جسیکا جورج


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
پنج‌شنبه‌ها (قصر شگفت‌انگیز 3)
  • 69,000 تومان
  • با تخفیف: 69,000 تومان
چهارشنبه‌ها (قصر شگفت‌انگیز 2)
  • 55,000 تومان
  • با تخفیف: 55,000 تومان
سه‌شنبه‌ها (قصر شگفت‌انگیز 1)
  • 49,000 تومان
  • با تخفیف: 49,000 تومان

پنج‌شنبه‌ها (قصر شگفت‌انگیز 3)

  • 69,000 تومان

بعد از این که قصر شاهدخت سیلی، شاهزاده لولاث، پوگ و خواهر و برادر سیلی، یعنی رالف و لایلا را به سرزمینی ناشناخته می‌برد، آن‌ها خودشان را در ویرانه‌های قصر می‌بینند، در دنیایی پر از گریفین‌های وحشی و جادوگرهای توطئه‌گر. سیلی، حالا که قصر نیست تا راهنمایی‌اش کند، نمی‌داند باید به چه کسی اعتماد داشته باشد، مخصوصا که دو جادوگر غریبه ادعا می‌کنند صاحبان اصلی قصر بوده‌اند. او و بقیه اگر امید دارند که قصر را بیدار کنند و به خانه برگردند، باید پا به دنیای ناشناخته‌ای بگذارند. آن‌ها وقتی داستان پیدایش قصر را می‌شنوند، حقیقتی که با رازهای بی‌شمار پوشانده شده بود فاش می‌شود. ولی سیلی قصر را از همه بهتر می‌شناسد و با کمک گریفین خانگی‌اش روفوس و همراهانش باید راهی پیدا کند تا قصر را نجات بدهد و همگی صحیح و سالم به خانه برگردند.

چهارشنبه‌ها (قصر شگفت‌انگیز 2)

  • 55,000 تومان

چهارشنبه‌ها در قصر درخشان. از آن روزهای معمولی و کسل‌کننده‌اند! نه راهروی جدیدی، نه برجک اضافه‌ای، نه تغییرات ناگهانی‌ای... حداقل سیلی که این‌طور فکر می‌کند. او قصر را از هر کسی بهتر می‌شناسد؛ بنابراین، وقتی در روز چهارشنبه می‌بیند که برجی جدید با اتفاقی جدید و یک تخم بزرگ نارنجی به قصر اضافه شده است، حسابی غافلگیر می‌شود. سیلی نمی‌داند چه‌کار کند، برادرش بران - جادوگر سلطنتی جدید - هم همین‌طور. ولی قصر می‌داند. همین‌طور که پلکان‌های جدید توی قصر ظاهر می‌شوند و درهای قدیمی ناپدید، نقشه قصر واضح‌تر می‌شود: سیلی باید از تخم و هر موجودی که داخلش هست مراقبت کند! هر چند که خودش درخواست نکرده بود حیوان خانگی داشته باشد. وقتی سیلی و خواهر و برادرهایش می‌فهمند چه چیزی توی قصر پنهان است، معلوم می‌شود نگهداری از این حیوان، آن‌قدرها که فکر می‌کردند آسان نیست، قصر درخشان و شاهدخت سیسیلیا و خواهر و برادرهایش در این کتاب پر از اتفاق و ماجراجویی، برمی‌گردند تا رمان پرفروش جسیکا دی جورج، به یک مجموعه جذاب تبدیل شود.

سه‌شنبه‌ها (قصر شگفت‌انگیز 1)

  • 49,000 تومان

هر سه‌شنبه، قصر شگفت‌انگیز زنده می‌شود و شروع می‌کند به ساختن و جابه‌جا کردنِ اتاق‌ها، راه‌پله‌ها و راهروهای اسرارآمیز. شاهدختْ سیسیلیا همه‌ی پیچ و واپیچ‌های خانه‌ی محبوبش را ثبت می‌کند و هیچ‌کس – حتی خواهر و برادرها و پدر و مادرش – قصر را بهتر از او نمی‌شناسد. روزی پدر و مادر سیلی، موقع سفر برای یک مراسم سلطنتی ناپدید می‌شوند و طولی نمی‌کشد که چند مهمان ناخوانده از کشورهای همسایه سر می‌رسند و تهدید می‌کنند که قصر جادویی را تصرف خواهند کرد. آیا سیلی می‌تواند قبل از آن‌که خیلی دیر بشود، خانواده و خانه‌اش محافظت کند؟

صفحه‌ی 1