جری وایلد


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
نکته‌های داغ برای بچه‌های خسته (درمان افسردگی و افزایش اعتماد به نفس )
نکته‌های داغ برای بچه‌های نگران (مهارت‌هایی برای کنترل نگرانی)
نکته‌های داغ برای بچه‌های عصبانی ( مهارت‌هایی برای کنترل خشم )
نکات داغ برای بچه‌های خسته (درمان افسردگی و افزایش اعتماد به نفس)
نکات داغ برای بچه‌های عصبانی (آموزش کنترل خشم)

نکته‌های داغ برای بچه‌های خسته (درمان افسردگی و افزایش اعتماد به نفس )

  • 18,000 تومان

اگر این کتاب را بخوانید به شما چهار قول می‌دهیم : 1) اطلاعات مهمی درباره افسردگی و اعتماد به نفس به دست می‌آورید . 2 )بهتر فکر می‌کنید و باعث می‌شود حس بهتری داشته باشید . 3) باز هم از انجام تکالیف مدرسه متنفر خواهید بود . 4) باز هم پنجشنبه را بیشتر از شنبه دوست خواهید داشت . برای دو مورد آخر کاری نمی‌شود کرد ، و اما دو مورد اول ... دوستان ، پدر و مادرتان ، معلم‌هایتان ، موش خانگی‌تان ، هیچ کدام نمی‌توانند کاری کنند که احساس بهتری داشته باشید . ما هم نمی‌توانیم با این کتاب معجزه کنیم . در واقع ، در دنیا هیچ جادویی وجود ندارد . اگر فکر و رفتارتان را عوض نکنید ، احساس‌تان هم تغییر نمی‌کند .

نکته‌های داغ برای بچه‌های نگران (مهارت‌هایی برای کنترل نگرانی)

  • 18,000 تومان

چرا این کتاب را می‌خوانید ؟ 1) هیچ کاری برای انجام دادن ندارید و حوصله‌تان خیلی سر رفته . خواندن این کتاب را به بیرون بردن کیسه آشغال یا تمیز کردن اتاق‌تان ترجیح می‌دهید . 2) همین حالا یک بزرگ‌تر مجبورتان کرده بنشینید و این کتاب را بخوانید . یا باید مشغول خواندن کتاب شوید یا تکالیف مدرسه‌تان را انجام بدهید . کمی که فکر می‌کنید می‌بینید خواندن این کتاب بهتر است . 3) زنگ ورزش ، وقتی داشتید وسطی بازی می‌کردید ، به سرتان ضربه خورده و به همین دلیل رفتار‌های عجیب و غریب می‌کنید . 4) می‌خواهید یاد بگیرید چطور اضطراب و نگرانی‌هایتان را کنترل کنید . اضطراب بین بچه‌ها خیلی شایع است . شما تنها نیستید و هزاران کودک و نوجوان مثل شما با مشکل اضطراب می‌جنگند . پس بهتان افتخار می‌کنیم که تصمیم گرفته‌اید برای کنترل نگرانی‌هایتان راه حلی پیدا کنید .

نکته‌های داغ برای بچه‌های عصبانی ( مهارت‌هایی برای کنترل خشم )

  • 38,000 تومان

چرا این کتاب را می‌خوانید ؟ 1) هیچ کار دیگری ندارید که انجام بدهید و حوصله‌تان خیلی سر رفته . خواندن این کتاب را به بیرون بردن کیسه آشغال یا رفتن به دندان‌پزشکی ترجیح می‌دهید . 2) همین حالا یک بزرگ‌تر مجبورتان کرده بنشینید و این کتاب را بخوانید . یا باید مشغول خواندن کتاب شوید یا تکالیف مدرسه‌تان را انجام بدهید . کمی که فکر می‌کنید می‌بینید خواندن این کتاب بهتر است . 3) زنگ ورزش ، وقتی داشتید وسطی بازی می‌کردید ، به سرتان ضربه خورده و به همین دلیل رفتار‌های عجیب و غریب می‌کنید . 4) می‌خواهید یاد بگیرید چطور خشم‌تان را کنترل کنید . در طول زندگی گاهی پیش می‌آید که عصبانی شوید . عصبانی بودن لذت بردن از زندگی را دشوار می کند . آدم‌هایی که عصبانی‌اند زندگی شادی ندارند . شاید این یکی از دلایلی است که تصمیم گرفته اید بیش‌تر درباره‌ی خشم بدانید .

نکات داغ برای بچه‌های خسته (درمان افسردگی و افزایش اعتماد به نفس)

  • 9,999 تومان

یادتان باشد دوستان، پدر و مادر، معلم‌ها، سگ و گربه و موش‌هایتان - هیچ کدام - برای اینکه شما احساس بهتری داشته باشید نمی‌توانند کاری بکنند. من هم مطمئنا با این کتاب نمی‌توانم معجزه کنم، اما می‌توانم بعضی راهکارها و نظرات ثابت شده را به شما یاد بدهم. شما می‌توانید یاد بگیرید که زندگی بهتری داشته باشید، اما این راحت نیست. اگر شما - جدی - روی این کتاب کار کنید احساس بهتری خواهید داشت. شما کاملا آزادید که انتخاب کنید. و همین‌طور یادتان باشد شما آزادید هر چیز ناراحت‌کننده‌ای را که می‌توانید تحملش کنید تجربه کنید. یادگیری از بین بردن افسردگی‌تان احتیاج به سخت کوشی و تمرین دارد. هیچ میانبری وجود ندارد، اما ارزش تلاش کردن را دارد. بیاید شروع کنیم.

نکات داغ برای بچه‌های عصبانی (آموزش کنترل خشم)

  • 9,999 تومان

در زندگی‌مان پیش می‌آید که عصبانی بودن را تجربه می‌کنیم. آدم‌هایی که راستی راستی عصبانی هستند زندگی شادی ندارند؛ شاید این یکی از دلایلی است که شما تصمیم گرفته‌اید بیشتر درباره خشم‌تان بدانید.خشم یکی از احساس‌های انسان است و به خودی خود هیچ اشکالی ندارد و می‌تواند مثبت یا منفی باشد؛ چیزی که ایراد دارد خشونت است. اضطراب هم، درست مانند خشم، بد نیست؛ در واقع فقط مرده‌ها هیچ اضطرابی ندارند! باید یاد بگیرید اضطراب را مدیریت کنید. ... تمرین‌های این کتاب را با حوصله پاسخ دهید.

صفحه‌ی 1