برایان تریسی دان استروتزل


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
علم ثروت (چگونه درآمدتان را افزایش دهید و ثروتمند شوید)
علم پول (چگونه بر درآمد خود بیفزایید و ثروتمند شوید)
علم انگیزه (راهکارها و روش‌های تبدیل رویا به واقعیت)

علم ثروت (چگونه درآمدتان را افزایش دهید و ثروتمند شوید)

  • 32,000 تومان

پول، یکی از توجه برانگیزترین و مهم‌ترین موضوعات در طول زندگی بشر محسوب می‌شود که همواره برای دستیابی به آن با یکدیگر در رقابت بوده‌اند. از این رو، روش کسب آن، همانند هر علمی از جمله شیمی، ریاضی و حتی فلسفه، نوعی علم قابل آموزش به شمار می‌رود. در این کتاب، برایان تریسی با بررسی و تحلیل روشمند و علمی این موضوع، یک بار برای همیشه به تمام پرسش‌ها و سردرگمی‌های موجود در این باره پایان می‌دهد.

علم پول (چگونه بر درآمد خود بیفزایید و ثروتمند شوید)

  • 28,000 تومان

پول همچنان یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که در جهان احساس‌برانگیز است و مورد توجه قرار دارد. درباره تحصیل پول و خرج کردن آن کتاب‌ها، مقالات، بلاگ‌های فراوانی به رشته تحریر درآمده است و سخنرانی‌های متعددی درباره‌ آن ایراد شده است. و به رغم همه این‌ها، باید گفت که موضوع پول و تحصیل آن هنوز در پرده ابهام قرار دارد. به رغم انتشار برخی از بهترین و بزرگ‌ترین کتاب‌ها در زمینه پول، هنوز اطلاعات ناصوابی درباره پول وجود دارد که بسیاری از مردم از خواندن و شنیدن آن‌ها امتناع می‌ورزند. و این یک تراژدی بزرگ است. تراژدی از آن جهت که بسیاری از مردم از دستیابی به آن نومید می‌شوند و دست از تلاش برمی‌دارند و این گونه رویاهایشان از میان می‌رود و تحقق نمی‌یابد. و این در حالی است که رازهای مربوط به پول، این که چگونه آن را بدست آوریم، چگونه آن را سرمایه‌گذاری یا هزینه کنیم، شناخته شده هستند.

علم انگیزه (راهکارها و روش‌های تبدیل رویا به واقعیت)

  • 58,000 تومان

برایان تریسی یک از بزرگ‌ترین صاحبنظرانی است که درباره موفقیت شخصی و تجاری مطلب‌آرایی می‌کند. او برای بیش از پنج میلیون نفر سخنرانی کرده یا تشکیل سمینار داده است. برایان تریسی مربی تجارت برای بسیاری از مدیران سطح بالای صنایع عمده در اقصی نقاط جهان است. دان استروتزل یکی از کارشناسان بزرگ رشد و بهسازی نیروی انسانی است. او شماری چند از برنامه‌های شنیداری را که در تاریخ جهان کم‌نظیر بوده‌اند، تهیه و به بازار عرضه نموده است. استروتزل از نزدیک با برخی از بزرگ‌ترین سخنوران و صاحبنظران در زمینه رشد شخصی همکاری داشته است. وقتی برایان تریسی پذیرفت که با او در قالب یک کتاب گفتگویی انجام دهد بسیار خوشحال شد. کتاب علم انگیزه حاصل همکاریهای این دو شخصیت برجسته است. این دو صاحبنظر برجسته توانسته‌اند درباره این موضوع با شرح و بسطی مناسب گفتگویی انجام دهند که در این کتاب به خوانندگان عرضه می‌شود.

صفحه‌ی 1