استر هیکس جری هیکس


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
بخواهید تا به شما عطا شود (آموزش تجلی یافتن آرزوها)
قدرت شگفت‌انگیز تصمیم‌های عامدانه (به آرزوهایتان جامه عمل بپوشانید)
پول و قانون جذب (نحوه جذب ثروت سلامت و سعادت)
  • 48,000 تومان
  • با تخفیف: 48,000 تومان
سارا (کتاب اول)
  • 80,000 تومان
  • با تخفیف: 80,000 تومان
سارا (کتاب دوم)
  • 95,000 تومان
  • با تخفیف: 95,000 تومان
بخواهید تا به شما داده شود (آموزه‌های آبراهام )
قانون جذب (مبانی آموزه‌های آبراهام)
  • 140,000 تومان
  • با تخفیف: 140,000 تومان
مدار جذب (تاثیر قانون جذب در روابط)
  • 65,000 تومان
  • با تخفیف: 65,000 تومان

بخواهید تا به شما عطا شود (آموزش تجلی یافتن آرزوها)

  • 93,000 تومان

این کتاب شما را برای داشتن زندگی بهتر و رفتن به سوی موفقیت راهنمایی می کند. در زندگی به دنبال چه هستید؟ بهبود روابط؟ بهبود اوضاع مالی؟ بهبود وضعیت سلامتی تان؟ آیا به دنبال شغل مورد علاقه تان هستید؟ یا به دنبال جذب زوج مناسب؟ اگر می خواهید تمامی این موارد را داشته باشید این کتاب راه دستیابی به آنها را به شما می‌آموزد. پس از مطالعه کتاب بخواهید تا به شما داده شود خواهید آموخت که اساسِ قانون جذب این است. احساس خوب = اتفاقات خوب این قانون در مورد تمام جنبه های زندگی صادق است، از جمله پول. برخی افراد با اینکه سالهاست به دنبال کسب ثروت هستند، با وجود تلاش فراوان هنوز به ثروتی که خواهان آن بوده‌اند، دست نیافته‌اند. وقتی افکار و زندگی این افراد را مورد مطالعه قرار می‌دهیم، می‌بینم آن‌ها به جای موضوع ثروت، بر کمبود ثروت و ترس و یأسی که این کمبود در زندگی‌شان پدید می آورد، تمرکز کرده‌اند. آن‌ها مدام احساسِ بدی دارند چون پولی را که خواهان آن هستند، ندارند. در این کتاب خواهید آموخت قانون جذب با احساس شما کار می کند نه با آنچه که می‌خواهید! به عبارت دیگر شاید شما خواهان ورود پول بیشتر در زندگی تان باشید اما اگر در عین حال احساس کمبود و نداری داشته باشید پول بیشتر وارد زندگی شما نمی شود و حتی پول بیشتری از دست شما خارج می شود. مهم نیست شرایط فعلی شما به چه صورت است این کتاب روش های بسیار کارآمدی ارائه خواهد کرد تا بتوانید در تمام جنبه های زندگی تان تغییری بنیادین ایجاد کنید. با خواندن این کتاب متوجه خواهید شد روابط، سلامتی و ثروت تابع قوانینی است که با فهم درست آن قوانین می توانید زندگیتان را متحول کنید. آموزه های این کتاب همانند شاه کلیدی هستند برای حل مشکلات شما در جنبه های مختلف زندگی تان و همچنین شاه کلیدی برای دستیابی به تمام خواسته هایتان. یکی از ارزشمندترین نکات درباره این کتاب آن است که 22 تمرین بسیار کارآمد ارائه می‎کند تا بتوانیم به آن‎چه می‎خواهیم دست یابیم.

قدرت شگفت‌انگیز تصمیم‌های عامدانه (به آرزوهایتان جامه عمل بپوشانید)

  • 70,000 تومان

کتاب قدرت شگفت‌انگیز تصمیم‌های عامدانهء فرایندهای موثر به کارگیری ظرفیت‌های دست‌نیافته شما در طول زندگی را برایتان آشکار می‌کند. وقتی فرایندهای مطرح شده را درک و مجدانه تمرین کنیدء نه فقط سریع‌تر به اهداف و نتایج مورد نظر می‌رسیدء بلکه از تک تک مراحل مسیرء حتی پیش از تجلی خواسته‌ها نیز لذت می‌برید. گذران زندگی‌تان به جای تجربه دوره‌ای طولانی و بی ثمرء میان لحظات گاه رضایت‌بخشء سفر مداوم سرور و شادی خواهد بود.

پول و قانون جذب (نحوه جذب ثروت سلامت و سعادت)

  • 48,000 تومان

خداوند از روز ازل مقدر کرده است که زندگی انسان‌ها سرشار از سعادت سلامت خوشحالی عشق و ثروت باشد. پس اصلا مهم نیست که وضعیت کنونی زندگی‌تان چگونه است، چرا که این کتاب با ایجاد تغییر در فرکانس باورهایتان قابلیت بهبود لحظه به لحظه و وفور نعمت و خوشی را در اختیارتان قرار می‌دهد و راه دستیابی به ثروت را در روزگار پرنعمت امروز به شما نشان می‌دهد.

سارا (کتاب اول)

  • 80,000 تومان

این اثر، رمانی دلپذیر و شادی‌بخش است که در کتاب اول آن، دختری به نام سارا اسرار خلق یک زندگی شاد و پر از لذت‌های معنوی را به شما می‌آموزد. این داستان الهام‌بخش، چشم سارا را به روی قدرت‌های درونی‌اش می‌گشاید و او درمی‌یابد که چگونه در زمان حال یک زندگی شاد و نشاط‌آور برای خود بسازد. ناگهان خواننده نیز به خود می‌آید و می‌بیند که حالا او هم راز و رمز خلق یک زندگی شاد را می‌داند. در پایان، شخصیت سارا و خواننده یکباره دستخوش دگرگونی می‌شود.

سارا (کتاب دوم)

  • 95,000 تومان

در کتاب دوم، با سارا و دوست خوب صمیمی‌اش ست،‌ همسفر شوید و با راهنمایی یک جغد باهوش و دوست‌داشتنی یک فرمول ناب و کاربردی را برای محقق کردن آرزویتان کشف کنید. در طول این راه خواهید دید این اکتشاف، چه‌قدر برایتان لذت‌بخ و شادی‌آفرین است و با عمل به آن به پیشرفت‌های فردی و اجتماعی باور نکردنی و احساس سعادت، سلامت، شادی و خوش‌بختی بی‌نظیر دست می‌یابید.

بخواهید تا به شما داده شود (آموزه‌های آبراهام )

  • 90,000 تومان

در زندگی به دنبال چه هستید؟ بهبود روابط؟ بهبود اوضاع مالی؟ بهبود وضعیت سلامتی‌تان؟ آیا به دنبال شغل مورد علاقه‌تان هستید؟ یا به دنبال جذب زوج مناسب؟ اگر می‌خواهید تمامی این موارد را داشته باشید این کتاب راه دستیابی به آن‌ها را به شما می‌آموزد. این کتاب پاسخی است برای آن‌که چطور باشید و چطور عمل کنید و هر چیزی را که باعث خوشحالی شما می‌شود بتوانید به دست آورید. این کتاب همچنین به شما یاد می‌دهد که چطور نباشید و چطور عمل نکنید و چطور چیزهایی را که باعث ناخشنودی شما می‌شود از خود دور کنید.

قانون جذب (مبانی آموزه‌های آبراهام)

  • 140,000 تومان

این کتاب در مورد چگونگی توجه کردن است و اگر به نحوه توجه کردن توجه کنید، هر هدفی که در پی آن هستید، در واقعیت بر شما نمایان می‌شود و زندگی شما را برای همیشه تغییر می‌دهد.

مدار جذب (تاثیر قانون جذب در روابط)

  • 65,000 تومان

رابطه‌ها هر چند اساس بودن و ماندن است، لازم است با آزادی همراه باشند. ارتباط داشتن با یکدیگر به معنی تحت نفوذ و زیر سلطه گرفتن نیست. رابطه یعنی همراهی با حفظ آزادی، یعنی همسویی در راستای رسیدن به شان واقعی زندگی، یعنی همان شاد بودن و شادتر بودن.

صفحه‌ی 1