ایوا ایلوز


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
شکل‌گیری سرمایه‌داری هیجانی در نقد صنعت روانکاوی
صمیمیت‌های سرد (ساختن سرمایه‌داری هیجانی)
  • 40,000 تومان
  • با تخفیف: 40,000 تومان
صمیمیت‌های سرد (ساختن سرمایه‌داری هیجانی)
  • 40,000 تومان
  • با تخفیف: 40,000 تومان

شکل‌گیری سرمایه‌داری هیجانی در نقد صنعت روانکاوی

  • 145,000 تومان

روانشناسان دست‌به‌کار شده‌اند تا کارگران و هر مراجعی را به‌قاعده کنند. دیگر در هر چیزی پای روانشناس در کار است، چه در بهره‌وری و انضباط و چه در به‌هنجار کردن سوژه. هر آنچه پیش‌تر بازجویی به‌شمار می‌آمد اکنون رنگ مصاحبه و پرسش‌نامه روانشناسانه به خود گرفته است. از مدیر کارخانه تا مجری برنامه‌های تاک‌شو و سایت‌های انتخاب همسر و... همگی آب به آسیابی واحد می‌ریزند: سرمایه‌داری. سرمایه‌داری هیجانی با تقسیم‌بندی سوژه‌ها و مفاهیم هم‌تنگ هیجان دست به خلق انسان‌هایی زده که دائم باید خود را در قبال سیستم به‌هنجار کنند. با ابهام فزاینده در تعریف آرمان سلامتء به هرگونه رفتاری می‌توان برچسب «نابهنجار»ء «بیمار» یا «روان‌نژند» زد. فضای مجازی را نیز باید به این ماتریس افزود. به‌راستی در چه جهانی زندگی می‌کنیم؟ دنبال چه می‌گردیم و چرا هر بار از این جست و جو بیشتر ناامید می‌شویم؟

صمیمیت‌های سرد (ساختن سرمایه‌داری هیجانی)

  • 40,000 تومان

ایوا ایلوز در این کتاب با بحث از رابطه میان هیجانات ، احساسات ، و عواطف با سرمایه‌داری، قلمروی ناشناخته و اسرارآمیز را در دنیای مدرن کشف می‌کند. قلمرویی که آن را سرمایه‌داری هیجانی می‌نامد. همواره تصور بر این بود که سرمایه‌داری مولد جهانی بی‌روح، خشک و منجمد است که در آن هیچ مجالی برای بروز احساسات و هیجانات وجود ندارد. اما ایلوز به واسطه اشراف بر جریان‌های فکری غالب و تاریخ اجتماعی جوامع مدرن، زبردستانه رسوخ هیجانات در بازار و بالعکس، بازاری شدن هیجانات و احساسات را افشا می‌کند.

صمیمیت‌های سرد (ساختن سرمایه‌داری هیجانی)

  • 40,000 تومان

ایوا ایلوز در این کتاب با بحث از رابطه میان هیجانات، احساسات و عواطف با سرمایه‌داری، قلمروی ناشناخته و اسرارآمیز را در دنیای مدرن کشف می‌کند: قلمرویی که آن‌را «سرمایه‌داری هیجانی» می‌نامند. همواره تصور بر این بود که سرمایه‌داری مولد جهانی بی‌روح، خشک و منجمد است که در آن هیچ مجالی برای بروز احساسات و هیجانات وجود ندارد، اما ایلوز به واسطه اشراف بر جریان‌های فکری غالب و تاریخ اجتماعی جوامع مدرن، زبردستانه رسوخ هیجانات در بازار و بالعکس، بازاری شدن هیجانات و احساسات را افشا می کند. فرایند دوسویه نفوذ منطق بازار در هیجانات و هیجانی شدن بازار به میانجی‌گری دانش روان‌شناسی به وقوع پیوست. ایلوز با تبارشناسی روان‌شناسی، نسبتی پایدار میان این دانش با بسط شرکت‌های بزرگ و سرمایه‌داری متاخر می‌یابد.او برای اثبات ادعای خود، رد پای روان‌شناسی را از شرکت‌های بزرگ و پادگان‌ها گرفته تا سایت‌های دوستیابی اینترنتی رصد می‌کند. این کتاب به واسطه گستره موضوعاتی که در بر می‌گیرد برای علاقه‌مندان و دانشجویان رشته‌های جامعه‌شناسی، روان‌شناسی و علوم سیاسی راهگشاست و می‌تواند خواننده را به سوی پژوهش هایی بدیع سوق دهد.

صفحه‌ی 1