جرونیمو استیلتن


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
سرود کریسمس (ماکاموشی کلاسیک 1 ) بر اساس داستانی از چارلز دیکنز
سبیل‌هایت را بپا استیلتن (ماکاموشی جزیره جوندگان جسور  17)
معبد یاقوت آتش‌زا (ماکاموشی جزیره جوندگان جسور  16)
کریسمس مبارک جرونیمو (ماکاموشی جزیره جوندگان جسور  15)
تعطیلات در هتل ژنده پنده ( ماکاموشی جزیره جوندگان جسور 14)
در جستجوی گنج غرق‌شده ( ماکاموشی جزیره جوندگان جسور 13)
ملاقات با هیولا برفی (ماکاموشی جزیره جوندگان جسور 12)
نفرین هرم پنیری (ماکاموشی جزیره جوندگان جسور 11)
بزن بریم با کوسه‌ها شنا کنیم (ماکاموشی جزیره جوندگان جسور 10)
نبرد با گربه‌های راهزن (ماکاموشی جزیره جوندگان جسور 9)
پیتزای داغ برای کنت اشراف‌زاده (ماکاموشی جزیره جوندگان جسور  8)
شبح مترو ( ماکاموشی جزیره جوندگان جسور 7)
  • 49,000 تومان
  • با تخفیف: 49,000 تومان

سرود کریسمس (ماکاموشی کلاسیک 1 ) بر اساس داستانی از چارلز دیکنز

  • 132,000 تومان

ابنیزر اسکروج پیرموش بداخلاقی است که فقط به فکر کسب‌و‌کار و پول‌درآوردن خودش است. اسکروج خیال می‌کند کریسمس چیزی نیست جز وقت‌تلف‌کردن. تا اینکه در یک شب کریسمس، سه شبح به سراغش می‌آیند و پیرموش را با خودشان به سفر می‌برند، سفر به گذشته، حال و آینده اسکروج. شاید با این تجربه پیرموش برای همیشه تغییر کند و معنی واقعی کریسمس را بفهمد.

سبیل‌هایت را بپا استیلتن (ماکاموشی جزیره جوندگان جسور 17)

  • 75,000 تومان

واپنیرا! یک‌دفعه سر و پوزه جونده تک‌چشم مرموزی پیدا شده بود که می‌خواست جریده جوندگان را از پنجه‌ام دربیاورد! فقط یک موش می‌توانست روزنامه را نجات دهد: شف تی‌پنجه، مدیر فروش همه‌فن حریف سابقمان. ولی بدبختانه شف برای نجات دادن انتشارات استیلتن کار خطرناکی از من می‌خواست... جیرررر!

معبد یاقوت آتش‌زا (ماکاموشی جزیره جوندگان جسور 16)

  • 49,000 تومان

واپنیرا! خیلی هیجان‌انگیز بود! من و ته‌آ و تراپولا و بنجامین راه افتاده بودیم دنبال یاقوت آتش‌زا، جواهری افسانه‌ای که در قلب جنگل آمازون مخفی بود. ولی جستجویمان تبدیل شد به ماجراجویی! چند تا جونده‌ بدجنس و نفرت‌انگیز هم دنبال یاقوت می‌گشتند! یعنی موفق می‌شدیم که نگذاریم این سنگ گران‌بها به پنجه موش‌های ناجور بیفتد؟

کریسمس مبارک جرونیمو (ماکاموشی جزیره جوندگان جسور 15)

  • 49,000 تومان

حلقه‌های گل و برگ با شاخه‌های توت، اتاق‌نشیمنم را آراسته بودند و بله، صدالبته یک درخت کریسمس هم داشتم. آن سال زیباترین درخت کاج بازار را خریده بودم، خوشگل‌ترین کاجی که قدوقواره‌اش هم به سوراخ‌موشم می‌خورد. حتی ریشه‌هایش هم هنوز به تنه‌اش آویزان بودند! بله، شاید وقتی کریسمس تمام می‌شد، می‌کاشتمش توی باغچه‌ی خانه‌ام. ولی آن موقع با تکه‌پنیرهای پلاستیکی تزیینش کرده بودم.

تعطیلات در هتل ژنده پنده ( ماکاموشی جزیره جوندگان جسور 14)

  • 56,000 تومان

بعضی وقت‌ها موش پُرکاری مثل من به تعطیلات نیاز دارد، سفری خوب و آرامش‌بخش. ولی به‌حق پنیرهای ندیده و نخورده! هربار خواستم از شلوغی شهر موش‌ها جدا شوم، یک مصیبت روی سرم هَوار می‌شد! واپنیرا!!! وقتی هم که مصیبت‌ها تمام شد، همه‌ی جاهای خوب پُر شده بود. دست آخر از هتل ژنده‌پنده‌ای سر درآوردم و هم‌اتاقی‌هایم هم یک مشت موشچه از کار درآمدند! حالا بیا و درستش کن...

در جستجوی گنج غرق‌شده ( ماکاموشی جزیره جوندگان جسور 13)

  • 49,000 تومان

همه‌چیز با یک نامه شروع شد، یک نامه با عطر و بوی گل سنبل. شما عطر سنبل دوست دارید؟ من که دیوانه‌ی بوی سنبلم. واقعاً خیلی آرامش‌بخش است. فکر می‌کنم به‌خاطر همین هم هست که توی مرکز ماساژ تن‌آساموش، روغن سنبل به تن موش‌ها می‌مالند. من عاشق ماساژم. واقعاً خستگی‌ام را درمی‌کند. این قضیه‌ی ماساژ هم برای خودش داستانی دارد که بعدها برایتان می‌گویم.

ملاقات با هیولا برفی (ماکاموشی جزیره جوندگان جسور 12)

  • 49,000 تومان

وقتی دوست قدیمی‌ام، پروفسور الکتریک پنجه، زنگ زد و ازم کمک خواست، فوری قبول کردم، با این‌که می‌دانستم باید سفر کنم آن سر دنیا و از قله‌ی اورست هم بروم بالا! سفر تازه‌ام خطرناک و طولانی از آب درآمد. نزدیک بود دم بیچاره‌ام یخ بزند که بلای بدتری هم سرم آمد. هیولای برفی من را دزدیدند! بله، روحم هم خبر نداشت چه سرنوشتی منتظرم است....

نفرین هرم پنیری (ماکاموشی جزیره جوندگان جسور 11)

  • 24,000 تومان

بالاخره به یکی از آرزوهایم رسیدم... رفتم مصر! قرار بود با یک باستان‌شناس خیلی معروف و نابغه مصاحبه کنم! سوار شتر شدم و از صحراهای مصر گذشتم. سری به هرم پنیری زدم. آن‌جا، وسط یک عالمه مومیایی و خطوط هیروگلیف عجیب و غریب، زاری در یکی از عجایب هفتگانه جهان باستان مخفی بود! رازی سر به مهر!

بزن بریم با کوسه‌ها شنا کنیم (ماکاموشی جزیره جوندگان جسور 10)

  • 24,000 تومان

آسمان آبی، سواحل ماسه‌ای... داشتم خواب خوشی می‌دیدم. خواب تعطیلاتی قشنگ و آرام زیر نور آفتاب. باید چند وقتی از هیاهوی شهر موش‌ها دور می ماندم. اگر تراپولا من را به یک مسافرت دیوانه‌وار نمی‌فرستاد، خواب خوشم به حقیقت می‌پیوست . واقعا سفر وحشتناکی بود. یک دفعه دیدم به جای ساحل زیبای دریا، توی یک هتل کثیفم و یک خراوار کک هم ریخته‌اند توی رختخوابم و بدنم را گازگاز می‌کنند! آخ1 یعنی واقعا می‌شد از همچین مسافرتی لذت ببرم؟

نبرد با گربه‌های راهزن (ماکاموشی جزیره جوندگان جسور 9)

  • 24,000 تومان

یکی از بدترین کابوس‌های زندگی‌ام به حقیقت پیوست! بالاخره افتادم به چنگ گربه‌ها! همه‌چیز از آن‌جا شروع شد که پسر عمویم، تراپولا، راضی‌ام کرد با همدیگر برویم به جست‌وجوی یک جزیره نقره‌ای شناور. سوار بالن شدیم و راه افتادیم. ولی قبل از این که حتی فرصت کنیم بگوییم «نون پنیر خیار» کشتی گربه‌های راهزن بهمان حمله کرد. گربه‌ها ما را دزدیدند و تهدید کردند برای شام ما را می‌پزند و می‌خورند. آیا جان سالم به در می‌بردیم... یا سر از کاسه سوپ‌خوری گربه‌ها درمی‌آوردیم؟

پیتزای داغ برای کنت اشراف‌زاده (ماکاموشی جزیره جوندگان جسور 8)

  • 30,000 تومان

پسر عموی خرابکارم در سرزمین موش‌های خون‌آشام گیر افتاده بود و قبل از اینکه حتی یک کلمه جیغ بزنم، خواهرم، ته‌آ، من را کشاند و برد سرزمین موش‌های خون‌آشام تا او را نجات بدهیم. چه می‌دانستیم آنجا با چه معماهای ترسناکی روبه‌رو می‌شویم و چه موجوداتی در قلعه کنت اشراف‌زاده انتظارمان را می‌کشند؟

شبح مترو ( ماکاموشی جزیره جوندگان جسور 7)

  • 49,000 تومان

به «ماکاموشی»، جزیره جوندگان جسور، خوش آمدید! من جرونیمو استیلتن هستم. سردبیر پرفروش‌ترین روزنامه جزیره ماکاموشی. ولی بیشتر دوست دارم داستان‌های ماجراجویانه بنویسم. کتاب‌های من توی ماکاموشی مثل توپ صدا می‌کنند و حسابی پرفروش‌اند! از پنیر سوئیسی تازه، خوشمزه‌تر و از پنیر چدار کهنه تند و تیزترند. سیبیل چسب و بامزه‌اند، خنده‌دار و فراموش‌نشدنی. دهنتان را آب می‌اندازند، به سیبیل‌هایم قسم! عجیبا پنیرا! می‌گفتند سر و کله یک شبح توی مترو پیدا شده. می‌گفتند مترو را تسخیر کرده. حتی از فکرش هم سیبیل‌هایم می‌لرزید. ولی مجبور بودم برای تهیه گزارش ویژه جریده جوندگان بروم دنبال این ماجرا. همه راه افتادیم که ته و توی ماجرا را درآوریم. همان موقع بود که فهمیدم با وحشتناک‌ترین ماجرای عمرم طرفم... شبح مترو، شبح یک گربه بود!

1  صفحه‌ی 1