جیمز بالدوین


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
با کوه در میان بگذار
  • 40,000 تومان
  • با تخفیف: 40,000 تومان
ملاقات
  • 52,500 تومان
  • با تخفیف: 52,500 تومان
دن کیشوت
  • 25,000 تومان
  • با تخفیف: 25,000 تومان

با کوه در میان بگذار

  • 40,000 تومان

«با کوه در میان بگذار» یک کلاسیک آمریکایی است که بر پایه‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دوره کودکی جیمز بالدوین استوار است. این داستان به یادماندنی، امکانات تازه‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌یی در زبان آمریکایی و در شیوه‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ درک آمریکاییان و دیگر مردم جهان گشود. «با کوه در میان بگذار» آمیزه‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌یی است از عواطف غنایی و خشونت پرطنین پسر چهارده‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ساله‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌یی به‌ ‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌نام جان گریمز (پسرخوانده‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ یک مبلغ بدزبان کلیسا) که در پی کشف هویت خویش است. ماجرای داستان، یک روز معمولی زندگی جان (یک‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شنبه‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌یی در ماه مارس 1935) را در برمی‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گیرد و با آن‌‌‌‌‌‌‌‎ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌که بر معیار حماسی گذشته‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پرمشقت خانواده‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اش و میل تازه‌‌‌‌ ‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شکل‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌یافته‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ خودش به آینده تمرکز می‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کند، علیه‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نگاه تیز شهری - که به آن هم تعلق دارد و هم ندارد- نیز برمی‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌خیزد. داستان بالدوین نوعی از نژادپرستی که شخصیت‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها با آن روبه‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌رو هستند، هم ‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌چنین نقشی دو پهلو که مذهب در زندگی آن‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها ایفا می‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کند، را ظالمانه و الهام‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بخش نشان می‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دهد.

ملاقات

  • 52,500 تومان

ملاقات، با داستان‌های فراموش‌نشدنی، تاثربرانگیز و هولناک برآمده از شناخت بی‌مثال بالدوین از زخم‌های نژادپرستی بر پیکر قربانیان و عاملانش، اثری است بزرگ با سبکی درخشان از یکی از مهم‌ترین نویسندگان سده بیستم جهان و نیز سده بعد که گویی نفرت و تعصب نژادی کماکان دوام یافته است.

دن کیشوت

  • 25,000 تومان

این اثر مملو از شوخ‌طبعی است. به جای تمسخر ترحم برمی‌انگیزد، هم می‌خنداند و هم می‌گریاند. همین راز عظمت و یزرگی این اثر است. به هر حال کتاب اصلی بسیار حجیم است و کتاب‌خوان‌های امروزی را هراسان می‌کند. با آن‌که کتاب با حروف ریز چاپ شده، باز شامل دو جلد و بیش از هزار صفحه است.البته این روزها با وجود انبوه کتاب‌ها در موضوعات متنوع کم پیش می‌آید که کسی فرصت مطالعه کل اثر را داشته باشد و آن را از آغاز تا پایان بخواند، از سویی هیچ‌کس نباید از لذت خواندن این اثر بزرگ بی‌بهره بماند. با توجه به این ملاحظات بوده که این جلد کوچک تهیه شده. این خلاصه‌‌ای از کتاب بزرگ سروانتس نیست، بلکه بازنویسی جذاب‌ترین بخش‌های آن است.

صفحه‌ی 1