اپرا وینفری بروس پری


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
چه اتفاقی برایت افتاد (گفتگوهایی در باب تروما تاب‌آوری و شفا)
چه اتفاقی برایت افتاد (گفت و گوهایی درباره آسیب روحی تاب‌آوری و التیام)
برایت چه اتفاقی افتاد (گفت و ‌گویی در باب تروما تاب‌آوری و التیام)
چه اتفاقی برای شما افتاد (گفتگوهایی درباره آسیب روانی تاب‌آوری و درمان)
چه اتفاقی برایت افتاده (گفت و گوهایی درباره آسیب روحی تاب‌آوری و شفا)

چه اتفاقی برایت افتاد (گفتگوهایی در باب تروما تاب‌آوری و شفا)

  • 160,000 تومان

این کتاب برای شمایی است که مادر، پدر، همسر یا کودکی دارید که قربانی تروماست. همچنین اگر تا به حال دیگران در تعریف از شما یا عزیزان‌تان برچسب‌هایی نظیر «کسی که همیشه سعی می‌کند دیگران را راضی نگاه دارد»، «خود تخریبگر»، «از هم‌گسیخته»، «به دنبال بحث و جدل»، «حواس پرت»، «کسی که نمی‌تواند مدت زیادی در یک شغل بماند» یا «کسی که در روابط افتضاح است» به شما زده‌اند، این کتاب برای شماست. یا اگر فقط می‌خواهید خودتان و اطرافیان‌تان را بهتر درک کنید، باز هم این کتاب برای شماست. دکتر پری، روان‌پزشک و متخصص علوم اعصاب، به‌همراه اپرا وینفری فعال حوزۀ تروما در این کتاب با بیان داستان زندگی افرادی که در کودکی آسیب‌های جدی دیده‌اند و توضیح علمی آنچه در مغز آنها رخ داده، سعی دارند تأثیر تروما بر الگوها و سیستم‌های مغز انسان را تشریح و بازنمایی کنند. این کتاب، همان کتابی است که سبب می‌شود شما به گذشتۀ خود با نگاه دیگری بنگرید و شفقت به خود را تجربه کنید.

چه اتفاقی برایت افتاد (گفت و گوهایی درباره آسیب روحی تاب‌آوری و التیام)

  • 199,900 تومان

کتابی که پیش‌رو دارید، مناسب هر مادر، پدر، شریک زندگی یا فرزندی است که آسیب روحی را تجربه کرده است. اگر تا به حال برچسب‌هایی به شما زده‌اند و دیگران شما یا افراد مورد علاقه‌تان را «مهرطلب»، «خودویرانگر»، «مخل»، «بحث‌کننده»، «حواس‌پرت»، «بی‌حوصله»، «دلسرد»، «ناتوان در نگهداری شغل» یا «افتضاح در روابط» توصیف می‌کرده‌اند، یا اگر فقط می‌خواهید خودتان و دیگران را بیشتر درک کنید، پس این کتاب مناسب شماست.

برایت چه اتفاقی افتاد (گفت و ‌گویی در باب تروما تاب‌آوری و التیام)

  • 136,000 تومان

اگر مادر، پدر، همسر، یا کودکی دارید که تجربه تروماتیک داشته است، این کتاب برای شماست. اگر تاکنون برای توصیف خود یا عزیزانتان از برچسب­هایی مانند مهرطلب، خودتخریب، اخلال­گر، ستیزه­جو، کسی که نمی­تواند شغلش را نگه دارد، یا ناموفق در روابط استفاده کرده­‌اید، این کتاب برای شماست. اگر می­خواهید خودتان و دیگران را بهتر درک کنید نیز، این کتاب برای شماست. می­‌دانیم که مطالعه این اثر شما را به فکر وادار و در شما احساساتی ایجاد می­کند -احساساتی که گاهی ممکن است سخت و دردناک باشد. برای برخی، مطالعه محتوای پرتنش و گاهی آزاردهنده، آسان نیست. برای برخی دیگر، مفاهیم مربوط به مغز شاید ناآشنا به نظر برسد و درکش در ابتدا برایشان دشوار باشد. پس از شما تقاضای صبر و اعتماد داریم، اعتماد به ما و خودتان. وقتی خواندن کتاب برایتان بیش ازحد دشوار شد، آن را ببندید. یک ساعت یا یک هفته کتاب را در قفسه بگذارید. وقتی احساس کردید آماده ادامه کاوش دراین‌باره هستید که چرا اتفاقی که افتاد نحوه تفکر، احساس، و کارکرد شما را شکل می‌دهد، کتاب هنوز همین جاست. می­‌توانید راهی به جلو کشف کنید.

چه اتفاقی برای شما افتاد (گفتگوهایی درباره آسیب روانی تاب‌آوری و درمان)

  • 89,000 تومان

این کتاب برای هرکسی مناسب است که مادر، پدر، شریک زندگی یا فرزندی دارد که شاید آسیب روانی دیده باشد. اگر تابه‌حال درمورد شما یا عزیزان‌تان از برچسب‌هایی؛ مانند «کسی که به دل دیگران راه می‌آید»، «خودویرانگر»، «اخلالگر»، «اهل جروبحث»، «تک‌رو»، «کسی که نمی‌تواند در یک شغل بماند» یا «کسی که قادر به حفظ رابطه نیست»، استفاده شده؛ این کتاب برایتان مفید است. اگر هم می‌خواهید خود و دیگران را بهتر درک کنید، این کتاب به درد شما نیز می‌خورد. می‌دانیم که این تجربۀ خواندن شما را به فکر و احساس وادار می‌کند و شاید گاهی این احساسات سخت و دردناک باشد. برای برخی، محتوای سنگین و گاهی آزاردهنده، نوعی چالش است. برای برخی دیگر، مفاهیم مربوط به مغز شاید ناآشنا و درک‌شان در ابتدا دشوار باشد. از شما صبر و اعتماد انتظار داریم، هم درمورد خودمان و هم درمورد خودتان.

چه اتفاقی برایت افتاده (گفت و گوهایی درباره آسیب روحی تاب‌آوری و شفا)

  • 75,000 تومان

نخستین تجربه‌هایمان، زندگی ما را در طول مسیر شکل می‌دهند و کتاب «چه اتفاقی برایت افتاده؟»، بینش‌های قدرتمند علمی و احساسی درباره‌ الگوهای رفتاری بسیاری از ماها فراهم می‌کند که برای درک آنها کشمکش داریم. از این دریچه می‌توانیم حس عزت نفسمان را دوباره بسازیم و نهایتا واکنش خود را به وضعیت‌ها، موقعیت‌ها و روابط، تنظیم کنیم. به ‌بیان دیگر، این کلید دوباره شکل دادن زندگی‌های ماست. این کتاب، دید شما را به‌زندگی‌تان تغییر می‌دهد. آیا تا به ‌حال پرسیده‌اید: «چرا این کار را کردم؟» یا «چرا نمی‌توانم رفتارم رو کنترل کنم؟» دیگران ممکن است واکنش‌های ما را قضاوت کرده و بگویند: «اون یارو چشه؟» وقتی احساساتمان را به پرسش می‌گیریم، سرزنش کردن خودمان کار ساده‌ای است: خود و اطرافیانمان را به معیاری سنجش‌ناپذیر متعهد می‌کنیم. زمان آن رسیده که پرسش متفاوتی بپرسیم. اپرا وینفری و دکتر بروس دی. پری، متخصص مشهور مغز و آسیب‌های روحی، با گفت و گوهای عمیقا شخصی، تغییر نوآورانه و ژرفی پیشنهاد می‌کنند تا به‌ جای پرسش «مشکلت چیه؟»، بپرسیم: «چه اتفاقی برایت افتاده؟». در اینجا، وینفری داستان‌هایی را از گذشته‌ خود و درکی که از تجربه‌ ‌روبه‌رو شدن با آسیب‌های روحی و ناملایمات سنین جوانی به‌دست آورده، به‌اشتراک می‌گذارد. در گفتگوهای این کتاب، او و دکتر پری، روی درک افراد، رفتار و خودمان تمرکز می‌کنند. این موضوع، تغییری است زیرکانه اما ژرف در راهکارهای ما در مقابله با آسیب‌های روحی. تغییری که به ما امکان می‌دهد گذشته را درک کنیم تا مسیر آینده‌مان را روشن کنیم و به روشی قدرتمند و اثبات شده، در را به روی تاب‌آوری و شفا باز کنیم.

صفحه‌ی 1