تاد هنری


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
همیشه خلاق (راهنمای روزانه خلاقیت)
  • 350,000 تومان
  • با تخفیف: 350,000 تومان
تهی بمیر (بهترین کارایی خود را رو کن بیهوده نمیر)
گله ببرها (رهبری شایسته برای کارمندان خلاق باشید)
بیهوده نمیر (اثری از خود به جای بگذار)
  • 105,000 تومان
  • با تخفیف: 105,000 تومان

همیشه خلاق (راهنمای روزانه خلاقیت)

  • 350,000 تومان

کتاب «همیشه خلاق» به شما کمک می‌کند حول محور خلاقیتتان تمرین‌های روزانه تعریف کنید؛ از اشتیاق شخصی گرفته تا ایده‌پردازی، طرز فکر، همکاری و رهبری. کتاب به‌گونه‌ای است که باید روزی یک بار سراغش بروید. توصیه می‌کنم که «همیشه خلاق» را با یک نفر دیگر پیش ببرید تا رویه کتاب را در چهارچوب جامعه پزدازش کنید. بهترین دستاورد شما هنوز پیش رویتان است. فقط کافی است شما را به آنچه هر روز انجام می‌دهید نزدیک و نزدیک‌تر کنیم. امیدوارم به «همیشه خلاق» به چشم یک راهنمای تمرین و ممارست نگاه کنید تا در زندگی و کارتان کارآمد، درخشان و سلامت بمانید.

تهی بمیر (بهترین کارایی خود را رو کن بیهوده نمیر)

  • 129,000 تومان

«اهمیت زمان حال را دریابید و اجازه ندهید آرامش حاصل از آسایش و ترس شما را از اقدام برای دستیابی به آمال و آرزوهایتان باز دارد... هزینه‌ی بی‌تحرکی سنگین است. نپذیرید که در گور گذارده شوید درحالی‌که کارآمدی‌تان هنوز در شما ذخیره مانده باشد، تهی مردن را انتخاب کنید.» بسیاری از ما با این ایده‌ی لجوجانه زندگی می‌کنیم که برای انجام مهم‌ترین و باارزش‌ترین کارمان همیشه فردایی هست. ما روزهای خود را با فعالیت‌های دیوانه‌وار پر می‌کنیم، از کاری به کار دیگر می‌پریم، و دائما برای انجام به‌موقع کارها یا دستیابی به ارتقا و پیشرفت تلاش می‌کنیم. اما در پایان روز اغلب از خود می‌پرسیم آیا کاری که امروز انجام دادم واقعا مهم بود؟ کتاب تهی بمیر ابزاری برای افرادی است که حاضر نیستند مهم‌ترین کار خود را به امید فردا به تعویق بیندازند. «تاد هنری» در کتاب تهی بمیر نشان می‌دهد که چگونه می‌توان به روش‌هایی با حفظ اشتیاق، عبور از موانع ذهنی و داشتن بالاترین کارایی در فعالیت‌های روزانه دست یافت. اگر دنبال شفافیت و احساس فوریت در نحوه‌ی برخورد هر روز با کار خود هستید، کتاب تهی بمیر به شما کمک می‌کند تا اهداف خود را یافته و به آن‌ها دست یابید.

گله ببرها (رهبری شایسته برای کارمندان خلاق باشید)

  • 120,000 تومان

اگر به کاری که انجام می‌دهید احساس قلبی داشته باشید، احتمالا مدام آرزو می‌کنید که در حرفه خود پیشرفت کنید. تعداد کمی از افراد بااستعداد هستند که حاضرند سال‌ها در یک نقش در شغل خود بمانند. بااین‌حال، بهترین راه برای گسترش نفوذ شما این است که شایستگی خودتان را با کارهایی که پیش از این به شما سپرده شده ثابت کنید. اگر شما پیوسته به کارهای خود توجه داشته باشید و یک چشم‌انداز برای آینده کاری که می‌خواهید انجام دهید داشته باشید، درنهایت شروع به رسیدن به هدف خود خواهید کرد. با اینکه خود را متعهد به انجام کامل و سریع کاری می‌کنید که به شما محول شده است، هروقت که توانستید در طول کار خود مهارت‌های جدیدتان را پرورش دهید و نشان دهید که درعین‌حال به سازمان و ماموریت آن وفادار هستید، حتی اگر لازم باشد از هزینه شخصی استفاده نمایید. سپس خود را برای موقعیت‌های تازه آماده کنید.

بیهوده نمیر (اثری از خود به جای بگذار)

  • 105,000 تومان

بیهوده نمیر برای افرادی است که نمی‌خواهند حیاتی‌ترین عملکرد خود را به روزهای دیگر موکول کنند. تاد هنری در «بیهوده نمیر!» درباره نیروهایی توضیح می‌دهد که ما را در حالت رکود نگه می‌دارند. او فرایندی را برای القای روش‌های همیشگی و مستمر در زندگی‌ معرفی می‌کند که انسان را در مسیر صحیح و ثابت نگه می‌دارد. تاد هنری معتقد است هر روز که ما وظایف دشوار را به تعویق می‌اندازیم و تسلیم بی‌نظمی‌هایی می‌شویم که خلاقیت، نظم، و نوآوری را نابود می‌کنند، این اتفاق منجر به تهی ‌شدن مطلق در سازمان‌ها و زندگی خودمان می‌شود. او نشان می‌دهد که چگونه می‌توان ذهن خود را پرورش داد و روش‌هایی را که برای حفظ شور و اشتیاق نیاز هستند به ‌کار گرفت تا از موانع ذهنی عبور کرد.

صفحه‌ی 1