جفری فاکس


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
من مدیر ارشد اجرایی شدم چون
  • 15,000 تومان
  • با تخفیف: 15,000 تومان
چگونه می‌توان مدیر عامل شد
  • 10,000 تومان
  • با تخفیف: 10,000 تومان
چگونه روی سکوی اول بایستید (فراگیری درس‌هایی از کسب و کار بر سر میز شام)

من مدیر ارشد اجرایی شدم چون

  • 15,000 تومان

اگر شما این کتاب را برای خودتان خریده‌اید، نشان دهنده‌ی این است که شخصیت درونی‌تان میل به بلندپروازی دارد. اگر هم شخص دیگری آن را برایتان خریداری کرده است، به احتمال زیاد تصور یک فرد بلندپرواز را از شما دارد. و این خوب است. بلندپروازی خصوصیتی مهم و لازم برای یک مدیر موفق است. البته بلندپروازی‌هایی که در راستای اهدافی از این دست باشند: کامل شدن، تبدیل شدن به یک نیروی اجرایی موفق، حرفه‌ای شدن، موفق بودن، یا تبدیل شدن به CEO در یک شرکت. CEO مخففی است برای سه کلمه‌ی Chief Executive Officer ، که ترجمه آن‌ها به فارسی می‌شود «مدیریت ارشد اجرایی»...

چگونه می‌توان مدیر عامل شد

  • 10,000 تومان

کارهای سخت و پرمشقت است که شهرت و افتخار را در پی دارد. این کار حاصل تمرین سحرخیزی، مسافرت‌های هفتگی به بیرون از محل اقامت، کنترل کردن و کنترل مجدد، آزمون و خطا، و تلاش‌های بی‌پایان برای پیشرفت‌های بسیار بسیار اندک، است. اگر می‌خواهید رییس بشوید باید در هنر و توانایی تامل کردن، دیدن و شنیدن، استاد شوید. شنونده فعال بودن بسیار سخت است. باید خودتان را آموزش بدهید که همیشه «بهترین شنونده» باشید. شما باید ناگفته‌ها را بشنوید. شما باید به حرفی که چشم‌ها، دست‌ها و چهره‌های درهم رفته می‌گویند، گوش فرا دهید. رییس‌های خوب وحشت نمی‌کنند و سراسیمه هم نمی‌شوند. آنان عصبانیت خودشان را بروز نمی‌دهند. آن‌ها خودشان را کنترل می‌کنند و از این رو می‌‌توانند موقعیت را کنترل کنند.

چگونه روی سکوی اول بایستید (فراگیری درس‌هایی از کسب و کار بر سر میز شام)

  • 14,900 تومان

مهم‌ترین عامل موفقیت در کسب و کار، آموختن مهارت‌هایی است که به عنوان اصول کلی در هر کسب و کاری باید به کار گرفته شوند. برای رسیدن به سکوی اول، برای برنده شدن، برای کسب و کار درآمد، برای رسیدن به تیم اصلی و برای کارمند نمونه شدن، ابتدا باید داخل بازی باشید؛ باید در میدان و محل پرتاب توپ قرار بگیرید یا به سراغ یک مشتری بروید. اگر در مسابقه نباشید، نمی‌توانید پیروز شوید و خود را نشان دهید. این کتاب بر اساس خاطرات زندگی کسانی است که در حرفه خود به جایگاه نخست رسیده‌اند و روی سکوی اول قرار گرفته‌اند.

صفحه‌ی 1