جنیفر شانون


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر

کتاب کار میمون ذهن برای غلبه بر کمال‌گرایی (رهایی از دام اضطراب و خلق شفقت به خود طی 30 روز)

  • 130,000 تومان

سیستم لیمبیک مغز ما برای بقا ضروری است، او می‌خواهد مطمئن شود که خطری تهدیدمان نمی‌کند؛ اما در کمال‌گراها نسبت به اشتباه کردن حساس است زیرا آن را نشانۀ ضعف می‌داند و در زمان نامناسب هشدار می‌دهد. اگر در حال آشپزی رشته‌ها زیادی بپزند، از خودمان عصبانی می‌شویم؛ چطور توانستم این گند را بالا بیاورم؟ اگر در حال سخنرانی باشیم و کسی تلفن همراهش را نگاه کند، وحشت‌زده می‌شویم؛ یعنی حوصلۀ همه را سر برده‌ام؟ اگر کسی در باشگاه بیشتر از ما تمرین کند، ماشینش از ما بهتر باشد یا نمرات بچه‌هایش از بچه‌های ما بالاتر باشد، احساس شرم و بی‌کفایتی می‌کنیم؛ نکند مورد احترام همه نباشم؟ حساسیت بیش از حد سیستم لیمبیک نشان می‌دهد که چرا نمی‌توانیم لحظه‌ای دست از سر خود برداریم و چرا همه چیز باید «مرتب و دقیق» باشد. شکست جز گزینه‌های ما نیست. اگر نتوانیم کاری را درست انجام دهیم، اصلاً نباید انجامش دهیم. با هرگونه احتمال طرد یا انتقاد از سوی عزیزان‌مان، احساس می‌کنیم زندگی‌مان به خطر افتاده است. ترس دیرینه از طرد شدن، تنها ماندن و ضعیف بودن در دنیای خطرناک بر ما مستولی می‌شود. واکنش‌دهی سریع سیستم لیمبیک، ناتوانی‌اش در توجیه یا ارزیابی خطر، عزم راسخش برای اخراج نشدن از قبیله‌مان، تمامی اینها شخصیت حیوانی او هستند. به همین دلیل دوست دارم او را «میمون ذهن» بنامم. هو-هو-هو! نباید مرتکب اشتباه شوی! این قانون جنگل ناهشیار ما است.

راهنمای نجات از اضطراب برای نوجوانان (مهارت‌های سی بی تی برای غلبه بر ترس نگرانی و وحشت‌زدگی)‌

  • 70,000 تومان

آیا دچار اضطراب هستید؟ پس حتماً برای غلبه بر نگرانی و ترس به این کتاب نیاز دارید. کتاب راهنمای نجات از اضطراب می‌تواند نوجوان شما را در رسیدن به اهداف خود راهنمایی کند. اگر اضطراب دارید، این ترس و نگرانی می‌تواند شما را از احساس اعتمادبه‌نفس دور نگه دارد و انجام تکالیف دوره نوجوانی مانند دوست‌یابی، گرفتن نمرات خوب یا گرفتن مسئولیت‌های بزرگ ممکن است به نظر بسیار دشوار برسد. این کتاب که بر اساس رویکرد درمان شناختی رفتاری (CBT) و پذیرش و تعهد (ACT) است ، به شما کمک می‌کند تا "ذهن میمون" خود را - قسمت ابتدایی مغز که در آن افکار اضطرابی ظاهر می‌شود- شناسایی کنید. شما همچنین می‌توانید تشخیص دهید که از کدام نوع اختلال اضطراب فراگیر، ترس، اضطراب اجتماعی، اختلال هراس، اختلال وسواس فکری (OCD) یا اضطراب جدایی رنج می‌برید. این کتاب با استفاده از تصاویر کارتونی قدرتمند اما ساده، به شما استراتژی‌های عملی برای مقابله با سخت‌ترین انواع اضطراب یا نگرانی را فراهم می‌کند.

خجالت و اضطراب اجتماعی ( کتاب کار نوجوانان) درمان شناختی و رفتاری و مهارت‌های عملی برای کمک به کسب اعتماد به نفس اجتماعی

  • 19,000 تومان

این کتاب عالیه! رنج بردن از اضطراب کافی است، از این پس در حاشیه زندگی نخواهید ماند. راهبردهای روشن، مؤثر و کاربردی فراوان این کتاب کار، دقیقاً به نوجوانان نشان خواهد داد که چطور بر ترس‌ها و اضطراب‌های خود غلبه کنند و مهم‌تر این‌که به آن‌ها اطمینان خواهد داد تنها نیستند. هر نوجوانی تا حدی با اضطراب و کم‌رویی درگیر است. خواندن این کتاب برای همه نوجوانان سودمند است. این کتاب به شما کمک خواهد کرد: ـ فکر کردن به این‌که دیگران چه فکری می‌کنند را متوقف کنید. ـ اجازه ندهید خجالت مسیر شما را مسدود کند. ـ روابط خودتان را بهبود ببخشید. ـ با اعتماد به نفس صحبت کنید.

خجالت و اضطراب اجتماعی ( کتاب تمرین نوجوانان) مهارت‌های درمان شناختی اعتماد به نفس اجتماعی خود را بازسازی کنید

  • 40,000 تومان

اضطراب بیش از حد، یکی از مشکلات شایع بین کودکان و نوجوانان است. در این بین، اضطراب اجتماعی به دلیل تأثیری که بر رشد اجتماعی دارد از اهمیت زیادی برخوردار است. کودکان و نوجوانان ممکن است سرشتی اضطرابی داشته باشند و خجالتی باشند به این معنی که به ‌طور کلی در ارتباط با غریبه‌ها بسیار محتاطانه رفتار می‌کنند. سرشت‌های شدیداً اضطرابی می‌توانند روند تکامل رشد اجتماعی را مختل کنند و زمینه‌ساز شکل‌گیری اختلالات اضطرابی از جمله اختلال اضطراب اجتماعی در نوجوانی هستند. بسیاری از نوجوانان از اضطراب اجتماعی رنج می‌برند و به واسطه آن نمی‌توانند تعامل اجتماعی مؤثری داشته باشند. این موضوع می‌تواند فرصت‌های پیشرفت اجتماعی را از آن‌ها بگیرد لذا ضروری است متخصصین حوزه سلامت روان، مداخلاتی را بری کاهش این مشکل در نظر بگیرند.

کمرویی و اضطراب اجتماعی نوجوانان (کتاب تمرین) مهارت‌های درمان شناختی ‌رفتاری و پذیرش و پیمان

  • 8,000 تومان

این کتاب به شما می‌گوید و نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید بر اضطراب اجتماعی و کمرویی غلبه کنید. اگر صفحات تمرین را انجام دهید و آزمایش‌های پیشنهاد شده را امتحان کنید، این کتاب می‌تواند به شما کمک کند تا بر حالت عصبی و اضطرابی خود غلبه کنید و احساس بسیار بهتری داشته باشید. برخی از این تمرین‌ها موجب خواهد شد که شما عصبی و مضطرب شوید. این نشانه خوبی است، چون نکته‌ای که درباره اضطراب می‌دانیم این است که زمانی که به جای دوری کردن از مسئله اضطراب‌زا، بدان نزدیک می‌شویم، آن مسئله میزان اضطراب‌زایی‌اش کمتر می‌شود. نویسندگان برای آسان‌تر ساختن درک این موضوع، قدم‌های کوتاه و کوچکی را ارایه داده‌اند تا شما بتوانید از این نکات یاری بگیرید و اعتماد به نفس خودتان را بسازید و پرورش دهید.

صفحه‌ی 1