جردن آدلر


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
پول ساحلی
  • 35,000 تومان
  • با تخفیف: 35,000 تومان
فراتر از پول بادآورده
  • 15,000 تومان
  • با تخفیف: 15,000 تومان
پول در ساحل (زندگی رویایی‌تان را از طریق بازاریابی شبکه‌ای بسازید)

پول ساحلی

  • 35,000 تومان

آیا تاکنون از خودتان پرسیده‌اید که یک فرد عادی هم می‌تواند در بازاریابی شبکه‌ای پول‌های کلانی دربیاورد؟ آیا از زندگی رویایی‌تان دست کشیده‌اید فقط به این دلیل که خیلی سخت یا دور از دسترس به نظر می‌رسد؟ جردن آدلر در 10 سال اول فعالیتش در بازاریابی شبکه‌ای، در یازده شرکت مختلف عضو شد اما موفقیتی کسب نکرد! خسته و ناامید، نتورک را برای همیشه کنار گذاشت. تا اینکه بطور اتفاقی با آقای راس آشنا شد. راس، رازی را با او در میان گذاشت که باعث شد آدلر در شرکت دوازدهمش، نفر اول شرکت شود.

فراتر از پول بادآورده

  • 15,000 تومان

باور داشته باشید که همه‌چیز همان‌طور که باید روی خواهد داد. نتیجه را رها کنید و به فرآیند اعتماد داشته باشید. رویاهای شما در زمان خودشان متولد خواهند شد. در ابتدا، ممکن است باور نداشته باشید که حتی چنین رویاهایی ممکن باشند. اما به هر حال آن‌ها را بنویسید. رویاهایتان را از طریق کلمات بر روی کاغذ بیاورید، سپس ایمان داشته باشید که نیروهای موجود در ورای درک و کنترل شما، هر روز شما را به آن رویاها نزدیک‌تر خواهند کرد.

پول در ساحل (زندگی رویایی‌تان را از طریق بازاریابی شبکه‌ای بسازید)

  • 48,000 تومان

پول در ساحل به شما یاد می‌دهد چگونه مسیر 30 ساله را در عرض 3 تا 5 سال طی کنید. به شما می‌آموزد زندگی خود را بر اساس ساعات آزاد و نه ساعات کاری برنامه‌ریزی کنید و درآمد سالیانه شما را به درآمد ماهیانه شما تبدیل می‌کند. این کتاب برای کسب درآمدرسوبی مستمر و لذت همیشگی از زندگی، رویکرد ساده‌ای را آموزش می‌دهد. پول در ساحل فراتر از یک کتاب است؛ یک سبک زندگی‌ست که جردن باور دارد هر کسی می‌تواند به آن دست یابد. همه می‌توانند زندگی رویایی داشته باشند؛ در ساحل یا هر موقعیت دیگری که دوست دارند. جردن معتقد است برای رسیدن به زندگی رویایی خود در کنار ساحل، باید به امکان‌پذیر بودن آن باور داشته باشید. این کتاب به شما نشان می‌دهد که چه چیزی امکان‌پذیر است و چگونه می‌توان به آن دست یافت. جردن با زبانی ساده و محاوره‌ای کتاب را به پیش می‌برد و شما حس می‌کنید در حال گفتگو و یادگیری رودرو از این ابرلیدر هستید. نیازی به یادداشت‌برداری یا سعی در هضم این کتاب نیست. تنها کافی‌ست با خیال راحت بنشینید و از خواندن کتاب لذت ببرید.

صفحه‌ی 1