جان گاتمن جولی گاتمن


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
نسخه عشق (برنامه 7 روزه برای صمیمیت پیوند و لذت بیش‌تر)
زوج‌درمانی با رویکرد گاتمن
  • 75,000 تومان
  • با تخفیف: 75,000 تومان
8 قرار ملاقات (گفتگوهای ضروری برای دستیابی به عشق پایدار)

نسخه عشق (برنامه 7 روزه برای صمیمیت پیوند و لذت بیش‌تر)

  • 90,000 تومان

چه اکسیری برای ماندگاری عشق سراغ داریم؟ چرا بعضی زوج‌ها سال‌ها کنار هم می‌مانند و بعضی از یکدیگر دل می‌کنند؟ و مهم‌تر این‌که، فرمول علمی برای عشق وجود دارد؟ جان و جولی گاتمن از ارتباط‌پژوهان نام‌دار و پیش‌تازی‌اند که در چهار دهه گذشته سرگرم مطالعه عشق بوده‌اند. آنان داده‌های بیش از سه هزار زوج را گرد آوردند: از زبان بدنشان گرفته تا راه‌هایی که گفتگو می‌کردند تا از استرس‌شان بکاهند. هدف گاتمن‌ها شناسایی عناصر عشق بود. در نسخه عشق، نتیجه مطالعات آنان به برنامه هفت‌روزه‌ای تبدیل شده است که می‌توان آسان و بی‌درنگ به کار بست. هیچ اقدام بزرگ و گفتگویی سختی وجود نخواهد داشت. نه لازم است چیزی بخرید و نه تمهیداتی بیندیشید. هر زوج می‌تواند این برنامه را در هر نقطه‌ای آغاز کند. برنامه هفت روزه شما را در مسیر این تمرین‌ها پیش می‌برد: روز 1: در پی ارتباط باشید. روز 2: از هم سوال کنید. روز 3: قدردانی کنید. روز 4: تحسین واقعی کنید. روز 5: خواسته‌هایتان را به زبان بیاورید. روز 6: نوازش کنید. روز 7: قرار شبانه تدارک ببینید. فرمول رابطه موفق وجود دارد، و کتاب پیش رو به شما نشان می‌دهد تغییرات کوچک رابطه بهتری برایتان به ارمغان می‌آورد.

زوج‌درمانی با رویکرد گاتمن

  • 75,000 تومان

نویسنده در این کتاب ضمن به چالش کشیدن برخی اسطوره‌ها و نظریه‌های متداول درباره آناتومی درگیری زن و شوهرها به بررسی علل و فرایند موفقیت و شکست ازدواج‌ها از منظر زوج‌درمانی با رویکرد گاتمن ( GMCT ) می‌پردازد و تصویر روشنی از ساختار و فرایند انجام مداخلات درمانی بر روی زوج‌های آشفته ارائه می‌دهد و در ادامه ، به کالبدشکافی و نحوه پیاده‌سازی برخی اهداف مهم درمانی از جمله تقویت عاطفه‌ی مثبت در خلال درگیری و لحظات غیردرگیری ، ایجاد هماهنگی‌های فراهیجانی ، خلق نظام معانی مشترک و … بر اساس رویکرد زوج‌درمانی گاتمن می‌پردازد . این کتاب ، در نوع خود ، اثر کم‌نظیری است و امید و اطمینان دارد که مطالعه‌ی آن برای جامعه‌ی روانشناسی و مشاوره به ویژه زوج‌درمانگرها و مشاوران خانواده و همچنین روانپزشکان و مددکاران اجتماعی بسیار سودمند خواهد بود .

8 قرار ملاقات (گفتگوهای ضروری برای دستیابی به عشق پایدار)

  • 145,000 تومان

چگونه می‌شود بحران‌های زندگی مشترکمان را به فرصت تبدیل کنیم؟ چطور می‌توان از بروز دلمردگی، یکنواختی و ناشادی پرهیز کرد؟ آیا راهی هست که با حفظ شفافیت، صمیمیت و اعتماد، گفتگو با همسرمان را ختم به خیر کنیم؟ هشت قرار ملاقات، همانی است که شما در جستجوی آن بوده‌اید، کوتاه، مفید با راه حل‌های واقعی و شدنی. این کتاب چکیده تجربه نویسندگان در آزمایشگاه عشق است که قریب 40 سال با هزاران زوج، مشاوره داشته‌اند. هدف کتاب نشان دادن راه‌ها و شیوه‌های عملی ایجاد یک زندگی «شاد و پایدار» برای زوج‌‌ها است....

صفحه‌ی 1