دبرا بوردیک


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
راهنمای مهارت‌های توجه آگاهی برای کودکان و نوجوانان
راهنمای مهارت‌های توجه‌آگاهی برای متخصصان و مراجعان

راهنمای مهارت‌های توجه آگاهی برای کودکان و نوجوانان

  • 120,000 تومان

کتاب تمرین مهارت‌های توجه‌آگاهی کودکان و نوجوانان برای پاسخگویی به نیازهای متخصصان سلامت روان، معلمان، والدین و سایر متخصصانی که می‌خواهند تمرین‌های توجه‌آگاهی را با کار به کودکان و نوجوانان خود تلفیق کنند، طراحی شده‌است. این کتاب بیش از 150 تکنیک، فعالیت، و کاربرگ را گردآوری کرده‌است که می‌تواند برای مراجعان و دانش‌آموزان استفاده شود تا توجه آگاهی را تجربه کنند، از آن در کارهای روزمره خود استفاده کنند.

ذهن آگاهی برای کودکان مبتلا به بیش فعالی (ِمهارت‌هایی برای کمک به تمرکز موفقیت در مدرسه و دوست‌یابی فرزندان)

  • 39,000 تومان

به عنوان پدر، مادر، درمانگر و یا معلم کودکان مبتلا به اختلال کمبود توجه - بیش فعالی (ADHD) می‌دانید که کودکان مبتلا به بیش فعالی هر روز با چالش‌های خاصی چون دوست‌یابی ، کنترل احساساتشان و ... مواجه می‌شوند . خوشبختانه تکنیک‌های ارائه شده در این کتاب می‌تواند به آنها کمک کند . این کتاب برای کودکان مبتلا به بیش فعالی به صورت تمرین‌های قابل اجرای ذهن‌آگاهی جهت کمک به موفقیت کودکان در تمام مراحل زندگیشان‌، تالیف شده است. تمرین‌های این کتاب با کاربردی راحت، برای کمک به بالا بردن خودآگاهی و خوداندیشی کودکانتان طراحی شده است، تا در زمینه‌هایی که نیاز به کمک بیش‌تری دارند به آن‌ها کمک شود. هم‌چنین مهارت یک جا ساکن نشستن و کنترل احساسات و بهبود تمرکز، کنترل حرکات بیش از حد، مهارت‌های اجتماعی، پایین آوردن سطح استرس و ارتباط با دیگران را فرا خواهند گرفت. ((منبع آموزشی فوق العاده هم برای والدین و هم برای کودکان می‌باشد))

راهنمای مهارت‌های توجه‌آگاهی برای متخصصان و مراجعان

  • 100,000 تومان

چرا به این کتاب نیاز داریم؟ کتاب تمرین تکنیک‌های توجه‌آگاهی برای پاسخ‌گویی به نیاز متخصصان سلامت روان، معلمان و متخصصان دیگری نوشته شده که می‌خواهند از مهارت‌های توجه‌آگاهی در شغل‌شان استفاده کنند. این کتاب بیش از 100 تکنیک ویژه را گرد هم آورده تا مراجعان و دانش‌آموزان بتوانند توجه‌آگاهی را تجربه کنند و از آن در زندگی روزانه خود استفاده و مزایای اثبات‌شده آن را کسب کنند. هدف تدوین این کتاب موارد ذیل بوده است: ـ توضیح چیستی توجه‌آگاهی. ـ افزایش استفاده از توجه‌آگاهی در خانه. ـ آموزش اصول اساسی توجه‌آگاهی. ـ آموزش تنوع گسترده‌ای از مهارت‌های توجه‌آگاهی ویژه. ـ استفاده از تکنیک‌های توجه‌آگاهی برای برخی از اختلالات روانی. ـ پیگیری پیشرفت.

صفحه‌ی 1