اولیویا فاکس کابان


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
افسانه کاریزما (چگونه می‌توانیم در زمینه جذابیت شخصی مهارت کافی به‌دست آوریم)
کاریزما (هنر و علم جذاب بودن را فرا بگیرید مهارت در هنر و علم رفتارهای کاریزماتیک)
افسانه کاریزما
  • 190,000 تومان
  • با تخفیف: 190,000 تومان

افسانه کاریزما (چگونه می‌توانیم در زمینه جذابیت شخصی مهارت کافی به‌دست آوریم)

  • 175,000 تومان

کاریزما همان جادویی است که باعث می‌شود مردم بیشتر دوستتان بدارند، در جمع دوستانتان محبوب‌تر باشید، دیگران به شما اعتماد کنند و حتی به فروشنده‌ای موفق تبدیل شوید. این کتاب بسیار کاربردی، با ارائه تمرین‌هایی منحصربه‌فرد یاری‌تان می‌دهد تا با پرورش جذابیت‌های شخصیتی‌تان، استعدادهای عالی خود را در تمامی جنبه‌ها به کار بگیرید.

کاریزما (هنر و علم جذاب بودن را فرا بگیرید مهارت در هنر و علم رفتارهای کاریزماتیک)

  • 219,000 تومان

چه می‌شود اگر کاریزما را بتوان یاد گرفت؟ افسانه کاریزما می‌گوید که کاریزما یک ویژگی بنیادین و مادرزادی استء یا آن را دارید (بیل کلینتونء استیو جابزء اپرا) یا آن را ندارید. اما آن گونه که اولیویا فاکس کابان آشکار می‌کندء این افسانه درست نیست. رفتارهای کاریزماتیک را هر کسی می تواند بیاموزد و تکمیل کند. کابان با ترسیم تکنیک‌هایی که در اصل برای دانشگاه هاروارد و ام‌آی‌تی ساختهء کاریزما را به مولفه‌های آن تقسیم می‌کند.

افسانه کاریزما

  • 190,000 تومان

آیا تا به حال فکر کرده‌اید که به اندازه استیو جابز محبوب بودن چه حسی دارد؟ لحظه‌ای را تصور کنید که وارد اتاق کار خود می‌شوید و همکاران‌تان به سرعت به شما توجه می‌کنند. می‌خواهند حرف‌های شما را بشنوند و مشتاق هستند مورد تأیید شما قرار بگیرند. برای افراد کاریزماتیک این یک مدل زندگی است که هر کسی تحت تأثیر آنها قرار می‌گیرد. مردم به شکل آهنربا مجذوب آن‌ها می‌شوند و احساس می‌کنند به طرز عجیبی تمایل دارند که هر طوری شده به آنها کمک کنند. افراد کاریزماتیک زندگی‌های جذابی دارند، آنها گزینه‌های عاشقانه بیشتری دارند، کسب و کارشان رونق دارد و استرس کمتری را تجربه می‌کنند. امروزه کاریزما به دانش کاربردی تبدیل شده است. کاری که این کتاب انجام می‌دهد این است که این دانش را با ابزارهای کاربردی و قابل اجرا به همراه نتایج قابل اندازه‌گیری در اختیار شما قرار می‌دهد.این کتاب در بخش بوی کاغذ در سایت متمم معرفی شده است.

صفحه‌ی 1