آن لاموت


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
از غروب تا سپیده‌دم (شجاعت گذر از شب‌های تار زندگی)
امیدواری (یادداشت‌هایی درباره زیستن در سایه امید)
پرنده به پرنده (درس‌هایی چند درباره نوشتن و زندگی)

از غروب تا سپیده‌دم (شجاعت گذر از شب‌های تار زندگی)

  • 115,000 تومان

«این ماییم، مسن‌تر و وحشت‌زده، برخی روزها کرخت، به ‌خشم آمده از دیگران، با اعتمادی حتی کمتر از یک‌سال پیش! همه‌گیری ویران‌گر دیگر تیر خلاص را به ما زد. من مثل سابق جوان نیستم و گویی کشورمان و دنیا به نقطه‌ای بی‌بازگشت رسیده است.»

امیدواری (یادداشت‌هایی درباره زیستن در سایه امید)

  • 39,500 تومان

«من برای روز مباداء برای آخرالزمانی که می‌گویند در راه استء آنتی بیوتیک انبار می‌کنمء همزمان که چشم انتظار شکوفه کردن گل‌ها روی لبه پنجره آشپزخانه هستم. خبرهای این روزها خواب زندگی مدرن را آشفته کرده استء اتفاق‌های تلخ زیادی در حال رخ دادن‌اند که کمرمان را خم کرده‌اندء سر و کله زدن با خانواده برایمان سخت است و... در یک کلامء ما آدم‌هایی نگون‌بختء بهت‌زدهء و از پای افتاده‌ایم! با این وجودء گذر عمر چشم‌انداز و توازنی نو به زندگی‌ام داده استء و همین‌طور شور شیرین عشقی ماندگار.. همان عشقی که در تاریک‌ترین و نومیدترین شب‌ها مشعل راه استء مرهم استء پالتویی در برابر سوز سرماستء دلیل داشتن ماست.» آن لاموتء در این کتاب از زندگی می‌نویسنده: از معنای انسان بودنء پارادوکس زندگیء نفرتء گذر عمرء مرگء خداء خانواده... و از امید.

پرنده به پرنده (درس‌هایی چند درباره نوشتن و زندگی)

  • 135,000 تومان

«سی سال پیش برادر بزرگ‌ترم، که آن‌وقت‌ها ده سالش بود، در تلاش بود که مطلبی درباره پرنده‌ها بنویسد و برای این کار سه ماه هم وقت داشت. سه ماه گذشته بود و حال دیگر موعد تحویل کار، که فردای آن روز بود، فرا رسیده بود. ما برای گذراندن تعطیلات در کلبه خانوادگیمان در بولیناس بودیم، و برادرم پشت میز آشپزخانه نشسته بود. دور تا دورش پر بود از کاغذ و مداد و کتاب‌هایی درباره پرندگان که لایشان هم باز نشده بود. در چنین وضعی، درحالی ‌که بزرگی وظیفه پیش‌رو باعث شده بود خشکش بزند، می‌دیدی که هر لحظه ممکن است اشکش سرازیر شود. بعد پدرم آمد و کنارش نشت، دستش را دور شانه برادرم انداخت و گفت: "رفیق، پرنده به پرنده – دانه‌ به دانه، یک به یک. هربار فقط درباره یک پرنده بنویس و تمام."»

صفحه‌ی 1