بنجامین هاردی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
چگونه آگاهانه آینده مطلوب خود را بسازیم
  • 70,000 تومان
  • با تخفیف: 70,000 تومان
خواستن توانستن نیست (کلیدهای پنهان موفقیت را کشف کنید)

هم‌اکنون خود آینده‌تان باشید (چگونه آینده‌ای که به آن می‌اندیشیم به جای گذشته‌مان رفتار ما را هدایت می‌کند)

  • 140,000 تومان

هم‌اکنون خود آینده‌تان باشید کتابی دربارۀ «متحول شدن» نیست، بلکه دربارۀ «بودن» است. روانشناس مشهور، دکتر بنجامین هاردی، نشان می‌دهد که چگونه فردی را که می‌خواهید باشید تصور کنید و سپس به آن شخص تبدیل شوید. وقتی این کار را انجام می‌دهید، آیندۀ تصوری شما به جای گذشتۀ شما، رفتار شما را هدایت می‌کند. خود آیندۀ شما کیست؟ این پرسش ممکن است پیش‌پا‌افتاده به نظر برسد؛ اما این به معنای واقعی کلمه پاسخ تمام پرسش‌های زندگی شماست. این پاسخ به کاری است که امروز می‌خواهید انجام دهید. پاسخی است به اینکه چقدر انگیزه دارید و چه احساسی به خودتان دارید. این پاسخ به این پرسش است که آیا ساعت‌ها حواس خود را در شبکه‌های اجتماعی پرت می‌کنید، آیا غذاهای ناسالم می‌خورید و چه ساعتی از صبح از خواب بیدار می‌شوید. آیندۀ تصوری شما محرک واقعیت فعلی شماست. این به شما بستگی دارد که توانایی تصور دیدگاه‌های بهتر و گسترده‌تر از آیندۀ خود را توسعه دهید. مفید است که آیندۀ خود را فردی متفاوت از آنچه امروز هستید ببینید. خود آیندۀ شما همان فردی نخواهد بود که امروز هستید. دنیایی متفاوت خواهد بود. شما اهداف و اولویت‌های متفاوتی خواهید داشت. عادت‌های مختلفی خواهید داشت؛ همچنین در دنیای متفاوتی خواهید بود؛ جهانی با ارزش‌های فرهنگی متفاوت، فناوری‌های مختلف و چالش‌های متفاوت. «هم‌اکنون خود آینده‌تان باشید»، دقیقا به شما نشان می‌دهد که چگونه آینده‌ای بسیار بزرگ‌تر از آنچه در حال حاضر تصور می‌کنید بسازید.

چگونه آگاهانه آینده مطلوب خود را بسازیم

  • 70,000 تومان

«در زمانه‌ای که افراد کمی به شکلی عمیق درباره زندگی می‌اندیشندء بنجامین هاردی یک استثناست. او در این مجموعه مقالات هر چیزی را که شما در خودتان و جهان پیرامونتان می‌بینید به چالش می‌کشد و برای زندگی کردن بر اساس آرزوهای‌تان طرحی عملی را ارائه می‌دهد. اگر می‌خواهید آدم بهتری شوید این کتاب را بخوانید.» - جف گوینرء نویسنده کتاب پرفروش «هنر کار»

شخصیت شما همیشگی نیست (شخصیتتان را از نو بسازید راهنمایی برای از بین بردن باورهای محدودکننده و چگونگی آفرینش سرنوشتی تازه)

  • 219,900 تومان

در کتاب شخصیت شما همیشگی نیست، بنجامین هاردی با استفاده از تحقیقات روان‌شناختی این باور غلط عمومی که شخصیت- نگرش‌ها و رفتارهای ثابت یک شخص- ذاتی و تغییرناپذیر است را رد می‌کند. دکتر هاردی ما را از این باور محددودکننده که خود واقعی ما باید کشف شود و ناچاریم بر اساس آن رفتار کنیم، آزاد می‌کند و نشان می‌دهد که چگونه می‌توانیم آگاهانه خود مطلوبمان را ایجاد کنیم و با کمک آن به اهداف شگفت‌انگیزی دست یابیم.

خواستن توانستن نیست (کلیدهای پنهان موفقیت را کشف کنید)

  • 140,000 تومان

شما می‌توانید الگوهایتان را تغییر دهید، می‌توانید نقش‌هایتان را تغییر دهید، اما چنین کاری فقط با تغییر محیط‌تان امکان‌پذیر می‌شود - چه به وسیله گفتگوهایی صریح در جهت بازنگری در مرزها و توقع ها، چه به وسیله جدایی فیزیکی از افراد یا مکان‌های خاص. اگر در بند همان الگوها و نقش‌ها بمانید، دیگر فرقی ندارد چقدر اراده به خرج می‌دهید، تلاش‌های شما در حصار بافت محدودکننده نقش شما می‌مانند. شما میزبان بافتی می‌شوید که به اشتباه گمان می‌کنید هویت ثابت خودتان است..

صفحه‌ی 1