جکی لتران


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر

می‎‌خواهم اما ذهن لعنتی من اجازه نمی‌دهد (کتاب راهنما برای دختران نوجوان)

  • 95,000 تومان

آیا بر این باورید که زندگی ناعادلانه است یا اینکه تغییر غیرممکن است؟ آیا از زندگی خود ناراضی یا کلافه هستید؟ اگر جواب شما مثبت باشد، شما تنها نیستید! متخصص اعتمادبه‌نفس نوجوانان، جاکی لتران، اینجاست تا راهی سریع و آسان به‌سوی یک زندگی شادتر و سالم‌تر را به شما نشان دهد. در این کتاب، شما درخواهید یافت که چطور: - باورهای منفی را تغییر دهید. - گفتگو با خود مثبت ایجاد کنید. - حتی در شرایط دشوار، آرام بمانید. - عزت‌نفس و اعتمادبه‌نفس خود را بهبود بخشید. - تصمیمات سالم بگیرید. و بسیاری موارد دیگر! کتاب «می‎‌خواهم، اما ذهن لعنتی من اجازه نمی‌دهد» راهنمایی عالی برای کمک به شماست تا کنترل زندگی خود را در دست بگیرید. اگر به نصیحت‌های مربوط به زندگی در دنیای واقعی که کار‌آمدند و با زبانی دوستانه با شما صحبت می‌کنند علاقه‌مندید، پس این کتاب مخصوص شماست! این کتاب به نوجوانان، والدین آنها، مربیان و هر کسی که علاقه‌مند به یادگیری نحوه در کنترل گرفتن ذهنش است، توصیه می‌شود.

چگونه اعتماد به نفس خود را بالا ببرید (ابرنیروهای درونی خود را برای غلبه بر ترس و بی‌اعتمادی به خود و ایجاد اعتماد به نفسی تزلزل‌ناپذیر رها کنید) راهنمایی برای دختران نوجوان

  • 105,000 تومان

آیا شما از مبارزه مداوم با افکار منفی‌تان خسته شده‌اید؟ آیا ترس یا شک به خود مانع لذت بردن‌تان از زندگی می‌شوند؟ اگر می‌خواهید به احساس استیصال در برابر استرس، اضطراب و یا ترس‌تان پایان بدهید، جکی لتران متخصص اعتمادبه‌نفس نوجوانان می‌تواند به شما کمک کند. او با بیش از بیست سال تجربه کمک به نوجوانان می‌تواند به شما بیاموزد که بر ترس و تردیدی که نسبت به خود دارید و مانع حرکت‌تان شده‌اند غلبه کنید. با این کتاب شما می‌توانید یاد بگیرید که: - کنترل افکار و احساسات‌تان را به‌دست بگیرید. - با همان چیزی که هستید احساس راحتی کنید. - راه‌حل‌ها را پیدا کنید و مشکلات‌تان را حل کنید. - ذهنیتی مثبت و تاب‌آور را به وجود بیاورید. - اعتمادبه‌نفس‌تان را افزایش دهید و عزت‌نفسی پایدار ایجاد کنید. و... این کتاب پر از مثال‌های زندگی واقعی و دستورالعمل‌های قدم به قدم است که می‌تواند به شما کمک کند با شجاعت و اعتمادبه‌نفس به دنبال چیزی که می‌خواهید بروید.

صفحه‌ی 1