آن بوگل


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
اینقدر فکر و خیال نکن (راهنمای فوری برای تغییر در زندگی)
زیاد فکر نکنید (راحت‌تر تصمیم بگیرید دست از تردید بردارید)
صداهای ذهنت را خاموش کن (تصمیم‌گیری را ساده کنید و به شادی بیشتری برسید)
فکر و خیال زیادی ممنوع (راه و رسم تصمیم‌گیری سریع و آسان)

زیاد سخت نگیر (دست از تردید بردار راحت‌تر تصمیم بگیر و لذت بیشتری برای زندگی‌ات به ارمغان بیاور)

  • 155,000 تومان

هر طور روزمان را سر کنیم زندگی‌مان هم همان‌طور سر می‌شود. با این لحظه و لحظه‌های دیگر روزمان هر چه کنیم، با زندگی‌مان کرده‌ایم. زندگی مثل آزمایشی است که اگر همان ابتدا از نتیجه آن بپرسیم پاسخ می‌شنویم: «انجامش بده، ببین چه اتفاقی می‌افته‌» یا «انجامش بده و بعد دوباره انجامش بده»؛ و در مسیر انجام دادن آن است که همه آموخته‌ها و تجربه‌های کسب شده با هم ادغام می‌شوند. زمانی که دیدمان نسبت به زندگی وسیع‌تر باشد، بسیاری از تصمیم‌های روبرویمان ساده می‌شوند، زیرا برای تصمیم‌گیری چارچوب قابل اعتمادی داریم. هر چه بیشتر به بیش‌اندیشی روی بیاوریم، آسان‌تر و پیوسته‌تر به سراغش می‌رویم.

اینقدر فکر و خیال نکن (راهنمای فوری برای تغییر در زندگی)

  • 195,000 تومان

برای همه ما پیش آمده که در چرخه‌ای از اگر و اماها و بلاتکلیفی اسیر شویم و ترس از اشتباه کردن قدرت تصمیم‌گیری را از ما سلب کند. هیچ‌کس دلش نمی‌خواهد زندگی‌اش را با فکر و خیالات بیمارگونه سپری کند. اما گویی نمی‌توانیم از دست چنین فکر و خیالاتی خلاص شویم. طوری به نظر می‌رسد که گویی ذهن ما برای چنین افکاری برنامه‌ریزی شده و نمی‌توانیم از آنها بگریزیم. اما آیا واقعا همینطور است؟ پاسخ آن بوگل منفی است. او معتقد است ما نه تنها می‌توانیم برالگوهای افکار و خیالات افراطی که تکراری، ناسالم و مضر هستند، غلبه کنیم، بلکه می‌توانیم آنها را با الگوهای فکری مثبتی جایگزین کنیم و آرامش، شادی و عشق بیشتری را در زندگی‌هایمان تجربه کنیم. در این کتاب، راهکارهایی ارائه شده‌اند تا بتوانید تغییرات فوری و پایداری را در نحوه برخورد با پرسش‌های ذهنی‌تان ایجاد کنید. از پرسش‌های کوچکی مثل: آیا باید این گل‌ها را بخرم؟، گرفته تا پرسش‌های بزرگی مثل با زندگی‌ام دارم چه‌کار می‌کنم؟ این کتاب چارچوبی برای تصمیم‌گیری در اختیارتان می‌گذارد تا به راحتی بتوانید از انرژی و زمانتان به خوبی بهره ببرید و به جای پرداختن به فکر و خیالات افراطی، به کارهای مهم‌تری بپردازید.

زیاد فکر نکنید (راحت‌تر تصمیم بگیرید دست از تردید بردارید)

  • 150,000 تومان

درست اندیشیدن درباره چیزهایی که ارزش صرف لحظات زیبا و اوقات طلایی عمر را داشته باشند و نیز تصمیم‌گیری درست و به‌موقع در لحظات حساس زندگی به فرد احساس بهره‌وری بیشتر و استفاده بهینه از فرصت‌های زندگی را می‌دهد. موفقیت‌های زندگی مرهون استفاده مناسب از زمان و فرصت‌هاست. این کتاب ترفندهای ساده‌ای برای تصمیم‌گیری آسان و جلوگیری از افکار بیهوده و خستگی ذهنی ناشی از آن فراروی شما قرار می‌دهد و آرامش و نشاط را به شما هدیه می‌کند. این کتاب مناسب افرادی است که می‌خواند بهترین و مفیدترین استفاده را از لحظات زندگی‌شان ببرند و هنگامی که به گذشته خود می‌نگرند آن را مملو از حسرت، فکرهای نابجا و فرصت‌های از دست رفته نبینند.

صداهای ذهنت را خاموش کن (تصمیم‌گیری را ساده کنید و به شادی بیشتری برسید)

  • 35,000 تومان

وقتی دربارۀ موضوعات بی‌ارزش بی‌اندازه فکر می‌کنیم، درواقع حواسمان را متوجه موضوعاتی کرده‌ایم که شایستۀ فکرکردن نیستند. در این زمان‌ها با آنکه می‌دانیم بهتر است انرژی ذهنمان را برای موضوعی بهتر صرف کنیم، نمی‌توانیم از فکرکردن دربارۀ آن موضوع بی‌ارزش دست برداریم. این کتاب برای کسانی است که مانند من مایل هستند روزی به گذشته نظر کنند و به این نتیجه برسند که زندگی خوبی داشته‌اند. می‌توانیم ببینیم خوب زیستن با خوب فکرکردن رابطه دارد. ما می‌خواهیم بدانیم چگونه زندگی کنیم که کلافه نشویم، می‌خواهیم شادی و آرامش بیشتری داشته باشیم که به معنی داشتن دقایق و روزهای بهتر است. طی سال‌ها تجربه دانسته‌ام که چگونه راهکارهای ساده می‌توانند کیفیت زندگی را افزایش دهند و آن را آسان‌تر کنند…

فکر و خیال زیادی ممنوع (راه و رسم تصمیم‌گیری سریع و آسان)

  • 158,000 تومان

قطعا همه‌ی ما در چنین موقعیتی قرار گرفته‌ایم: در چرخه‌ای از چه می‌شد اگرها گیر افتاده‌ایم. بارها پیش آمده که بر اثر تردید و ناتوانی در تصمیم‌گیری به ستوه آمده‌ایم یا از ترس این‌که تصمیمی اشتباه اتخاذ کنیم دچار فلج تحلیلی شده‌ایم. هیچ‌کس دلش نمی‌خواهد ذهنش درگیر بیش‌اندیشی باشد. اما انگار پایان دادن به این جریانات فکری آزار‌دهنده دست ما نیست و گرایش به بیش‌اندیشی در وجود همه‌ی ما نهادینه شده است. گویی راه گریزی برای رهایی از نشخوارهای فکری وجود ندارد. اما آیا واقعا این‌گونه است؟ ان بوگل به این سوال پاسخ منفی می‌دهد. نه تنها می‌توانیم بر الگوهای فکری منفی که تکراری، نا‌سالم و غیر‌مفید هستند غلبه کنیم، بلکه می‌توانیم الگوهای فکری مثبت را که آرامش، لذت و عشق بیشتری به زندگی ما می‌آورند نیز جایگزین کنیم.

صفحه‌ی 1