جمعی از نمایش نامه نویسان


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
سیاهه (نمایش‌نامه)
  • 140,000 تومان
  • با تخفیف: 140,000 تومان
آخرین یانکی (نمایش‌های تک‌پرده‌ای)
  • 22,000 تومان
  • با تخفیف: 22,000 تومان
تک‌گویی‌های کلاسیک برای زنان (مجموعه نمایش‌نامه)
چگونه می‌نویسم (9 روش از 9 نمایش‌نامه‌نویس معاصر)
طنزآوران جهان نمایش 12
  • 75,000 تومان
  • با تخفیف: 75,000 تومان
مجموعه آثار احمد شاملو 4 (ترجمه نمایش‌نامه‌ها)

سیاهه (نمایش‌نامه)

  • 140,000 تومان

نمایش‌نامه‌های موجود در این مجموعه، محصول یک کارگاه آموزش نمایش‌نامه‌‌نویسی است. برخی از این نمایش‌نامه‌ها، بعدا بازنویسی شد و نمایش‌نامه‌های طولانی‌ترین مرگ دنیا (علی دلاوری مقدم. اجرای صحنه‌ای به کارگردانی علی دلاوری مقدم) ماچوچه (سعیده جهان‌بین، اجرای عروسکی به کارگردانی سعیده جهان‌بین)، ترسناک‌تر از اتاق قدیمی مامان و بابا ( شیما جوادی، اجرای رادیویی به کارگردانی المیرا عاقل) و کسی نیست مرا به خاک بسپارد (فاطمه عرب، به کارگردانی امیرحسین مدنی) نیز اجرا شد. از زمان نوشته شدن این نمایش‌نامه‌ها بیش از چهار سال می‌گذرد و نویسندگان این نمایش‌نامه‌ها، حتما اکنون طور دیگری به دنیا نگاه می‌کنند و جور دیگر می‌نویسند، اما این مجموعه نمونه خوبی است از اولین قدم‌های آنان که، حداقل در آن زمان، با شوق برداشته شد. (امیر نجفی)

آخرین یانکی (نمایش‌های تک‌پرده‌ای)

  • 22,000 تومان

در دنیای امروز نمایش مدرن از لحاظ تأثیرگذاری بر افکار و شیوه‌ی زندگی به جایگاه والایی دست یافته است. هنرمندان معاصر با خلق آثاری نقادانه تمامی ابعاد زندگی مدرن را زیر ذره‌بین قرار می‌دهند و عواطف انسانی را معطوف به لایه‌هایی از زندگی می‌کنند که پیش‌تر از چشم‌پنهان بوده است. مجموعه‌ی حاضر برگزیده‌ای از آثار نمایش‌نامه‌نویسان معاصر و مطرح جهان است، نمایش‌هایی درخشان برای علاقه‌مندان به تئاتر مدرن. در این کتاب آثاری از آرتور میلر، تنسی ویلیامز، دیوید هیر و لین آلوارز و هم‌چنین کوبو آبه و واتسلاو هاول گرد آمده است.

تک‌گویی‌های کلاسیک برای زنان (مجموعه نمایش‌نامه)

  • 88,000 تومان

این کتاب گلچینی از چهل تک‌گویی درخشان کلاسیک برای بازیگران است که از نمایشنامه‌های شاخصِ درام‌نویسان بزرگی از سرزمین‌ها و دوره‌های مختلف، چون آیسخولوس، اوریپید، آنتون چخوف، کارلو گولدونی، ویکتور هوگو، بن جانسون، پییر ماریوو، مولیر، آلفرد دو موسه، ویلیام شکسپیر، ایوان تورگنیف، سِر جان وَنبِره، کالدِرون دِ لا بارکا، هنریک ایبسن، گوگول، تامس میدلتون،کریستوفر مارلو، الکساندر آستروفسکی، ویلیام کانگِریو، جوانا بِیلی و... استخراج شده است. این تک‌گویی‌های کلاسیک، منبعی بسیار ارزشمند برای استفاده در کلاس‌ها، مسابقات، آزمون‌های بازیگری و تمرین‌های تئاتر است. این کتاب انواع مختلفی از تک‌گویی‌ها، چه جدی و چه خنده‌آور را شامل می‌شود که بازیگرانی با توانایی‌های متفاوت اعم از دانشجو، تازه‌کار و حرفه‌ای را با آزمون‌های دشوار و پرجنب‌ و جوشی مواجه می‌کند.

چگونه می‌نویسم (9 روش از 9 نمایش‌نامه‌نویس معاصر)

  • 19,000 تومان

بهزاد فراهانی: اگر در همین لحظه به کوچه «دردار» در خیابان «ری» تهران بروید و به کاسب پیری توجه کنید که با مشتری خود گپ می‌زند، بافت و ساختار کلام او را این‌گونه می‌شنوید: «دیروز رفته بودم بوم‌قلعه، پیش پسر داییم. آن‌جا یک باغ آلوچه دارد. می‌گفت پارسال سرما زده، تمام سردرختی‌ها ریخته. دلم واسه‌اش کباب شد.» این نوع گفت‌وگو را تا قبل از صادق هدایت، ما در هیچ کجای ادبیات ایران نمی‌بینیم.» پری صابری: هیچ‌گاه درصدد مستندسازی زندگی «فروغ فرخزاد»، «سهراب سپهری» و یا «مولوی» نبوده‌ام. در نمایش‌نامه‌هایم به واقعیت‌های زندگی آن‌ها اشاره کرده‌ام، اما هیچ‌گاه نخواسته‌ام که دقیقا لباس‌های دوران آن‌ها را بازسازی کنم. آنچه برایم اهمیت داشته و دارد، افکار و اندیشه‌های آنان است.

طنزآوران جهان نمایش 12

  • 75,000 تومان

[سوتیلوویدوف به هنگام دیدن نیکیتا، فریادی از ترس می‌کشد و به عقب می‌جهد.] سوتیلوویدوف؛ تو، کی هستی؟ چرا؟ چی می‌خوای؟ (پا به زمین می‌کوبد.) کی هستی تو؟ نیکیتا: من هستم، آقا. سوتیلوویدوف: تو، کی هستی؟ نیکیتا (آرام نزدیک می‌شود.): من هستم، آقا.. نیکیتا ایوانوویچ، سوفلور... من هستم، واسیلی واسیلوویچ...

مجموعه آثار احمد شاملو 4 (ترجمه نمایش‌نامه‌ها)

  • 70,000 تومان

ایرن: حالا خیال دارین چیکار کنین؟ خندان‌لب: صبر کنین. یک کارهایی می‌شه کرد، اما البته من نمی‌تونم وکیل شما بشم. من دیگه جواز وکالت ندارم. جواز من باطل شده، شما یک وکیل درستکار لازمتونه. ایرن: واسه چی؟ خندان‌لب: اگه یک روز «ورشکسته» اومد خواست شما رو برگردونه به خونه‌ش... ایرن: او جرات این کار را نداره...

صفحه‌ی 1