تریور سیلوستر


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
هیپنوتیزم ‌درمانی شناختی (مروری متفاوت بر طراحی تلقینات پیشرفته)
سوال همان جواب است با تمرکز بر راه‌حل‌هایی با هیپنوتیزم‌درمانی شناختی
واژه آفرینی (علم تلقین راهنمای جامع خلق زبان هیپنوتیزمی)

هیپنوتیزم ‌درمانی شناختی (مروری متفاوت بر طراحی تلقینات پیشرفته)

  • 150,000 تومان

با استفاده از ابزار فراهم‌شده توسط این کتاب، می توانید انگیزۀ پنهان در پس مشکل مراجع را دریابید ، به این ترتیب وارد دنیای شخصی منحصربه‌فردی می شوید که ‏برای کمک به مراجع برای رسیدن به راه‌حل بدان نیاز دارید. راه‌حل در درون مشکل نهفته است و برای یافتن راه حل باید الگوی فکری فرد در مورد را درک کنید. این کتاب ما را به درک گسترده‌تری از خود و زندگی‌مان رهنمون می‌سازد و به بیانی بسیار شیوا شرح می‌دهد که محدودیت‌های زندگی صرفاً اوهام ایجادشده توسط ذهنمان ‏هستند. با خواندن آن ما به درک عمیقی از چگونگی استفاده از خاطره انگاری برای ایجاد این خیالات و اوهام نائل می‌شویم. خاطره انگاری ایده‌ای که واقعاً امیدوارم جا بیفتد– ‏لغت جدیدی است که تریور سیلوستر آن را ابداع کرده که درک ما را از مفهوم خاطره به عنوان رویدادهای اتفاق افتاده درگذشته به زمان حال و آنچه از آینده انتظار داریم گسترش می‌دهد.‏

سوال همان جواب است با تمرکز بر راه‌حل‌هایی با هیپنوتیزم‌درمانی شناختی

  • 100,000 تومان

هیپنوتیزم‌درمانی شناختی می‌گوید که راه‌حل مشکلاتی که افراد برای آن‌ها به مشاوران و درمانگران مراجعه می‌کنند در خود مشکل نهفته است. این درمانگران بجای برچسب زدن به مشکلات افراد، با به کارگیری شیوه منحصربه فرد ارتباط هر مراجع با دنیا و با بهره‌مندی از رویکردهای متفاوت به مراجعان در خلق راه‌حل‌های مختص خودشان کمک می‌کنند. در این کتاب، چارچوب هیپنوتیزم‌درمانی شناختی با جزئیات بیان‌شده، شما را از اولین جلسۀ درمانی یک مراجع تا کل مسیر رسیدن به نتیجه موفقیت‌آمیز می‌کشاند. این کتاب به شما سوالاتی را یاد می‌دهد که شما را به بطن مشکل مراجع و راه‌حل برده و نشان می‌دهد چطور از پاسخ‌ها برای ایجاد تلقیناتی جامع استفاده کرده و در عین حال انتخاب‌تان از مداخله را هدایت می‌کند. هدف این رویکرد این است که کاملا به وضوح بتوانیم به هر چیزی که الگوی مشکل مراجعان‌مان را تشکیل می‌دهد ‌دست یابیم. وضعیت مشکل‌شان و سپس شناسایی شواهدشان برای زندگی بدون مشکل – یعنی وضعیت راه حل‌شان؛ آن‌ها در برابر آن چه که دارند چه می‌خواهند؟ وقتی که دو سر این طیف را مشخص کردیم کارمان این است که آنها را از وضعیت مشکل خارج کرده و تا آن جا که ممکن است به سمت وضعیت راه حل‌شان بکشانیم.

واژه آفرینی (علم تلقین راهنمای جامع خلق زبان هیپنوتیزمی)

  • 80,000 تومان

واژه‌آفرینی یک رویکرد جدید و اصیل برای استفاده از تلقین هیپنوتیزمی ارائه می‏دهد. سال‏ها درمانگران هیپنوتیزمی به‌جای هدف‌گذاری بر مراجعی که سیگاری بوده یا مشکلات مربوط به افزایش وزن داشته است، نوشته‌هایی را به‌کار می‌برده‌اند که بر مشکل خاصی نظیر ترک سیگار و یا کاهش وزن هدف‌گذاری‏شده بود. این کتاب اشاره بر این دارد که مشکلی که فرد به‌دلیل آن مراجعه می‌کند مسألۀ اصلی نیست، بلکه مسألۀ اصلی شیوۀ خاص ارتباط مراجع با مشکل است. تسلط بر این کتاب شما را از قید نوشته‌های هیپنوتیزمی رها کرده و شما را قادر می‌سازد تا مهارت خلاق خودتان را برای بافتن ماهرانه واژه‌های جادویی به‌کار برید که مراجعانتان را با تغییر برداشت‌شان از واقعیت توانمند می‏سازد. این کتاب پشتوانۀ علمی طراحی تلقین و ابزار استفاده از آن برای ایجاد راه‌های جادویی تأثیر بر دیگران را ارائه می‏دهد. با استفاده از جدیدترین پژوهش در نوروساینس (علوم اعصاب)، روان‌شناسی تکاملی و برنامه‏ریزی عصبی – کلامی، این کتاب شرح می‏دهد که: • چگونه یادگیری قبلی ما را در زمان فعلی هدایت می‏کند، و چطور (تفسیر نادرست) تجربیات دوران کودکی می‏تواند زمان حال ما را شکل دهد. • چقدر از رفتارمان ناهشیار بوده و اغلب در کنترل مستقیم ما نیست. • مدل ماتریسی رفتار که به‌درستی بتواند فرآیند یک مشکل را طرح‌ریزی نماید. • چطور سطوح عصب‌شناسی برداشت ما از واقعیت را سازمان‌دهی می‌کند. واژه‌آفرینی این دانش را گرفته و آن را در یک درک جدیدی از هیپنوتیزم برای شکل دادن کامل‏ترین روش گام به گام در یادگیری زبان هیپنوتیزمی قدرتمند، ترکیب می‏کند.

صفحه‌ی 1