جیمز کریست


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
راهنمای دوست‌یابی در دوران نوجوانی
  • 65,000 تومان
  • با تخفیف: 65,000 تومان
چه باید بکنی وقتی که وحشت‌زده و نگرانی
  • 20,000 تومان
  • با تخفیف: 20,000 تومان
رفیق نترس با نگرانی‌هایت مبارزه کن
  • 9,500 تومان
  • با تخفیف: 9,500 تومان

راهنمای دوست‌یابی در دوران نوجوانی

  • 65,000 تومان

داشتن دوستی‌ها و روابط بیشتر به معنای زندگی شادتر و سالم‌تر است و برای افزایش و تقویت خودباوری و اعتماد به نفس در کودکان و نوجوانان اهمیت بسیاری دارد و بی‌تردید بخشی از تمایل بچه‌ها به برقراری ارتباطات دوستانه با همسن و سالان، ذاتی است و به صفات و خلق و خوی آنان بستگی دارد، اما بخش زیادی از آن نیز اکتسابی و تابع شرایط محیطی است که کودکان در مدرسه و در محل زندگی و رشد خود با آنها روبه‌رو می‌شوند. مهارت دوست‌یابی با برقراری ارتباط و آشنایی با دیگران و شناخت آنان آغاز و سپس به تدریج عمیق‌تر می‌شود و مراحل بعدی آن پیموده می‌شود. اما کودکان و نوجوانان فرایند دوستی و دوست‌یابی را چگونه طی می‌کنند؟ کتاب «راهنمای دوست‌یابی در دوران نوجوانی» توسط یک روانشناس کودک و نوجوان که در زمینه‌های روان‌درمانی با خانواده‌ها در حال فعالیت است، نوشته شده و مخاطب آن بچه‌های سنین اوایل نوجوانی به بعد است، و به شیوه‌ها، فرایندها و راهکارهای موجود در مراحل مختلف دوست‌یابی می‌پردازد، و کتاب حاضر ضمن تاکید بر آن، راهکارهای مربوط را نیز آموزش می‌دهد.

چه باید بکنی وقتی که وحشت‌زده و نگرانی

  • 20,000 تومان

هنگامی که وحشت‌زده و نگران هستید چه می‌کنید؟ منشا ترس‌ها و نگرانی‌ها کجاست؟ چطور می‌توانیم ترس‌ها را از بین ببریم؟ با مطالعه این کتاب، ترس‌ها و نگرانی‌هایمان را می‌شناسیم و می‌آموزیم که چگونه با آن‌ها کنار بیاییم و در چه مواردی کمک تخصصی بگیریم.

رفیق نترس با نگرانی‌هایت مبارزه کن

  • 9,500 تومان

تو از چه می‌ترسی؟ از رعد و برق؟ از زورگوها؟ از امتحان؟ از تروریست‌ها؟ از هیولا؟ از کابوس؟ از اشتباه کردن؟ از جور نبودن با بچه‌های مدرسه؟ از دور بودن از پدر مادر؟ از تنها ماندن در منزل؟ برای هر کس پیش می‌آید که گاهی اوقات بترسد و نگران شود. اما لازم نیست تو بترسی. این کتاب می‌تواند به تو کمک کند. با خواندن این کتاب یاد می‌گیری زمانی که می‌ترسی چه کار باید انجام بدهی... - بچه‌های دیگر از چه چیز‌هایی می‌ترسند و نگران چه چیزهایی هستند. - تو تنها نیستی، ترس و نگرانی از چه چیزهایی سر چشمه می‌گیرد. - بدن و مغز با هم همکاری می‌کنند تا تاثیر ترس را شدیدتر و یا کمتر کنند. - پاکن ترس و نگرانی، 10 روش که به وسیله آن‌ها می‌توانی ببشتر احساس امنیت، قدرت و آرمش کنی.

صفحه‌ی 1