جردن بلفورت


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
شیوه گرگ (فروش خط مستقیم در هنر متقاعد کردن تاثیرگذاری و کامیابی استاد شو)
شیوه گرگ (فروش خط مستقیم) مهارت در هنر متقاعد کدن اثرگزاری و موفقیت
استراتژی فروش به شیوه گرگ وال استریت
  • 225,000 تومان
  • با تخفیف: 225,000 تومان
شیوه گرگ (سیستم فروش خط مستقیم)
  • 195,000 تومان
  • با تخفیف: 195,000 تومان

شیوه گرگ (فروش خط مستقیم در هنر متقاعد کردن تاثیرگذاری و کامیابی استاد شو)

  • 195,000 تومان

در جهانی به سر می‌بریم که بازار گرم و پرهیاهوی رقابت در کسب و کار، چنان در تکاپو و تحول است که اگر صاحبان آن لحظه‌ای از نوآوری، مشتری‌مداری و روی‌آوردن به خلاقیت غفلت ورزند به افرادی شکست‌خورده بدل خواهند شد. پس ناچارند در کسب و کار خود، از شیوه گرگ پیروی کنند. این روش را بیاموزید و در فروش و پیشرفت به اوج برسید.

شیوه گرگ (فروش خط مستقیم) مهارت در هنر متقاعد کدن اثرگزاری و موفقیت

  • 110,000 تومان

جردن بلفورت که با بازی لئوناردو دی کاپریو در فیلم شیوه گرگ وال استریت جاودانه شد، سیستم فروش و متقاعدسازی گام به گام خود را فاش کرده تا همه را به ستاره‌های فروش و کسب درآمد تبدیل کند. او برای اولین بار کتاب اسرار خود را گشوده تا خوانندگان به سیستمی دست پیدا کنند که ثروت هنگفتی برای او، تیم فروش و مشتریانش به ارمغان آورد. کتاب حاضر که به زبان بی‌مانند او نوشته شده، ‌شیوه متقاعدسازی او را رمزگشایی کرده تا خوانندگان را، طرف‌نظر از سن، تحصیلات یا سطح مهارت‌ها، به گونه‌ای آموزش دهد که به یک فروشنده، کارآفرین یا سخنران ماهر تبدیل شوند.

استراتژی فروش به شیوه گرگ وال استریت

  • 225,000 تومان

آنچه در این کتاب به شما ارائه می‌کنم، یه راه حل شسته و رفته برای به کار بردن سیستم «خط مستقیم» در هر کسب و کار یا صنعتی است. برای شما که با فروش سر و کار دارید یا صاحب کسب و کار خودتان هستید، این کتاب یک تغییردهنده بازی خواهد بود. این کتاب به شما نشان می‌دهد چگونه چرخه فروش‌تان را کوتاه کنید، نرخ موفقیتتان در معامله را افزایش دهید، یک جریان ثابت بازگشت مشتری ایجاد کنید و مشتریان وفادار خلق کنید. به علاوه، به شما فرمولی برای ساخت و نگهداری از یک نیروی فروش در سطح جهانی ارائه می‌دهد...

شیوه گرگ (سیستم فروش خط مستقیم)

  • 195,000 تومان

من گرگ وال استریت هستم. کسی که لئوناردو دی کاپریو نقش او را در فیلمی به همین نام بازی کرد. آن‌چه در این کتاب به شما ارائه می‌کنم، یک راه حل شسته رفته برای به‌کار بردن سیستم خط مستقیم در هر کسب و کار یا صنعتی است. برای شما که با فروش سر و کار داشته یا کسب و کار خودتان را دارید، این کتاب یک تغییردهنده بازی خواهد بود. به شما نشان می‌دهد چگونه چرخه فروشتان را کوتاه کرده، نرخ موفقیت در معامله را افزایش داده، یک جریان ثابت بازگشت مشتری توسعه دهید و مشتریان وفادار خلق کنید. به‌علاوه، این کتاب به شما فرمولی برای ساخت و نگهداری از یک نیروی فروش سطح جهانی را ارائه می‌دهد. و برای شما که با فروش سر و کار ندارید، این کتاب به همان اندازه برایتان ارزشمند خواهد بود. حتی اگر فروشنده نباشید، هنوز لازم است دست کم در فروش و متقاعدسازی تا سطح معقولی مهارت پیدا کنید. در غیر این‌صورت شدیدا اعتماد به نفستان را در زندگی از دست خواهید داد. زیرا که کل زندگی فروش و متقاعد کردن است.

صفحه‌ی 1