یاسین قاسمی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
آموزش حرکت دادن اشیا از راه دور با استفاده از فکر
تله‌پاتی (افشای اسرار ارسال پیام‌های تله‌پاتی و رشد روانی)
جادوی تجلی پول (15 تکنیک پیشرفته تجلی پول برای جذب ثروت موفقیت و بی‌نیازی بدون کار سخت)
فنگ‌شویی (چگونه با استفاده از فنگ‌شویی خانه خود را شادتر سالم‌تر و راحت‌تر کنیم)
باغ (1 داستان معنوی در مورد راه‌های غلبه بر ترس اضطراب و استرس)
9 قانون موفقیت (جذب سلامتی عشق آرامش و موفقیتی که شما می‌خواهید)

آموزش حرکت دادن اشیا از راه دور با استفاده از فکر

  • 90,000 تومان

دورجنبانی یک مهارت کاملا طبیعی برای هر شخصی است، ما می‌توانیم از بدو تولد بدون هیچ مانعی از این توانایی استفاده کنیم. متاسفانه، به ما آموزش داده نمی‌شود و این تجربه شگفت‌انگیز را در مدرسه به ما نشان نمی‌دهند، و همین امر به طور قابل توجهی بر درکمان از جهان تاثیر می‌گذارد. برای انجام این کار، مجبور نیستید ساعت‌ها مراقبه کنید یا تمرین‌های پیچیده‌ای انجام دهید تا به نتیجه خود برسید. همه چیز آسان، ساده و تا حد امکان در دسترس است. در این کتاب، همه چیز را با حداکثر دقت و سادگی برای افراد کاملا معمولی که عملا هیچ چیز در مورد توسعه این توانایی نمی‌دانند، خواهم گفت.

آموزش تله‌پاتی در 30 روز (راهنمایی کوتاه برای افراد مثبت‌اندیش تا بدانند چگونه مهارت‌های انتقال فکری را دوباره فعال کنند)

  • 80,000 تومان

این کتاب درباره اثبات وجود تله‌پاتی نیست. کتاب‌ها و مقالات متعددی منتشر شده که دقیقا به همین موضوع پرداخته‌اند. این کتاب سعی دارد تا شما را در استفاده از مهارت‌های تله‌پاتی که با آنها متولد شده‌اید همراهی کند.

تله‌پاتی (افشای اسرار ارسال پیام‌های تله‌پاتی و رشد روانی)

  • 110,000 تومان

توانایی تله‌پاتی یا دورآگاهی در درون همه به صورت بالقوه وجود دارد. توصیه‌های کاربردی ماری سیلوا در کتاب تله‌پاتی به شما کمک می‌کند این قدرت را به فعلیت برسانید، توانایی‌های روانی خود را کشف کنید و آنها را ارتقاء دهید. تعلل نکنید؛ اکنون وقت آن رسیده که «دورآگاهی» را یک بار دیگر در زندگی خود متجلی کنید.

جادوی تجلی پول (15 تکنیک پیشرفته تجلی پول برای جذب ثروت موفقیت و بی‌نیازی بدون کار سخت)

  • 120,000 تومان

از همان کودکی به ما آموزش داده شده که پول فقط با تلاش فراوان یا استعداد طبیعی به‌دست می‌آید. جامعه این ساختار را فراهم آورده تا پتانسیل ما را برای رسیدن به استقلال مالی و بی‌نیازی محدود کند. به ما گفته شده که داشتن مدرک کالج در بهترین راه ما را به موفقیت می‌رساند، پس باید کار کنید و وقت خود را در عوض پول مبادله نمایید تا وقتی که به سن بازنشستگی برسید و آنجاست که تازه می‌فهمید فرصتی برای محقق ساختن رویاهایتان و زندگی به بهترین شکلی که می‌خواستید ندارید. تصمیم برای خواندن این کتاب گام بزرگی است که برداشتید. من اینجا هستم تا تمام تجربیاتی که قرار است پشت سر بگذارید را به شما بگویم. قرار است که به دیدگاه جدیدی نسبت به پول برسید تا از این طریق بدون تلاش زیادی پول فراوانی را وارد زندگی‌تان کنید.

فنگ‌شویی (چگونه با استفاده از فنگ‌شویی خانه خود را شادتر سالم‌تر و راحت‌تر کنیم)

  • 79,000 تومان

فنگ‌شویی دقیقا چیست؟ با اینکه فنگ‌شویی از نتایج کار ستاره‌شناسانء ریاضی‌دانان و فلاسفه باستان نشات گرفته استء می‌توان به آسانی آن را «سیستم» و مجموعه ابزار مختلفی دانست که از قوانین آسمان و زمین برای کمک به افراد به منظور ایجاد توازن و هماهنگی در محل زندگی آنها بهره می‌برد. راهی است برای تصمیم‌گیری اینکه مبلمان و لوازم خانگی را کجا باید قرار داد؛ و نیز مشخص کردن جای درست در و پنجره‌ها؛ و انتخاب محل مناسب برای ساختن خانه‌ها. فنگ‌شویی به افراد این فرصت را می‌دهد تا ابزاری برای تحلیل و ارتقای جریان انرژی در محل‌های زندگی خودء همچون دیگر مکان‌های جهان و زندگی در دست داشته باشند. از فنگ‌شویی می‌توان در انتخاب ساختمان‌های خاصء محل ساختمان‌ها یا چیدمان مبلمان و حتی انتخاب رنگ مناسب لباس استفاده کرد.

باغ (1 داستان معنوی در مورد راه‌های غلبه بر ترس اضطراب و استرس)

  • 18,000 تومان

هدف من از نوشتن این کتاب، این است که به مردم کمک کنم نبرد ذهنی را - که از دید معنوی با آنها روبه‌رو هستند - درک کنند. ((روان)) به معنای روح و ماهیت است و در بسیاری موارد، ذهن ما نیازی به اصلاح ندارد؛ بلکه روح ما به بهبودی نیاز دارد. من شخصاً در زندگی با افسردگی و اضطراب دست و پنجه نرم کرده‌ام و همین که روح و ذهنم را با مراقبه، دعا و حقایق معنوی تغذیه کردم، صلح و آرامش و شادی بیشتری و همچنین بهبودی را پیدا کردم. بخش بزرگی از این بهبودی به لطف موعظه‌های ((اروین مک مانوس)) بود که وقتی 35 سال داشتم، عیسی مسیح را برای من زنده کرد. اروین به من کمک کرد تا درک کنم که ما نمی‌توانیم با راهکار‌های انسانی در نبرد معنوی پیروز شویم. ما این کشمکش را با منع بیشتر نیرو، حقیقت و قدرت برنده خواهیم شد.

9 قانون موفقیت (جذب سلامتی عشق آرامش و موفقیتی که شما می‌خواهید)

  • 32,000 تومان

استرمی ولینگتون یک سخنگوی انگیزشی و مربی ثروت مشهور است. داستان او از امید و هدف در وجود شما حس‌انگیزه و الهام ایجاد می‌کند. با دانستن اینکه با در آغوش گرفتن گذشته خودتان، مثل او، می‌توانید در عظمت آینده خود قدم بردارید! یاد می‌گیرید که چگونه زندگی خود را متحول کنید و از نظر مالی مستقل شوید. این کتاب به میلیون‌ها خواننده کمک خواهد کرد و می‌تواند چنین کاری را برای شما هم انجام دهد. کتاب خود را از امروز سفارش دهید و زندگی خود را متحول کنید! یاسین قاسمی مترجم کتاب‌های انگیزشی و موفقیت.

صفحه‌ی 1