جفری برنشتاین


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر

راه‌های رهایی از استرس برای نوجوانان (کاهش اضطراب تقویت اراده و بهترین شیوه زیستن به کمک مهارت‌های شناختی رفتاری سی‌بی‌تی)

  • 120,000 تومان

جوانان و نوجوانان، امروزه بیش از هر زمان دیگری با استرس‌ و اضطراب دست‌وپنجه نرم می‌کنند. به همین دلیل دکتر جفری برنشتاین با بیش از 30 سال سابقۀ کار در حوزۀ نوجوانان، راهکارهای مفیدی را برای مدیریت استرس ارائه داده است تا نوجوانان هنگام مواجهه با مشکلات و استرس‌ها بتوانند به کمک تکنیک‌های عملی و کاربردی این کتاب، در فراز و نشیب‌های اجتناب‌ناپذیر و چالش‌برانگیز زندگی خود، بهترین واکنش‌ها را داشته باشند. کتاب فوق، با استفاده از دو رویکرد CBT و روانشناسی مثبت‌گرا، راهبردهایی را معرفی می‌کند که در کاهش اضطراب، تقویت اراده و بهترین شیوه‌های زیستن در سن حساس نوجوانی، کمک‌های بسزایی می‌کند و در نهایت باعث موفقیت بیشتر آنان خواهد شد. علاوه بر این می‌تواند به‌عنوان یک راهنمای بسیار مؤثر برای همۀ افراد، از جمله نوجوانان، جوانان و همچنین والدین، مشاوران و درمان‌گران باشد.

10 روز تا داشتن کودکی سازگارتر و آرام‌تر (برنامه‌ای برای از بین بردن مشکلات رفتاری کودکان)

  • 130,000 تومان

این مجموعه به والدین کمک می‌کند فرزندان خود را مطابق با نیازهای متنوع و فزاینده جامعه امروز پرورش دهند. امروزه روش بزرگ کردن فرزند با گذشته فرق کرده است و از جهات فراوانی نیز مشکل‌تر شده است. کلیدهای تربیت کودکان و نوجوانان، والدین امروز را مخاطب قرار می‌دهد و به مشکلات کنونی آنها پاسخ می‌گوید.

صفحه‌ی 1