اندری سدنیو


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
صفر تا 100 استودیوی 1 استارتاپ
  • 105,000 تومان
  • با تخفیف: 105,000 تومان
صفر تا صد 1 استارتاپ موفق
  • 80,000 تومان
  • با تخفیف: 80,000 تومان
ایده‌سازی پیشرفت (چگونه به رویاهای خود تحقق بخشیده و زندگی‌تان را دست‌خوش تغییرات کنید)
ایده‌سازی کسب و کار
  • 10,000 تومان
  • با تخفیف: 10,000 تومان

صفر تا 100 استودیوی 1 استارتاپ

  • 105,000 تومان

پول در حال تمام شدن است و زمان تعطیلی فروشگاه نزدیک می‌شود. با این وجود شما می‌خواهید تیم خود را کنار هم نگه دارید. به دنبال تمام گزینه‌ها می‌گردید، از چیزهای معمولی گرفته تا چیزهای عجیب و غریب و تصمیم می‌گیرید. توجه توجه. تیم خود را به یک کسب و کارساز مهم تبدیل کنید.

صفر تا صد 1 استارتاپ موفق

  • 80,000 تومان

یک قانون مهم برای کارآفرین مبتدی، این است که هرگز مشاغلی را در محدوده‌ای که تقاضای فعلی بازار وجود ندارد، ایجاد نکند. شما هرگز پول، زمان و پشتکار کافی برای ایجاد بازار جدید نخواهید داشت. ایجاد بازار جدید با هزینه شخصی حتی منطقی نیست؛ زیرا پس از ایجاد بازار، شرکت‌های دیگر ناگزیر به آن ملحق می‌شوند و بالاترین سود به شرکتی که بازار را ایجاد می‌کند تعلق نمی‌گیرد، بلکه مربوط به شرکتی است که بهترین محصول، بهترین بازاریابی و بهترین خدمات را دارد. بسیاری از مردم سعی می‌کنند جهان را تغییر دهند و چیزی خلق کنند که قبلا وجود نداشته است، اما شانس موفقیت در این مورد کمتر از برنده شدن در قرعه‌کشی است. اگر وارد یک بازار بزرگ با رقبای زیاد شوید و نسخه بهتری از محصول یا خدمات موجود را ایجاد کنید، شانس موفقیت چندین برابر است.

ایده‌سازی پیشرفت (چگونه به رویاهای خود تحقق بخشیده و زندگی‌تان را دست‌خوش تغییرات کنید)

  • 14,000 تومان

ایده‌سازی پیشرفت، یک سیستم تاثیرپذیر و در دسترس برای تحقق آرزوها بدون توجه به بزرگی آن‌ها بر پایه سال‌ها تحقیق اصولی است که افراد موفق برای ایجاد ایده‌های عالی، انجام اقدامات بزرگ بدون تعویق و به پایان رساندن موفقیت‌آمیز هر روز، استفاده می‌کنند. هزاران نفر از دانش‌آموختگان ایده‌سازی پیشرفت متوجه شدند که بعد از اجرای این سیستم، آن‌ها با احتمال تقریبا 100 درصد به آرزوهای خود دست یافتند و مسیرشان برای دست‌یابی به موفقیت چندین‌بار کوتاه‌تر شده است. پس از این‌که شما شروع به استفاده از اصول ایده‌سازی پیشرفت کردید، هر روز شما را به تحقق آرزوهای‌تان نزدیک‌تر می‌کند و این پیشرفت، جریان شادی و ماجراجویی را به زندگی شما می‌آورد. امیدوارم هر آن‌چه که شما در این کتاب می‌آموزید، بتواند زندگی شما را برای بهتر شدن تغییر دهد، چنان‌که زندگی هزاران نفر از افرادی که روزانه سیستم ایده‌سازی پیشرفت را برای تحقق آرزوهای‌شان استفاده کرده‌اند، تغییر داده است.

ایده‌سازی کسب و کار

  • 10,000 تومان

این روزها خلق ایده خوب چه در زمینه کسب و کار و چه در مورد دیگر مسایل زندگی دغدغه خیلی از افراد کشور ما و علی‌الخصوص جوانان است. زمانی که نشر آدینه ترجمه کتاب ایده‌سازی کسب و کار را به من پیشنهاد داد، نگاهی به عنوان انداختم و راستش را بخواهید تصور کردم این کتاب هم شامل همان مطالب همیشگی و تکراری است که این روزها در اینترنت و فضای مجازی فراوان یافت می‌شوند. اما با شروع خواندن کتاب به سرعت متوجه پیش‌داوری اشتباهم شدم. با پیشروی در ترجمه کتاب،‌ در برخی موارد خودم هم راهکارهای ذکر شده در این کتاب را امتحان می‌کردم و جالب است بدانید که به عنوان مثال روش لیوان آب به شخصه برای من جواب داد و کمک کرد تا بتوانم در مورد مساله مد نظرم یک سری ایده خلق کنم. ویژگی بارز این کتاب که سبب شد شیفته آن شوم، استفاده نویسنده از مثال‌های دنیای واقعی برای ملموس‌تر کردن مطالب در کنار بهره‌گیری از بیانی ساده و روان است. به نظر من این کتاب علی‌رغم حجم کمی که دارد از همان زمانی که مطالعه آن را شروع کنید، تاثیر خود را بر خلاقیت شما و سپس کسب و کارتان می‌گذارد.

صفحه‌ی 1