برنادت جیوا


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
کلوچه خوشبختی (20 کلید طلایی در کسب و کار)
  • 32,900 تومان
  • با تخفیف: 32,900 تومان
کلوچه خوشبختی (موفقیت در کسب و کار)
  • 28,000 تومان
  • با تخفیف: 28,000 تومان
بازاریابی 1 داستان عاشقانه (چگونه برای مشتریانتان مهم شوید)
بازاریابی رابطه‌ای عاشقانه (چگونه برای مشتریان‌تان مهم شوید)

کلوچه خوشبختی (20 کلید طلایی در کسب و کار)

  • 32,900 تومان

برنادت جیوا نویسنده ای است که در جهان وی را به خاطر پرداختن به روایتگری در کسب و کار، نوآوری و بازاریابی می‌شناسند. وی نویسنده شش کتاب پرفروش در زمینه بازاریابی و روایت برند است. همچنین از طرف کمپانی اسمارت در سال 2018 به عنوان متفکرعرصه کسب و کار انتخاب شد. جیوا مشاور و سخنران کارآفرینان و رهبران کسب و کار است که از آن ها می خواهد برندهای معنادار بسازند.

کلوچه خوشبختی (موفقیت در کسب و کار)

  • 28,000 تومان

اگر هر کسب و کاری حول محور برطرف کردن نیاز مشتریان شکل گرفته باشد آن‌گاه ماجرای برند در نقطه تقاطع حقیقت آن کسب و کار و حقیقت نیازها و یا خواسته‌هایی که مشتریان از آن برند دارند شکل می‌گیرد. موفق‌ترین برندها آن‌چه را که به آن اعتقاد دارند با انتقال حقیقت در تک تک فعالیت‌هایی که انجام می‌دهند به مشتریان خود اعلام می‌دارند...

بازاریابی 1 داستان عاشقانه (چگونه برای مشتریانتان مهم شوید)

  • 9,500 تومان

بازاریابی، ابزاری است برای بیان ارزش ایده‌هایمان در بازار. بازاریابی به ضرورتی ناخوشایند در هر کسب و کاری بدل شده است، اما شاید بتوانیم به نگرش متفاوتی از آن دست پیدا کنیم، به گونه‌ای کمتر به عنوان ابزاری ناخوشایند برای تبلیغ و بیشتر به مثابه راهی برای کمک به مردم جهت حل مشکلات‌شان تلقی شود. نام کتاب به ما می‌گوید‍: بازاریابی می‌تواند به منزله یافتن راه‌های بیشتر برای انجام بهتر کارها و اهمیت دادن به مشتریان باشد. بازاریابی می‌تواند نقطه آغاز سفری باشد به سوی درک نیازها و خواسته‌های مردم. بازاریابی می‌تواند ابزاری باشد برای دیدن جهان از نگاه مشتریانمان.

بازاریابی رابطه‌ای عاشقانه (چگونه برای مشتریان‌تان مهم شوید)

  • 20,000 تومان

برنادت جیوا، به صدها کارآفرین و رهبران تجاری جهان کمک کرده است تا ارزش منحصر به فرد خود را بشناسند و داستان خود را ایجاد کنند و گسترش دهند و آن را به ارزش برای مشتریان‌شان تبدیل کنند. او به شما نشان می‌دهد که چطور باید خودتان را با رقبای خود متفاوت کنید و ارزش خود را به مشتریان‌تان ثابت کنید. جیوا کتاب‌هایی نوشته است که همواره جزو پرفروش‌ترین‌های آمازون بوده‌اند و بسیاری او را «استاد داستان‌سازی برندی» جهان لقب داده‌اند. کتاب حاضر با عنوان «بازاریابی، رابطه‌ای عاشقانه» نیز، یکی از این کتاب‌هاست و خواندن آن به تمام کسانی که در ابتدای ایجاد کسب و کار خود هستند و یا به دنبال راهی می‌گردند تا کسب و کار خود را از رکود خارج ‌کنند، توصیه می‌شود.

صفحه‌ی 1