهبرآفرینی (20 سال خرد کسب و کار کاربردی از فعالیت‌ها و محیط‌های مختلف)

  • 200,000 تومان

خود را فردی رهبر می‌دانید یا شخصی کارآفرین؟ کسی که هنرش هدایت یک کسب و کار است یا کسی که توانایی ایجاد و اداره شغل را دارد؟ امروزه برای موفقیت یک کسب و کار، چیزی بیشتر از رهبری و کارآفرینی مورد نیاز است؛ چیزی متشکل از نیرو، شجاعت و اراده یک کارآفرین و در عین حال هدایت و هماهنگی یک رهبر. برای پیشرفت یک کسب و کار به هر دوی این‌ها نیاز است ... نیاز به یک «رهبرآفرین»! «رهبرآفرینی» اثری متمایز از مدیر، نویسنده و رهبرآفرین برجسته و توانا «دیو رمزی» است که یک راهنمای عملی گام‌ به‌ گام را برای ایجاد و گسترش یک کسب و کاررؤیایی در اختیار شما قرار می‌دهد؛ از زندگی کردن با رؤیاها، چشم‌اندازها و اهداف برای شروع کار ... تفویض مسئولیت به دیگران برای پیشرفت و گسترش کسب و کار ... و ساختن یک کسب و کار با شکوه و رؤیایی.

مدیریت پول (اصول کاربردی برای تعادل وضعیت مالی)

  • 225,000 تومان

بیشتر مردم خوب می‌دانند با پول چه کار کنند؛ اما نمی‌دانند چگونه! امروزه بسیاری از نویسندگان درباره پول، پول‌سازی و مدیریت هزینه‌ها در زندگی، کتاب می‌نویسند؛ ولی تاکنون کسی درباره مطالب و داستان‌هایی که در این کتاب می‌خوانید، سخن نگفته است؛ از این رو پیشنهاد می‌کنیم تمام مطالب آن را بخوانید و با اجرای طرح‌های اثبات‌ شده‌اش، از شر بدهی‌های خود رها شوید و به استقلال مالی کامل برسید.

صفحه‌ی 1