ایان رید


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
غریبه
  • 220,000 تومان
  • با تخفیف: 220,000 تومان
تو این فکرم که تمومش کنم
  • 175,000 تومان
  • با تخفیف: 175,000 تومان
در پی پایان
  • 27,500 تومان
  • با تخفیف: 27,500 تومان

غریبه

  • 220,000 تومان

غریبه داستانی غریب و مرموز دارد. رمان با حضور یک مرد ناآشنا در خانه روستایی صدساله یک زوج آغاز می‌شود. وارد می‌شود و می‌گوید یکی از آن‌ها برای یک لاتاری خاص انتخاب شده. منتها هیچ‌کدام آن‌ها در هیچ لاتاری و قرعه‌کشی‌ای شرکت نکرده‌اند و این آغاز یک روایت پرتنش و مملو از هیجان است که مخاطب را تا انتها رها نمی‌کند. ایان رید توانایی شگرفی در ساختن تاریخ زوج‌ها دارد و رازهایی که در بن‌مایه زندگی‌های مشترک پنهان مانده‌اند و کافی است غریبه‌ای از آن‌ها «مطلع» باشد. این رمان را می‌توان کتاب «شک» دانست. شکی که تمام اجزای اثر را در خود فرومی‌برد.

تو این فکرم که تمومش کنم

  • 175,000 تومان

«می‌خوای دل به دریا بزنی و دست به کار بشی یا اون‌قدر دست روی دست می‌ذاری تا تبدیل به پیرمرد پشیمونی بشی که منتظره توی تنهایی بمیره!» این جمله از فیلم تلقین کریستوفر نولان بهترین توصیفی است که می‌توان برای رمان تو این فکرم که تمومش کنم ارائه داد. این رمان بیش از هر چیز، داستانی است درباره حسرت. حسرت حرف‌های نزده، کارهای نکرده، شجاعت‌های به خرج نداده، دوستت دارم‌های نگفته، یا کم گفته، قدم‌های برنداشته و البته رنج زندگی با عواقب‌شان. نبوغ ایان رید در این است که چنین موضوعی را در قالب تریلری روان‌شناسانه و هیچکاکی به رشته تحریر درآورده، آن هم در اولین رمانش. به سختی می‌توان این کتاب را به ژانر ادبی خاصی محدود کرد. ابتدا به نظر می‌رسد با داستانی کمدی - رمانتیک طرف‌ایم، به تدریج جنبه‌های سوررئالی وارد داستان می‌شود که از توضیح‌شان عاجزیم، یک سوم پایانی داستان هم به تریلری با مایه‌های ترسناک بدل می‌شود. به‌طوری که این لحن عوض کردن‌ها نه تنها لطمه‌ای به داستان نمی‌زند، بلکه به نقطه قوت آن بدل می‌شود.

در پی پایان

  • 27,500 تومان

راوی، زن جوانی که هرگز نامش فاش نمی‌شود،‌ می‌خواهد با دوستش جیک به دیدن خانواده‌ی جیک برود. اگرچه جیک امیدوار است که همین سفر رابطه‌شان را جدی‌تر کند، راوی مدام در ذهنش دارد به پایان دادن این رابطه فکر می‌کند. اما این ظاهر قضیه است. آخر شب موقع بازگشت از منزل پدر و مادر جیک، او تصمیم می‌گیرد که محله‌های اطراف زادگاهش را به زن نشان دهد. جیک در برف شدید و سوز سرما اتومبیل را نگه می‌دارد و هنگام پیاده شدن از زن می‌خواهد منتظرش بماند،‌ اما دیگر برنمی‌گردد. زن جوان به ناچار پس از مدتی مجبور می‌شود دنبال جیک بگردد. او برای پیدا کردن جیک وارد ساختمان مدرسه‌ای قدیمی می‌شود، ولی با هر قدمی که برمی‌دارد، رازی مه‌آلود در کمینش نشسته...‌‌

صفحه‌ی 1