جیم کوئیک


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر

بی‌حد و مرز (مغزتان را تقویت کنید همه‌چیز را سریع یاد بگیرید و به انتظارات خود در زندگی بیفزایید)

  • 210,000 تومان

مغز شما قدرتمند‌ترین تکنولوژی در جهان است. اما قبل از خواندن این کتاب، به این قدرت پی نمی‌برید. به‌رغم گفته دیگران، محدودیتی ندارید. شما توانمندی بالقوه تمام نشدنی دارید. با خواندن این کتاب می‌توانید: بر ذهن خود مسلط شوید. بر میزان بهره‌وری خود بیفزایید. به انگیزه‌ای تمام نشدنی دست پیدا کنید. ذهن خود را شفاف کنید. بر توجه خود بیفزایید. همه‌چیز را یاد بگیرید.

بی حد و مرز (بهبود عملکرد ذهن یادگیری سریع‌تر و گشودن دریچه‌ای به‌سوی زندگی منحصربه‌فرد)

  • 110,000 تومان

پرورش ذهن، تمام ابعاد زندگی را بی حدومرز می کند؛ اما کمتر کسی می‌داند با بهره‌گیری از چند روش کاربردی، ذهن به چه قدرتی دست می‌یابد. در این اثر، چهار قاتل قدرتمند تمرکز را خواهیم شناخت که با کنترل بی حدومرزشان، توانایی تفکر و تمرکز به شکوفایی خارق‌العاده‌ای خواهد رسید.

ذهن نامحدود (مغز خود را تقویت کنید هرچیزی را سریع‌تر یاد بگیرید و زندگی دلخواه خود را بسازید)

  • 80,000 تومان

ارزشمندترین موهبتی که خداوند به ما عطا کردهء مغز است. مغز همان عاملی است که آموختنء عشق ورزیدنء اندیشیدنء آفریدن و حتی شادی کردن را برای ما ممکن کرده است. مغز همچون دروازه‌ای ما را به جهان احساساتء استعدادها و توانایی‌ها راه می‌هد تا به تجربه عمیق زندگی و عشق‌ورزی پایدار دست یابیم. مغز به ما کمک می‌کند طرح‌های نو دراندازیم و آن‌ها را بپرورانیم و به سرانجام برسانیم.

نامحدود (مغزتان را تقویت کنید همه چیز را سریع‌تر یاد بگیرید و به انتظارات خود در زندگی بیفزایید)

  • 160,000 تومان

- مغز شما قدرتمند ترین تکنولوژی در جهان است. اما قبل از خواندن این کتاب، به این قدرت پی نمی برید. - به رغم گفته دیگران، محدودیتی ندارید. شما توانمندی بالقوه تمام نشدنی دارید. با خواندن این کتاب می توانید: بر ذهن خود مسلط شوید. بر میزان بهره‌وری خود بیفزایید. به انگیزه ای تمام نشدنی دست پیدا کنید. ذهن خود را شفاف کنید. بر توجه خود بیفزایید. همه چیز را یاد بگیرید.

نامحدود (تکنیک های عملی برای بهبود مهارت‌های ذهنی تقویت حافظه یادگیری سریع و لذت بردن از مطالعه)

  • 89,000 تومان

بیشترمان مهارت‌های خواندن و مطالعه را در دوران دبستان آموخته‌ایم و در مقاطع تحصیلی بالاتر با وجود بیشتر و سنگین‌تر شدن حجم مطالب، تکنیک‌های یادگیری‌مان هیچ تغییری نکرده و همان تکنیک‌های دوران دبستان است. همین مسئله باعث می‌شود یادگیری سخت‌تر و زمان‌بر شود. به ویژه در دنیای پرمشغله امروز که همه از کمبود وقت شکایت دارند، ندانستن روش‌های درست حافظه و یادگیری، رغبت ما را به مطالعه کم می‌کند.با یادگیری مهارت‌ها و نکات جیم کوئیک و انجام دادن تمرین‌های این کتاب نه تنها مهارت‌هایتان بهبود می‌یابد، با کارکرد ذهنتان بیشتر و بهتر آشنا می‌شوید و مطالعه، لذت بیشتری برایتان خواهد داشت.

صفحه‌ی 1