الکساندر چرنو


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
علم مشتری (بینش‌های رفتاری برای ایجاد تجربه راهگشای مشتری)
مدل کسب و کار (چگونگی توسعه محصولات جدید خلق ارزش بازار و ایجاد رقابت)
راهنمای طرح بازاریابی
  • 35,000 تومان
  • با تخفیف: 35,000 تومان
مدیریت بازاریابی استراتژیک
  • 180,000 تومان
  • با تخفیف: 180,000 تومان
مدیریت استراتژیک برند
  • 37,000 تومان
  • با تخفیف: 37,000 تومان
مدیریت استراتژیک برند
  • 95,000 تومان
  • با تخفیف: 95,000 تومان
راهنمای کاربردی تدوین برنامه بازاریابی
  • 28,000 تومان
  • با تخفیف: 28,000 تومان

علم مشتری (بینش‌های رفتاری برای ایجاد تجربه راهگشای مشتری)

  • 385,000 تومان

ایجاد تجربه راهگشای مشتری می‌تواند چالش‌برانگیز و مفید باشد. به قول استیو جابز «ستفاده از تکنیک‌های مرتبط با آمیخته یا آمیزه بازاریابی (marketing mix)، «بازاریابی» نامیده می‌شود. وقتی به دنبال تنظیم «تجربه مشتری» (customer experience=cx) هستیم تا او مشعوف (دلشاد)، (delight) شود. در واقع به دنبال (magic) هستیم (مشتری آن را جادو می‌نامند)». اولین گام برای ایجاد این جادو شناخت شیوه تفکر، احساسات و اقدامات مشتریان و انگیزه‌های رفتاری آنها است. بینش‌های کلیدی علوم رفتاری و تجربه مشتری، بر حوزه‌هایی متکی است مانند: شهود، تحقیقات بازاریابی و بازاریابی مبتنی بر داده، حوزه جدید «علم مشتری» (customer scince) به معنای علم ناشی از داده‌های کسب شده از مشتریان و تحلیل آن داده‌ها است. در این کتاب، -که جدیدترین اثر 2022 پروفسور چرنوو است- «علم مشتری» (customer scince) به عنوان یکی از حوزه‌های علوم رفتاری و کاربرد آن به عنوان چارچوب تصمیم‌گیری برای طراحی و مدیریت تجربه مشتری بررسی می‌شود. سپس درباره نقش شهود (intution) در تصمیم‌گیری مدیریتی، و برخی سوگیری‌های (decision biases) اصلی در تصمیم‌گیری و نحوه استفاده از رویکرد سیستماتیک شناخت رفتار مشتری برای حداقل‌سازی این سوگیری‌ها صحبت خواهد شد. در ادامه، نقش تحقیقات بازار به عنوان ابزاری برای گردآوری بینش مشریان (customers insights) و کاربرد علم مشتری در تحقیقات و آزمایش‌های بازاریابی بررسی می‌شود، سپس درباره نقش تحلیل داده‌ها (data analytics) و هوش مصنوعی (artificial intelligence) در بازاریابی، محدودیت‌های آنها و کاربرد شناخت اصول کلیدی محرک فرایندهای تفکر، احساسات و اقدامات مشتری در آنها صحبت می‌شود. در نهایت، چارچوب تصمیم‌گیری و به کارگیری بینش‌های رفتاری و مدیریت تجربه مشتری را مشخص می‌کند.

مدل کسب و کار (چگونگی توسعه محصولات جدید خلق ارزش بازار و ایجاد رقابت)

  • 40,000 تومان

داشتن یک مدل کسب و کار قابل اتکا دلیل تفاوت میان موفقیت و شکست در یک سرمایه‌گذاری است. گرچه داشتن مدل کسب و کار نمی‌تواند تضمین‌کننده موفقیت باشد اما نداشتن آن، مقدمه شکست است. این کتاب رویکردی سیستماتیک برای شناسایی فرصت‌های بازار و توسعه مدل کسب وکار موفق ارائه می‌دهد. به شکلی کاربردی، عملیاتی و مختصر این کتاب مرجع ضروری برای هر شخصی است که در پی موفقیت در بازار کسب و کار است.

راهنمای طرح بازاریابی

  • 35,000 تومان

فیلیپ کاتلر. «الکساندر چرنو شفاف‌ترین کتابی را که من در مورد نحوه پوشش یک طرح بازاریابی، کوتاه و در عین حال دارای پوشش تمام اصول دیده‌ام نوشته است. دو مثال طرح بازاریابی او یکی برای افتتاح محصول جدید و دومی برای یک محصول موجود، روح زندگی را به مفاهیم طرح‌ریزی می‌دمد». کوین لین کلیر. «راهنمای طرح بازاریابی الکساندر چرنو می‌تواند به هر بازاریابی کمک کند برای طراحی خلاقانه مؤثر و کارآمد طرح‌های بازاریابی به مهارت دست یابد. این کتاب بینش و راهکارهای شفاف و دقیقی برای طراحی طرح‌های بازاریابی پیشنهاد می‌کند که به درستی عمل می‌کنند». جین ـ کلاد لارش. «یک کتاب عالی با ارائه نقشه راه ساده و منطقی برای نوشتن طرح‌های بازاریابی مؤثر». دیوید ریبستین. «اگر شما قصد دارید یک طرح بازاریابی بنویسید لازم است با کتاب طرح بازاریابی چرنو شروع کنید. البته هر کسب و کاری نیازمند داشتن یک طرح بازاریابی می‌باشد».

مدیریت بازاریابی استراتژیک

  • 180,000 تومان

این کتاب رویکردی منسجم و نظام‌مند برای شناسایی، درک و حل مسائل بازاریابی شرکت‌های انتفاعی و غیرانتفاعی و نیز عمیق شدن در مفاهیم و اصول ناب بازاریابی موثر ارائه کرده است و فرمول‌های برندهای رهبر در بازار را برای شما به تصویر می‌کشد. مفاهیم، اصول و چارچوب‌های ارائه شده در این کتاب برای گستره وسیعی از سازمان‌ها از استارتاپ‌ها گرفته تا سازمان‌های جاافتاده، از تولیدکنندگان محصولات گرفته تا تامین‌کنندگان خدمات، از سازمان‌های غیرانتفاعی گرفته تا شرکت‌های انتفاعی کاربرد دارد....

مدیریت استراتژیک برند

  • 37,000 تومان

موج غیرمنتظره برون‌سپاری در دهه‌های گذشته، نرخ کالایی شدن محصول را شتاب بخشیده است. چالش موجود این است که وقتی محصولات به سطح خاصی از عملکرد می‌رسند و «به اندازه کافی خوب» می‌شوند، معمولا مشتریان محصولات رقیب را از نظر کارکردی مشابه هم می‌بینند؛ بدیهی است این افت توانایی شرکت برای متمایزسازی عرضه‌هایش بر مبنای کارکرد، تمرکز را به سمت «متمایزسازی بر مبنای برند» می‌برد. در دنیایی که در آن محصولات و خدمات به سرعت کالاسازی می‌شوند، برندها جبهه نوینی برای متمایزسازی رقابتی شده‌اند. برای این که برند موفق باشد باید «ارزش بازار» ایجاد کند. «خلق ارزش بازار توسط برند» شامل دو مولفه اصلی است: استراتژی و تاکتیک‌ها. مولفه «استراتژی مدیریت برند» شامل شناسایی بازارهای هدفی که برند در آن‌ها رقابت می‌کند و تعریف ارزشی است که برند در این بازارهای خلق می‌کند. از سوی دیگر «تاکتیک‌های مدیریت برند» شامل فعالیت‌های ویژه مربوط به طراحی برند و انتقال ارزش آن به بازارهای مربوط است؛ بنابراین موفقیت یک برند بر اساس قابلیت بقا و امکان‌پذیری استراتژی آن و تاثیربخشی تاکتیک‌هایش در خلق ارزش بازار تعریف می‌شود. پیچیدگی تصمیمات مربوط به خلق ارزش بازار این ضرورت را ایجاد می کند که فعالیت‌های برندسازی یک شرکت تحت هدایت چارچوبی قرار گیرد که رویکردی جامع به مدیریت برند عرضه می‌کند، مانند چارچوبی که در این کتاب مطرح شده است.

مدیریت استراتژیک برند

  • 95,000 تومان

«اگر شما یک برند نیستید، شما یک کالای مصرفی هستید.» فیلیپ کاتلر بنیان‌گذار تئوری بازاریابی مدرن. پیچیدگی تصمیمات برندسازی در خلق ارزش بازار، مستلزم آن است که فعالیت‌های ساخت برند یک شرکت توسط یک چارچوب که رویکردی سیستماتیک را برای مدیریت برند ارائه می‌دهد هدایت شوند. این چارچوب مدیریت برند در این کتاب مطرح شده است، که از چارچوب عمومی‌تری برای مدیریت بازاریابی نشأت می‌گیرد که علاوه بر مدیریت برند، بر مدیریت دیگر جنبه‌های ارائه یعنی خدمات، محصول، قیمت، مشوق‌ها، ارتباطات و توزیع تمرکز دارد. در این زمینه، هدف مدیریت برند با همکاری با دیگر تاکتیک‌های بازاریابی، خلق ارزش بازار توسط شکل دادن به یک تصویر با معنی از ارائه شرکت در ذهن مشتریان، همکاران و سهام‌داران خود می‌باشد.

راهنمای کاربردی تدوین برنامه بازاریابی

  • 28,000 تومان

معتقدم شفاف‌ترین کتابی را که تاکنون در زمینه تدوین برنامه بازاریابی خوانده‌ام، پروفسور چرنوو نوشته است. وی ضمن طرح همه موضوعات لازم، کتاب را به صورت خلاصه اما جامع و کامل ارائه کرده است. این کتاب دیدگاهی روشن و مختصر و در عین حال کاربردی برای تدوین برنامه بازاریابی ارائه کرده است که مسیر هر کسب و کار را دقیق ترسیم می‌کند. این کتاب، در حوزه تدوین برنامه بازاریابی، کتابی عالی است که مسیر دقیق و منطقی تدوین برنامه بازاریابی را مشخص می‌کند. برنامه‌ای که قابلیت اجرا دارد و در هر کسب و کاری موثر است. اگر به فکر تدوین برنامه بازایابی هستید، حتما به مطالعه این کتاب نیاز دارید. البته هر کسب و کاری نیازمند داشتن برنامه بازاریابی است.

صفحه‌ی 1