احمد روستا علیرضا اخوان بهرام روحانی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
بازندگان کسب و کارها (علل و عوامل)
  • 120,000 تومان
  • با تخفیف: 120,000 تومان
برندگان کسب و کارها (علل و عوامل)
  • 120,000 تومان
  • با تخفیف: 120,000 تومان
ناگفته‌های بازاریابی و فروش
  • 99,000 تومان
  • با تخفیف: 99,000 تومان

بازندگان کسب و کارها (علل و عوامل)

  • 120,000 تومان

تجارب و آموزه‌های حاصل از شکست‌هاء به مراتب بیش از موفقیت‌هاست. شکست و بازنده شدنء حقیقتی است که بسیاری از کاسب‌کاران و کسب و کارهاء عمدتا در طول زندگی کاری خودء با آن مواجه می‌شوندء به‌طوری که هر کسب و کاریء بیش از آن‌که به سوی موفقیت پیش رودء در معرض شکست قرار دارد. در لحظه تولد هر کسب و کارء ناملایماتء تحولاتء و مخالفت‌هاء به سرعت در مقابل آن صف‌آرایی کردهء و در قریب به اتفاق مواردء کار را با شوریدگی و بحران رو به رو می‌سازند. در چنین شرایطیء اگر بپذیریم که زندگیء رهایی از طوفان نیستء بلکه آرام زندگی کردن در میان طوفان‌هاستء تلاش خواهیم کرد تا با تمرکز و آرامش در برابر ناملایماتء تحولاتء و مخالفت‌هاء برخورد درستی داشته باشیم و آگاهانه و هوشمندانه بر آن‌ها غلبه کنیم. کتاب «بازماندگان کسب و کارها»ء حاوی نمونه‌هایی از ناکامی‌ها و شکست‌های کسب و کارهای گوناگون بوده تا مخاطبان محترم با عبارت‌هایی آموزندهء آگاهی یابند که خطرات ممکن است کجاها در کمین آن‌ها و کسب و کارشان باشند.

برندگان کسب و کارها (علل و عوامل)

  • 120,000 تومان

پیشی گرفتن از دیگران و برنده شدن و برنده ماندن در کسب و کارها و داد وستدهاء اغلب یکی از اهداف و آرزوهای کسانی است که در میدان رقابتء حضور دارند. آگاهی از علل و عوامل و چگونگی موفقیت دیگرانء به‌ویژه انسان‌ها و سازمان‌هایی که صاحب نام و تاثیرگذر بوده‌‌اندء یکی از گزینه‌های مهم برای پیروزی و بهروزی است. شناخت واقعیت‌های برندگان کسب و کارهاء نقش مهمی در نبرد رقابتء یعنی «تگرشء بینشء روشء دانش» دارد. کتاب «برندگان کسب و کارها» چگونگی حرکت در مسیر موفقیت و سعادت برای کسانی است که زندگی را فرایند «یادگیریء به‌کارگیریء و نتیجه گیری» می‌دانند و همواره آماده‌اند تا با به‌کارگیری بعضی از آن‌ها که مناسب و متناسب با شرایط و واقعیت‌هاستء به دستاوردها و نتایج بهترء بیشترء و مطلوب‌تری دست یابند.

ناگفته‌های بازاریابی و فروش

  • 99,000 تومان

شرکت‌هایی که پویایی را هدف خود قرار داده‌اندء سازندگی و توسعه را در تغییر می‌یابند و گروهی که برکت را بدون حرکت می‌طلبندء از ایجاد هرگونه تغییر در وضع موجود نگران بوده و مقاومت شدیدی در برابر آن نشان می‌دهند تا روزی که مجبور به پذیرش آن گردند. استفاده درست از پیوند علم و عمل بازاریابی و فروش برای تمامی فعالان اقتصادی و از جمله شرکت‌ها و علاقه‌مندان به کسب و کار و داد و ستد موفق که درصدد هستند بدون تسلیم در برابر تغییرء حضوری آگاهانه و هوشمندانه در بازار داشته باشندء ضرورت دارد. آن‌هاء باید تلاش کنند تا بازار شناسیء بازارسازیء و ابزارداریء سهم بازار مناسبی برای خود به دست آورند و با تمرکز بر بازاریابی ارزشیء بازاریابی سازگارء ابزاریابی پویاء و بازاریابی پاسخگوء با تحولات و شرایط روز منطبق شوند.

صفحه‌ی 1