جین نلسن لین لوت


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
انضباط مثبت برای نوجوانان (روابط دموکراتیک میان والدین و نوجوانان)
تربیت سالم نوجوانان
  • 210,000 تومان
  • با تخفیف: 210,000 تومان
روش‌های ایجاد نظم و انضباط در نوجوانان
  • 110,000 تومان
  • با تخفیف: 110,000 تومان

انضباط مثبت برای نوجوانان (روابط دموکراتیک میان والدین و نوجوانان)

  • 220,000 تومان

انضباط مثبت الگویی تربیتی مبتنی بر فلسفه و روانشناسی فردی آلفرد آدلر است. در واقعء آدلر و همکار او رودولف درایکورس از اصطلاح «فرزندپروری دموکراتیک» استفاده می‌کردند، مفهومی که در کارهای دایانا بامریند با اصطلاح «فرزندپروری مقتدر» در کارهای مایکل پاپکین با عنوان «فرزندپرورری فعال» مورد استفاده قرار گرفت و جین نلسن و همکارانش نیز اصطلاح انضباط مثبت یا فرزندپروری مثبت را مترادف و به‌جای «فرزندپروری دموکراتیک» به کار گرفتند.

تربیت سالم نوجوانان

  • 210,000 تومان

تغییر کردن آسان نیست، اما اگر ارزشش را درک کنید، مطمئنا شما هم تغییر خواهید کرد. آیا برقراری یک رابطه خوب با نوجوانتان، در حال حاضر، و داشتن یک رابطه شگفت‌انگیز با او، در سال‌های آینده، برایتان ارزشمند است؟ آیا می‌ارزد که فرصت‌هایی برای نوجوانانتان فراهم کنید تا باورها و مهارت‌هایی را در خود پرورش دهند که به آن‌ها کمک می‌کند به اعضای شاد و مؤثر جامعه تبدیل شوند؟ آیا می‌ارزد که از پدر و مادر بودن خود لذت ببرید و آن را تجربه‌ای ارزشمند بیابید، نه تجربه‌ای خسته‌کننده و یاس‌آور؟ اگر پاسخ شما به یکی یا به همه این پرسش‌ها مثبت است، پس می‌ارزد که برای تغییر تلاش کنید؛ و البته تغییر نیاز به تلاش هم دارد. این کتاب به شما کمک خواهد کرد تا در فضایی آکنده از احترام متقابل که عزت‌نفس هر دو طرف را تضمین می‌کند، با آموزش صحیح به نوجوانان خود، از آن‌ها سؤال کنید و، در عین حال، حمایت‌شان کنید.

روش‌های ایجاد نظم و انضباط در نوجوانان

  • 110,000 تومان

امروزه نوجوانان می‌خواهند که خودشان خلبان هواپیماهای زندگی‌شان باشند. آن‌ها از والدین می‌خواهند که به آن‌ها عشق بورزند، حمایتشان کنند و آن‌ها را بپذیرند، ولی به آن‌ها اجازه دهند که به تنهایی زندگی‌شان را پیگیری کنند. گاهی اوقات نوجوانان چنان رفتار می‌کنند که گویا می‌خواهند، والدین‌شان را از هواپیمایشان بیرون کنند. بسیاری از والدین می‌خواهند که خلبان هواپیماهای زندگی نوجوانان‌شان باشند. آن‌ها می‌ترسند که اگر کنترل کمتری روی نوجوانان‌شان داشته‌باشند. آن‌ها دچار دردسر شوند و در مخمصه بیفتند، آسیب ببینید، یا ناتوان شوند و یا حتی بمیرند. با این ترس موجود در ذهن آن‌ها، اغلب والدین ناکارآمد می‌شوند و با روش‌های بیش از حد کنترل‌کننده، سبب افزایش سرکشی نوجوانان می‌شوند.

صفحه‌ی 1