یاسمن عشقی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
نوری از تاریکی
  • 75,000 تومان
  • با تخفیف: 75,000 تومان
ربایش هنرمندانه (10موردی که هیچ‌کس درباره خلاق بودن به شما نگفت)
قوانینی برای 1 شوالیه (آخرین نامه سر توماس لموئل هاوک)

نوری از تاریکی

  • 75,000 تومان

رمان نوری از تاریکی داستان ویلیام هاردینگ، بازیگر جوان و مشهور سینمای آمریکا را روایت می‌کند که زندگی خانوادگی‌اش در شرف فروپاشی است. درست در همین زمان ویلیام برای اولین‌بار در عمر حرفه‌ای بازیگری خود قرار است بازی در برادوی را نیز تجربه کند. روزگار ویلیام به آشفتگی می‌گذرد و هر لحظه تا مرز فروپاشی عصبی پیش می‌رود. آیا تئاتر می‌تواند نجات‌بخش او از این تاریکی باشد؟

راهنمای 1 دقیقه‌ای (چگونه 1 راهنما بیابید و با او همراه شوید از راهنمایی او چه بهره‌ای خواهید گرفت)

  • 38,000 تومان

راهنمایی ، مسیری عالی و موثر برای رشد در شغل و حرفه‌تان است. اما این رابطه چگونه آغاز می‌یابد و باعث رشد و شکوفایی می‌شود؟ و چطور شما را در مسیر نگه ‌می‌دارد؟ این سوال‌ها را طی داستانی که نقل می‌کنیم پاسخ می‌دهیم. همراه داستان، شیوه‌های عملی برای رشد موفقیت آمیز رابطه‌ی راهنمایی نیز گنجانده شده است. بینش یک دقیقه‌ای در پایان هر فصل و الگو و راهنما، خوانندگان را گام به گام همراهی می‌کند تا رابطه‌ی راهنمایی سودمند و کار را تجربه کنند. هدف این کتاب همین است : آموختن به مخاطب که چگونه راهنما پیدا کند و یا چطور از راهنمایی دیگران بهره بگیرد. اگر به راهنمایی احتیاج دارید اگر می‌خواهید در کار و زندگی موفق شوید، پیشنهاد می‌کنیم این کتاب را بخوانید.

ربایش هنرمندانه (10موردی که هیچ‌کس درباره خلاق بودن به شما نگفت)

  • 120,000 تومان

آستین کلوئن بر این باور است که خلاقیت برای همه و در هر جای دنیا قابل دسترسی است. او معتقد است: نیازی نیست که نابغه باشید، فقط کافیست خودتان باشید. در این کتاب بارها اشاره می‌کند که اثر هیچ هنرمندی یکه و اصیل نیست و کسی که می‌کوشد کاملا بی‌مانند باشد راه به هیچستان می‌برد و خلاقیت اش با مانع رو به رو خواهد شد. او پیشنهاد می‌دهد که هنرمندان از تاثیر اجتناب‌ناپذیر پیشینیان نهراسند و این تاثیرپذیری را با آغوش باز بپذیرند. علاوه بر این، کلئون دراین کتاب روش‌هایی نیز برای متمرکز ماندن، و الهام‌بخشی ارائه می‌دهد.

قوانینی برای 1 شوالیه (آخرین نامه سر توماس لموئل هاوک)

  • 45,000 تومان

یک شوالیه با ترس از اینکه ممکن است از جنگ بازنگردد و برای اینکه میراثی از خود به جا بگذارد. نامه‌ای برای فرزندان خود می‌نویسد. وی در نوشته‌هایش پیرامون تنهایی، فروتنی، قدردانی، صداقت، شجاعت، زیبایی، غرور و شکیبایی، به آموزه‌های باستانی و فلسفه شرق و غرب، و نوشته‌های بزرگ معنوی و سیاسی عصر ما می‌پردازد. هدف وی راهنمایی کردن فرزندان برای راهی است که آنها مجبورند به تنهایی در آن سفر کنند، یک راهنمای کوتاه برای آنچه به زندگی معنی و زیبایی می‌بخشد.

صفحه‌ی 1