تیل سوان


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
تاریکی پیش از سپیده‌دم (یافتن نور خوددوستی در بدترین دوران زندگی‌تان)
آناتومی تنهایی (چگونه راه بازگشت به ارتباط را پیدا کنید)
فرآیند رابطه (هنر بهبود روابط)
  • 60,000 تومان
  • با تخفیف: 60,000 تومان

تاریکی پیش از سپیده‌دم (یافتن نور خوددوستی در بدترین دوران زندگی‌تان)

  • 190,000 تومان

این کتاب را به خود بیست‌و‌یک ساله‌ام تقدیم می‌کنم که مبارزه‌اش برای خوددوستی سرانجام به نوشتن چنین کتابی ختم شد. آن را به همه انسان‌هایی که دیگر خواهان زندگی متفاوت نیستند، افراد شجاعی که آماده‌اند تا رنج‌هایشان را به شادی و نفرت‌شان را به عشق تبدیل کنند تقدیم می‌کنم؛ بنابراین این کتاب به شما تقدیم می‌شود. شاید با خواندن آن، به این شناخت دست پیدا کنید که نخستین، آخرین و تنها عشقی که برای همیشه بوده و باقی خواهدماند، «خوددوستی» است.

آناتومی تنهایی (چگونه راه بازگشت به ارتباط را پیدا کنید)

  • 135,000 تومان

در وجد و خلسه ارتباط، آرامش وسکون عمیق هستی موج می‌زند. انگیزه جنبش و حرکت ما در زندگی، ناشی از احساس وحشت و نگرانی برای دستیابی به آنچه نداریم نیست. در عوض، جنبش و حرکت صرفا نشانه‌ای طبیعی از طبیعی‌ترین حس ما یعنی هستی و بودن ماست. آنچه ممکن است سبب بر هم خوردن هستی ما شود، به تباهی کشیده شدن احساس ارتباط است.

فرآیند رابطه (هنر بهبود روابط)

  • 60,000 تومان

تمام دردهای دنیا با نوعی از جدایی آغاز می‌شود. به دنیا آمدن و ورود ما به این جهان با جدایی همراه است، جدایی از اصل ما، ذات ما، مادر ما، خود ما، جدایی از آن‌چه می ترسیم، جدایی از آن‌چه دوستش داریم، این جدایی‌ها ادامه پیدا می‌کند تا وقتی که خودمان را جدا و در عمق درد تنهایی می‌یابیم. اما راه ما با جدایی آغاز شده است تا بتوانیم راهی برای بازگشت به رابطه خود پیدا کنیم. رابطه را می‌توان به عنوان پیوند با چیز دیگری در نظر گرفت. رابطه در هر مرحله ای از زندگی ما وجود دارد. می‌توان از لحاظ فکری، احساسی، فیزیکی و یا انرژی با چیزی پیوند داشت.

صفحه‌ی 1