آنتونی هوروویتس


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
قتل به سبک انگلیسی
  • 75,000 تومان
  • با تخفیف: 75,000 تومان
موریارتی
  • 170,000 تومان
  • با تخفیف: 170,000 تومان
خانه ابریشمی (رمان جدیدی از شرکوک هولمز)
  • 54,000 تومان
  • با تخفیف: 54,000 تومان

قتل به سبک انگلیسی

  • 75,000 تومان

یک زن ثروتمند 6 ساعت پس از این که سفارش مراسم خاک‌سپاری و ترحیم خود را می‌دهد، در خانه خودش به طرز فجیعی کشته می‌شود. آیا خانم کوپر می‌دانسته که کشته خواهد شد و چه کسی قرار است او را بکشد؟... و آیا این طبیعی است که کسی تدارک ختم خودش را بدهد و 6 ساعت بعد کشته شود؟ بدون شک نه. یک کارآگاه «خیلی» خصوصی که اسرار خود را از همه مخفی می‌کند، قصد دارد پرده از این ماجرای مرموز بردارد. یک نویسنده، یعنی آنتونی هوروویتس، نویسنده همین کتاب، بدون این که خود بخواهد، وارد ماجرا می‌شود. آیا این کارآگاه و نویسنده که برای انتشار این کتاب با هم شریک هم می‌شوند، می‌توانند با هم کنار بیایند و به نتیجه‌ای که می‌خواهند دست یایند؟ شما نمی‌توانید پیش از خواندن کتاب، پایان این ماجرا را حدس بزنید یا پیش‌بینی کنید... چرا؟ برای این که آنتونی هوروویتس با نوشتن این کتاب گامی اساسی، مهم و دوران ساز در نگارش ماجراهای پلیسی و جنایی که حرفه اوست، برداشته است. کتاب را بخوانید. مطمئنا شما هم مانند میلیون‌ها خواننده دیگر کتاب به این نتیجه خواهید رسید که این بار کار هوروویتس یک «کارستان» است!

موریارتی

  • 170,000 تومان

«موریارتی» ما را به دنیای تاریک و پیچیده کارآگاه شرلو هولمز و پروفسور جیمز موریارتی باز بر می‌گرداند... اتفاقات این کتاب پس از نبرد سرنوشت‌ساز هولمز و موریارتی و سقوط آن‌ها از آبشار رایشنباخ آغاز می‌شود. چند روز پس از ناپدید شدن آن‌ها، فردریک چیس، یکی از ماموران آژانس کارآگاهی پینکرتون در نیویورک با هشداری جدی به سوییس می‌آید: مرگ موریارتی خلاء‌ی را در دنیای جرم و جنایت لندن به جا گذاشته که یکی از خبیث‌ترین جنایتکاران آمریکا قصد پر کردن آن را دارد. آتلنی جونز، کارآگاه اسکاتلند یارد در تحیقات چیس به کمک او می‌شتابد و این دو دست به دست هم می‌دهند تا جنایتکاری را که رعب و وحشت را به دل ساکنان لندن انداخته و مصمم است جای خالی موریارتی را پر کند، پیدا کنند. ولی آیا حقیقت واقعا چیزی است که آن دو باور دارند؟

خانه ابریشمی (رمان جدیدی از شرکوک هولمز)

  • 54,000 تومان

بازی بار دیگر شروع شده است... داستان خانه ابریشمی که این بار هم دکتر واتسون روایت آن را بر عهده دارد مثل همیشه با مراجعه یکی از اهالی لندن به شرلوک هولمز کارآگاه مشهور انگلیسی آغاز می‌شود، مردی که مدعی است عضو خطرناک یک گروه تبهکار ایرلندی قصد جانش را کرده است. هولمز تحقیقاتش را آغاز می‌کند، ولی این ماجرا بر خلاف تصور واتسون معمای ساده‌ای نیست و به وقایعی منجر می‌شود که پای بازرس لستراد و نیز موریارتی، دشمن خطرناک هولمز را به ماجرا باز می‌کند و نه تنها جان هولمز را به خطر می‌اندازد، بلکه به گفته واتسون می‌تواند تار و پود جامعه ما را از هم بپاشد...

صفحه‌ی 1