الن جاورنیک


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
اگر همه این‌طور فکر کنند
  • 22,000 تومان
  • با تخفیف: 22,000 تومان
اگر همه این را بگویند
  • 17,000 تومان
  • با تخفیف: 17,000 تومان
اگر همه این کار را بکنند (پرورش مهارت رفتار صحیح در جامعه)

اگر همه این‌طور فکر کنند

  • 22,000 تومان

شاید به نظرتان برسد اینکه ما درباره‌ی دیگران چه «فکری می‌کنیم» اهمیتی ندارد، اما اگر «فکر کنید» دیگران توانایی انجام کاری را ندارند، این نوع فکر کردن شما می‌تواند آن‌ها را دلسرد کند. شاید به نظرتان برسد «نوعِ فکر کردن» ما به دیگران آسیبی نمی‌رساند، ولی تصور کنید که همه نسبت به هم این‌طور فکر کنند، آن‌وقت چه اتفاقی می‌افتد! حتی اگر همه درباره‌ی یک مسئله یک جور فکر کنند، باز هم ممکن است آن‌ها هم اشتباه کنند. اگر همه از یاد ببرند که نسبت به هم مثبت و مهربانانه فکر کنند، آن‌وقت دنیا دیگر جای زیبایی برای زندگی کردن نخواهد بود. اگر بدانیم که حتی «فکر کردن» ما درباره‌ی دیگران می‌تواند روی آن‌ها، خودمان و بر همه‌ی دنیا تأثیر بگذارد و اگر بدانیم که فکرهای مثبت می‌تواند دنیا را قشنگ‌تر کند، حتما تلاش می‌کنیم که نوع فکر کردنمان مهربانانه‌تر و امیدبخش‌تر باشد. این کتاب در ادامه‌ی کتاب‌های قبلی از این مجموعه «اگر همه این کار را بکنند» و «اگر همه این را بگویند» به ریشه‌ی رفتارها و گفتارهای ما می‌پردازد، که همان فکر کردن ما درباره‌ی دیگران است. شاید اگر درباره‌ی خودمان، دیگران و دنیا بهتر فکر کنیم، کمتر به «آنچه که همه می‌گویند» و «همه انجام می‌دهند» توجه کنیم و با امید و مهربانی بیشتری در کنار دیگران زندگی کنیم و در نتیجه دنیای ما دنیای زیباتری خواهد بود.

اگر همه این را بگویند

  • 17,000 تومان

اگر به کسی بگویید اجازه‌ی بازی با شما را ندارد، اگر به کسی بگویید ظاهرش خنده‌دار و مسخره است یا این‌که او به اندازه‌ی کافی خوب و ارزشمند نیست، شاید به نظرتان برسد که آسیب چندانی به او نرسیده است، ولی فکر کنید اگر همه این را بگویند و تصور کنید که همه این‌گونه صحبت کنند! اگر همه از یاد ببرند که مهربان باشند یا اگر فردی به کمک و همدلی نیاز داشت، بی‌تفاوت باشند، آیا این دنیا جای زیبایی برای زندگی کردن خواهد بود؟ اما اگر همه قبل از صحبت ‌کردن و رفتار ‌کردن فکر کنند، دنیا جای خیلی بهتری برای زندگانی می‌شود. این کتاب که می‌تواند در کنار کتاب «اگر همه این کار را بکنند!» خوانده شود، با جمله‌ها و تصویرهای ساده، کودکان و نوجوانان را به تفکر و پیش‌بینی پیامدهای کلام و رفتارهای خود تشویق می‌کند تا بتوانند با انتخاب‌های بهتر در ساختن دنیایی سرشار از آرامش، صلح و دوستی سهیم باشند.

اگر همه این کار را بکنند (پرورش مهارت رفتار صحیح در جامعه)

  • 17,000 تومان

وقتی فقط یک قوطی نوشابه از پنجره بیرون می‌اندازید، شاید به نظرتان خیلی مهم نباشد. درسته؟ اما اگر همه افراد قوانین را زیر پا بگذارند، چه اتفاقی می‌افتد؟! برای مثال هنگام قصه‌خوانی صحبت کنند، نظافت را رعایت نکنند، در استخر آب را به اطراف بپاشند و... آن‌گاه دنیا خیلی بی‌نظم می‌شود. حال چه می‌شود اگر همه قوانین را رعایت کنند؟! آن‌گاه دنیای ما دنیای بهتری می‌شود و زندگی در آن آرام‌تر و لذت‌بخش‌تر خواهد شد. این کتاب نشان می‌دهد که انتخاب‌های روزمره و کوچک هر فرد (مناسب یا نامناسب) پیامدهایی دارد.

صفحه‌ی 1