برد استون


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
آمازون بی‌حد و مرز (جف بیزوس و خلق 1 امپراتوری جهانی)
فروشگاه همه چیز
  • 75,000 تومان
  • با تخفیف: 75,000 تومان
فروشگاه همه چیز (جف بیزوس و عصر آمازون)
  • 135,000 تومان
  • با تخفیف: 135,000 تومان

آمازون بی‌حد و مرز (جف بیزوس و خلق 1 امپراتوری جهانی)

  • 179,000 تومان

جف بیزوس یکی از برترین کارآفرینان قرن حاضر به شمار می‌رود که نام خودش را برای همیشه در دنیای کسب و کار ماندگار کرده است. به دشواری می‌توان فردی را یافت که مانند او این‌گونه حوزه کسب و کار آنلاین را دگرگون کرده باشد. بیزوس در کنار اشخاصی همچون ایلان ماسک و بیل گیتس در میان ثروتمندترین کارآفرینان جهان جایگاهی درخشان دارد. او علاوه بر بنیان نهادن آمازون (بزرگ‌ترین خرده‌فروشی آنلاین در دنیا)، صاحب امتیاز روزنامه واشنگتن پست و نیز مالک و بنیان‌گذار شرکت فضایی بلو اوریجین است. در این کتاب به شرح مسیری که جف بیزوس طی کرده تا آمازون را از یک کتاب‌فروشی کوچک آنلاین تبدیل به بزرگ‌ترین سایت خرده‌فروشی دنیا کند، به‌طور کامل پرداخته شده است. با خواندن این اثر درمی‌یابیم که او در موقعیت‌های بحرانی چگونه تصمیم گرفته و به چه شکل توانسته به کمک تیم مدیریتی‌اش همواره امکانات و خدمات جدیدی به فروشگاه خود بیفزاید تا روزبه‌روز دامنه مشتریان و مخاطبان خود را گسترده‌تر کند و تجربه‌ای لذت‌بخش از خرید برای آنها بیافریند. خواندن این کتاب جذاب علاوه بر اینکه ما را با زندگی یکی از برجسته‌ترین و پیشتازان حوزه کسب و کار آشنا می‌کند، راهنمای کامل و جامعی است برای افرادی که کسب و کار آنلاین و شخصی خود را مدیریت می‌کنند یا رویای آن را در سر می‌پرورانند.

فروشگاه همه چیز

  • 75,000 تومان

آمازون دات کام، از یک گاراژ در سیاتل که کارش ارسال پستی کتاب به مشتریان بود، کارش را شروع کرد، اما جف بزوس، موسس بلندپرواز این شرکت، فکرهای بزرگ‌تری در سر داشت. می‌خواست آمازون را تبدیل به «فروشگاه همه‌چیز» کند و بی‌نهایت محصول را به راحتی هرچه تمام‌تر و با کم‌ترین قیمت به دست مشتری برساند. برای رسیدن به این هدف، فرهنگی در شرکت خود پیاده کرد، بی‌رحمانه، جاه‌طلب که کمترین اطلاعاتی از آن درز پیدا نمی‌کرد. تا به امروز... فروشگاه همه‌چیز، داستان واقعی غول جهانی اینترنتی است که فروش را به همان شکلی دگرگون کرد که هنری فورد، بخش تولید را زیر و رو کرد. روایت حیرت‌انگیز کسب و کار نوپای کوچکی که تبدیل به بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی شد، نمایش اراده بزوس برای محقق کردن رویاهایش است؛ رویاهایی که خوب یا بد، زندگی امروز ما را تغییر داده‌اند.

فروشگاه همه چیز (جف بیزوس و عصر آمازون)

  • 135,000 تومان

آمازون کارش را با تحویل پستی کتاب شروع کرد. اما جف بیزوس، بنیان‌گذار دوراندیش این شرکت، تنها به کتاب‌فروشی قانع نبود. او می‌خواست آمازون تبدیل به فروشگاه همه‌چیز شود که انتخاب‌های نامحدود و راحتی وسوسه‌انگیز را با قیمت‌های فوق‌العاده پایین پیشنهاد کند. برد استون (نویسنده این کتاب) از دسترسی بی‌سابقه به کارکنان فعلی و سابق آمازون و اعضای خانواده بیزوس بهره برد، و بدین صورت، اولین شرح بی‌طرف، دقیق و کامل از اوضاع درون آمازون را ارائه می‌دهد. کتاب «فروشگاه همه‌چیز» زندگی‌نامه آشکارکننده، معتبر و کامل از شرکتی است که یکی از اولین و بزرگ‌ترین شرط‌بندی‌ها را روی اینترنت بست و شیوه خرید و مطالعه ما را برای همیشه تغییر داد.

صفحه‌ی 1