بری شوارتز


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
بهای زندگی
  • 230,000 تومان
  • با تخفیف: 230,000 تومان
چرا از انتخاب‌هایمان ناخشنود هستیم (چرا بیشتر کمتر است)
چرا کار می‌کنیم
  • 84,000 تومان
  • با تخفیف: 84,000 تومان

بهای زندگی

  • 230,000 تومان

آیا قابل‌قبول است که افراد، فقط به فکر رفاه خودشان باشند؟ اگرپاسخ منفی است، در چه مرحله‌ای باید نگران بودن برای خودشان را متوقف کنند و به فکر دیگران باشند؟ و درباره چه کسانی باید نگران باشند؟ این سوالات و سوال‌های دیگری نظیر این‌ها، موضوع داغ بحث‌های این روز‌های بسیاری از ما هستند. این سوال‌ها قرن‌هاست که دغدغه مردم‌اند. ما در رابطه با سایر انسان‌ها و جامعه‌ای که در آن زندگی می‌کنیم چقدر مسئولیت داریم؟ رفتار شایسته انسانی کدام است و چگونه باید آن را به افراد القا کرد؟ آزادی فردی انسان‌ها چقدر باید محدود شود، و از چه راه‌هایی؟ در کتابی که پیش‌روی شماست، بری شوارتز همچون اثر دیگرش «تناقض انتخاب»، طرز فکر غالب باشندگان دنیای مدرن را وکاوی می‌کند و تسلط اقتصاد بر تمام شئون زندگی ما را به چالش می‌کشد. شوارتز با حرکت از تجارت به پزشکی، حقوق، ورزش، تحصیلات، ازدواج، دموکراسی و دین، نشان می‌دهد که چگونه چیزهایی که در زندگی بیش از همه برایشان ارزش قائلیم، اکنون به‌شدت بازاری شده و از معنا تهی گشته‌اند. او اشاره می‌کند که چگونه ما همه‌چیز را تجاری کرده‌ایم و به همین دلیل، ارتباط خود را با خویشتن خویش، و با یکدیگر از دست داده‌ایم.

چرا از انتخاب‌هایمان ناخشنود هستیم (چرا بیشتر کمتر است)

  • 150,000 تومان

نویسنده این کتاب با تسلطی تحسن‌برانگیز، نشان می‌دهد که چرا هر چه دامنه انتخاب‌های انسان گسترده‌تر، خشنودی و رضایت او کمتر می‌شود. شوارتز با تشریح لایه‌هایی از دنیای سرمایه‌داری و مصرف‌گرایی کنونی، پی‌‌آمدهای مقدر این سبک از زندگی را اضطراب، پشیمانی از آ‌نچه برگزیده‌ایم و آنچه را که انتخاب نکرده‌ایم، و در نتیجه ناشادی و افسردگی می‌داند. در فصولی از کتاب روش‌های کاستن از نارضایتی در دنیای پرآشوب کنونی را می‌نماید. کتاب حاضر در زمره 50 اثر کلاسیک روانشناسی در 100 سال اخیر در قلمرو سلامت روان و بهزیستی است. مطالعه این کتاب نه تنها برای روانشناسان، روان‌پزشکان و جامعه شناسان و ... مفید بلکه برای عموم سودمند خواهد بود.خلاصه‌ای از این کتاب در پادکست نوآنس ارائه شده است.

چرا کار می‌کنیم

  • 84,000 تومان

چرا کار می‌کنیم؟ چرا به جای این‌که زندگی‌مان را مدام سرشار از ماجراجویی‌های هیجان‌انگیز کنیم، هر روز صبح خود را از رختخواب بیرون می‌کشیم؟ چه سوال احمقانه‌ای. خب ما کار می‌کنیم برای گذران زندگی. درست است، اما همین و بس؟ البته که نه. وقتی از افرادی که خود را در کارشان غرق کرده‌اند بپرسیم چرا چنین می‌کنید، تقریبا هیچ‌گاه پول به عنوان اولین عامل مطرح نمی‌شود. فهرست دلایل غیرپولی افراد برای انجام کارشان بلندبالا و شنیدنی است.

صفحه‌ی 1