جیسون فانگ


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
کد سرطان
  • 120,000 تومان
  • با تخفیف: 120,000 تومان
چرا چاق می‌شویم
  • 20,000 تومان
  • با تخفیف: 20,000 تومان
قانون چاقی (چطور قفل کاهش وزن‌مان را باز کنیم)
چرا چاق می‌شویم (رمز گشایی از راز افزایش وزن)
  • 45,000 تومان
  • با تخفیف: 45,000 تومان

کد سرطان

  • 120,000 تومان

سرطان آخرین راز بزرگ دنیای پزشکی است و از زمان پیدایش بشر همواره تهدیدی بزرگ برای او محسوب شده است. اما سرطان چیست؟ این عفونت نه ناشی از عوامل خارجی است و نه بیماری‌ای ژنتیکی است که از نسلی به نسل دیگر منتقل شود، بلکه منشا واقعی آن به هزاران سال پیش از وجود ما برمی‌گردد. مبارزه بشر با سرطان از دهه 1970 شروع شده است و از آن زمان تا امروز میلیاردها دلار هزینه، تبلیغات گسترده و چندین دهه تحقیق، موفقیت‌های محدود به همراه داشته است؛ داروهای مفید اندک و استراتژی‌های پیشگیرانه محدود. با این حال ما بر سرزمین دشمن باستانی خود قدم می‌گذاریم و الگویی انقلابی و جدید برای درک هر چه بیشتر سرطان ارائه می‌دهیم. دکتر جیسون فانگ در کتاب کد سرطان داستان سرطان و نحوه پیشرفتش را به نحوی حیرت‌انگیز بیان می‌کند. سرطان قیام سلول‌های سالم علیه بدن است و بذر سرطان در بدن تک تک ما وجود دارد. اما خبر خوب این‌که ما بیش از آن‌چه قبلا باور داشتیم بر سرنوشت خود مسلطیم. دکتر فانگ در این روایت هیجان‌انگیز از آخرین تحولات درباره سرطان حرف می‌زند و .شرایطی را که به لحاظ ژنتیکی به سرطان منجر می‌شوند موشکافی می‌کند. همچنین روند بیماری را از لحظه تبدیل یک سلول طبیعی به سلول سرطانی تا پیشرفت و متاستاز آن و چگونگی تاثیر عوامل مختلف مانند تغذیه چاقی و دیابت نوع 2 بر گسترش سرطان توضیح می‌دهد...

چرا چاق می‌شویم

  • 20,000 تومان

در این کتاب بسیار خواندنی و انگیزه‌بخشء نویسنده نظریه اصلی قدرتمندی را در مورد چاقی ارائه می‌کند که بینشی شگفت‌انگیز درباره تغذیه مناسب را فراهم می‌آورد. دکتر فانگ بر این باور است (گرچه قبول آن سخت است) که رژیم غذایی کم کالری و کم چربی برای کنترل وزن بدن یا درمان چاقی بی‌فایده است. علاوه بر آن در پنج گام اصلی، یعنی مجموعه‌ای از عادات درازمدت زندگی که سلامت شما و کنترل سطوح انسولین را بهبود می‌بخشدء توضیح می‌دهد که چطور از طریق روزه‌داری متناوب می‌توانید چرخه مقاومت به انسولین را شکسته و به وزن سالم خود برسید.

قانون چاقی (چطور قفل کاهش وزن‌مان را باز کنیم)

  • 55,000 تومان

تمام تصوراتی که درباره اضافه وزن و چربی بدن دارید، اشتباه‌اند و باید فراموش‌شان کنید. بی‌دلیل نیست که هرچه تلاش می‌کنیم وزن‌مان را کم کنیم، نمی‌توانیم. در این کتاب با اسناد معتبر و آمار دقیق و علمی می‌آموزید چطور در این چند دهه تبلیغات پر زرق و برق جهانی با کمک برخی پزشک‌ها و آزمایشگاه‌ها ذهن ما را کنترل کرده است و ما را به سمت عادت‌های غذایی‌ای سوق داده است که باعث می‌شوند روزبه‌روز وزن‌مان بیش‌تر شود. ما نه‌تنها تناسب اندام خود را از دست داده‌ایم، بلکه داریم به چاقی بیمارگونه مبتلا می‌شویم. راه‌حل نهایی مشکل چاقی را در این کتاب بخوانید.

چرا چاق می‌شویم (رمز گشایی از راز افزایش وزن)

  • 45,000 تومان

در این کتاب به غایت خواندنی و انگیزه بخش، دکتر جیسون فانگ نظریه‌ی اصلی و قدرتمندی در مورد چاقی ارائه می‌کند که بینشی شگفت انگیز درباره‌ی تغذیه‌ی مناسب را فراهم می آورد. علاوه بر آن در پنج گام اصلی ، یعنی مجموعه‌ای از عادات دراز مدت زندگی که سلامت شما و کنترل سطوح انسولین را بهبود می‌بخشد، دکتر فانگ توضیح می‌دهد که چطور از طریق روزه داری متناوب می‌توانید چرخه‌ی مقاومت به انسولین را شکسته و به وزن سالم خود برسید.

صفحه‌ی 1