جنیفر کیلیک


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
الکس اسپارو و زامبی‌های آخر‌الزمانی (قدرت‌های نسبتا عجیب 3)
الکس اسپارو و خشم پشمالوها (قدرت‌های نسبتا عجیب 2)
دروغ‌سنج بدبو (قدرت‌های نسبتا عجیب 1)
  • 39,000 تومان
  • با تخفیف: 39,000 تومان

الکس اسپارو و زامبی‌های آخر‌الزمانی (قدرت‌های نسبتا عجیب 3)

  • 56,000 تومان

اتفاق عجیبی در چری تری لین رخ داده است: اعضای کلاس ورزش به شکل اسرارآمیزی می‌میرند و به شکل اسرارآمیزتری دوباره زنده می‌شوند. الکس، جس و دیو باید پیش از آن‌که مامان و مامان‌بزرگ الکس به جمع مرده‌های زنده‌شده بپیوندند، جلوی این قضیه را بگیرند؛ وگرنه خبری از کریسمس نخواهد بود. اما علت علاقه زامبی‌ها به لامپ‌های چراغانی کریسمس چیست؟ چه رازی پشت طرح اختاپوس سیاه است؟ نابغه‌ای که پشت همه این ماجراها ایستاده کیست؟

الکس اسپارو و خشم پشمالوها (قدرت‌های نسبتا عجیب 2)

  • 43,000 تومان

جستجوی خوکچه‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های هندی فراری برای الکس مأموریت کوچکی است، اما او چطور می‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تواند مأموریت بزرگ‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تری برای آزمودن قدرت‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های فوق‌‌‌‌‎‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بشری مسخره‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ خودش و جس پیدا کند؟ جس برای کار در یک پناهگاه حیوانات داوطلب می‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شود، اما خیلی زود متوجه می‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شود که یک جای کار می‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌لنگد حیوانات پناهگاه وحشت‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌زده‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اند. در شهر هم ماجراهای عجیبی در جریان است: حیوانات خانگی گم می‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شوند، توی خیابان‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها گودال‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌هایی پیدا می‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شود و سنجاب‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های شهر دیوانه می‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شوند. پلیس هیچ سرنخی به دست نیاورده. این یک مأموریت ویژه برای مأمور الکس است.

دروغ‌سنج بدبو (قدرت‌های نسبتا عجیب 1)

  • 39,000 تومان

الکس اسپارو یک مأمور مخفی تحت تعلیم است. تازه، قدرت تشخیص دروغ هم دارد. او و همکارش جس، که می‌تواند با حیوانات ارتباط برقرار کند، و به کمک یک ماهی قرمز نسبتا باهوش به نام باب، باید کشف کنند که چرا دوستانشان - و حتی دشمنانشان- در مدرسه چری تری لین، به دانش‌آموزهایی تبدیل می‌شوند که به شکل عجیبی مودب و بانزاکت هستند. آیا الکس می‌تواند راهی برای کنترل نیروی فوق بشری بوگندویش پیدا کند؟ راستی نابغه شروری که پشت همه این ماجراها ایستاده، چه کسی است؟ در دنیایی که ویژگی‌های غیرمعمول بچه‌ها نابود می‌شود، الکس و جس باید با تکیه بر آنچه آن‌ها را متفاوت می‌کند، راهی برای پیروزی پیدا کنند.

صفحه‌ی 1