اروین د یالوم


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
وقتی نیچه گریست (جیبی با جعبه)
  • 320,000 تومان
  • با تخفیف: 320,000 تومان
مسئله‌ اسپینوزا (گالینگور)
  • 290,000 تومان
  • با تخفیف: 290,000 تومان
یالوم‌خوانان
  • 138,000 تومان
  • با تخفیف: 138,000 تومان
شدم آنکه هستم (خاطرات یک روانپزشک)
  • 365,000 تومان
  • با تخفیف: 365,000 تومان
مامان و معنی زندگی (داستان‌های روان درمانی) گالینگور

مسئله‌ اسپینوزا (گالینگور)

  • 290,000 تومان

بنتو اسپینوزا، فیلسوف و متفکر قرن هفدهم و زمینه‌ساز روشنگری قرن هجدهم، در بیست و چهار سالگی از جامعه‌ یهودی طرد و فروش کتاب‌هایش ممنوع شد. او طبق فلسفه‌ خودش زندگی کرد: به عشق عقلانی به خدا رسید، خود را از بندگی امیال مزاحم رها کرد و زندگی‌اش را در آرامش و سکوت به سر برد. با این حال، مرگ و زندگی ساکت او غوغایی به پا کرد که تاکنون ادامه دارد. مسئله‌ اسپینوزا روایت جذاب زندگی این فیلسوف مشهور است.آلفرد روزنبرگ در انتخابات دبیرستان سخنرانی تند و یهودی‌ستیزی ایراد می‌کند. او ایمان دارد تنها نژاد برتر نژاد آریایی است. در جلسه‌ بین مدیر و معلمش تصمیم گرفته می‌شود به‌ عنوان تنبیه زندگی‌نامه‌ گوته را بخواند که از نظر او متفکر بزرگ آلمان است. آن‌جا درمی‌یابد که گوته، کسی که او به ‌‌شدت می‌ستاید، آرامش فکر خود را مدیون اسپینوزا می‌داند، اسپینوزای یهودی. چطور ممکن است فردی چون گوته تا این حد یک یهودی را بستاید و افکارش را قبول داشته ‌باشد؟ اسپینوزا چه داشت که باعث شد فردی از «نژاد برتر»او را که یهودی بود بستاید؟ روایت اروین یالوم روایتی پرکشش و مسحورکننده است.

یالوم‌خوانان

  • 138,000 تومان

در این اثر که گلچینی از تاثیر‌گذارترین آثار اروین یالوم تا به امروز می‌باشد، خوانندگان با طیفی از نوشته‌های اون آشنا می‌گردند که از موارد بسیار تخصصی و بالینی گرفته تا انتزاعی و نظری و حتی کاملا ادبی را شامل می‌شود. یالوم این کتاب را با مقدمه‌ای صریح و روشن از زندگی‌ نامه خویش آغاز می‌نماید و سپس کار را در سه قسمت متمایز پیش می‌برد: «روان‌درمانی گروهی»، «روان درمانی وجودی» و «درباره نوشتن». بخش‌های مختلف کتاب «یالوم خوانان» مسیر‌های حرفه‌ای یالوم را از جهات مختلف دنبال می کند و شامل گلچینی از کتاب‌های درسی وی، تک نگاری در مورد گروه‌درمانی وجودی، مطالعات موردی منتشر نشده قبلی و گزیده‌هایی از دژخیم عشق و هنگامی که نیچه گریست می‌شود. در ضمن اروین یالوم برای هر یک از کتاب‌های پیشین خود مقدمه‌های جدیدی نوشته است که بر تکامل حرفه و تفکر وی از زمان انتشار کتاب‌ها تاکید دارد. یالوم در آثار داستانی و غیر‌داستانی خود با نگاهی روان‌درمان گرایانه برای کشف طبیعت انسان استفاده می‌کند و به ما نشان می‌دهد که مرز بین واقعیت و خیال همیشه به راحتی قابل تشخیص نیست. چیزی که دکتر یالوم را از ابتدای کار خود بر‌انگیخته، علاقه شدید وی به روایت است و این اشتیاق است که بخش‌های منتخب این کتاب را به هم پیوند می‌دهد.

شدم آنکه هستم (خاطرات یک روانپزشک)

  • 365,000 تومان

اروین یالوم با بررسی زندگی دیگران داستان‌های فراوانی خلق کرده است. «شدم آن‌که هستم»، خاطرات دور زندگی خود اوست. در این کتاب او زندگی‌اش را با دیدگاه درمانی خود بررسی می‌کند و به کاوش در ارتباطاتی می‌پردازد که او را ساخته و به کار پیش‌گامانه‌اش در روان‌درمانی مشهور کرده است.

مامان و معنی زندگی (داستان‌های روان درمانی) گالینگور

  • 220,000 تومان

دکتر اروین یالوم استاد روانپزشکی دانشگاه استنفورد و نویسنده‌ درسنامه‌های معتبری چون روان‌درمانی اگزیستانسیال و رمان‌هایی نظیر وقتی نیچه گریست، در این شش داستان مسحور کننده و برگرفته از تجربه بالینی‌اش، با رهنمود ساختن بیماران- و خویش- به سوی تحول، بار دیگر ثابت می‌کند کاشف بی محابای روان آدمی است. مامان و معنی زندگی با نگاهی گذرا، به غایب ارزشمند و کم‌ و بیش ممنوع به درون قلب و ذهن درمانگر، توانایی‌های منحصربه‌فرد، هر رابطه‌ انسانی را روشن می‌سازد.

صفحه‌ی 1