کامبیز حیدرزاده


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
آفتاب‌پرستان جدید (چگونه با مشتریانی که دسته‌بندی را نادیده می‌گیرند ارتباط برقرا کنیم)
رفتار مصرف‌کننده
  • 67,000 تومان
  • با تخفیف: 67,000 تومان
مدیریت مراکز خرید و مال‌ها
  • همراه با تخفیف
  • 42,500 تومان
  • با تخفیف: 41,225 تومان
مدیریت برندهای صنعتی
  • 85,000 تومان
  • با تخفیف: 85,000 تومان

آفتاب‌پرستان جدید (چگونه با مشتریانی که دسته‌بندی را نادیده می‌گیرند ارتباط برقرا کنیم)

  • 95,000 تومان

مصرف‌کنندگان در حال تغییر هستند اما دسته‌بندی‌های بازاریابی که برای شناسایی آن‌ها به کار می‌روند اینگونه نیستند. تعامل با این نسل جدید از مصرف‌کنندگان که معتقدند بدیهی است که محصولات و تبلیغات‏، بر خلاف هویتی که بازار به‌عنوان یک خره فرهنگ خاص به آنها می‌بخشد، چندین هویت برند خود را با هم ترکیب می‌کنند. مذکر یا مونث، بازی یا کار، آنلاین یا آفلاین. این دسته‌بندی‌ها و سایر دسته‌بندی‌های بازار،دیگر مرتبط با بازار نیستند زیرا مشتریان مدرن، مرز‌های سنتی را نادیده می‌گیرند و به عنوان اعضای چندین خرده فرهنگ مختلف و متفاوت شناخته می‌شوند. کتاب حاضر نشان می‌دهد که چگونه با نسل جدید مصرف‌کنندگان یعنی «آفتاب‌پرستان» ارتباط برقرار کنید و در فضای رقابت باقی بمانید. پرفسور سولومون متخصص رفتار مصرف‌کننده جهانی، بازاریابان را راهنمایی می‌کند تا فراتر از مقوله‌های سنتی خود حرکت کنند و با مصرف‌کنندگان به عنوان یک فرد ارتباط برفرار کنند نه بخشی از بازار. او توضیح می‌دهد که چگونه بازاریابی سنتی بر بر فرض وجود مرزهایی میان: ما و آن‌ها، فرد و جمع، تولید‌کننده و مصرف‌کننده، کار و بازی، انسان‌ها در مقابل رایانه‌ها، و خبری در مقابل تجاری استوار است. سپس نشان می‌دهد که چگونه آن مرز‌ها مبهم شده و فرو می‌ریزند: افراد با اعضای خرده فرنگ‌های مختلف شناسایی می‌شوند؛ افراد قبل از خرید به دنبال مشاوره جمعی هستند؛ مصرف‌کنندگان دیگر بین خرید‌های آنلاین یا حضوری در فروشگاه تمایز قائل نمی‌شوند؛ محتوای تولید شده توسط مصرف‌کننده، به یک هنجار تبدیل می‌شود؛ هویت جنسیتی. سیال است؛ راهبرد‌های بازی سازی، «کار» را تبدیل به «بازی» می‌کنند و بازاریابی هویت، محبوب‌تر می‌شود. این کتاب با ترکیب تاریخ، داده‌ها، تجربه‌ها و نمونه‌ها برای هر بازاریاب (یا خواننده‌ای) نوشته شده است که می‌خواهد محصولات و خدماتی ارایه کند که حال وآینده مفهوم عمیقی برای مصرف‌کنندگان داشته باشد.

رفتار مصرف‌کننده

  • 67,000 تومان

هر چند ماهیت موضوعی حوزه «رفتار مصرف‌کننده»، کمتر تردیدی باقی می‌گذارد که موضوع در حوزه بین رشته‌ای شامل روانشناسی، علوم اجتماعی و اقتصاد است اما بررسی مثال‌هایی که به آن‌ها اشاره شده است، همگی به مجموعه‌ای از داده‌های کیفی و یا داده‌های کمی اما به صورت روند است که آشنایی مخاطبان و خوانندگان با مفاهیم اولیه روانشناسی و شناخت کلی در مورد اصول جامعه‌شناسی، اقتصاد و بازاریابی را ناگزیر، به صورت پیش نیاز درک بهتر این کتاب ساخته است. امروزه حوزه رفتار مصرف‌کننده در علم «مدیریت بازاریابی»، از افتراق مفهومی و کاربردی دو حوزه کاملا جداگانه «مشتری» و «مصرف‌کننده» نیز فراتر است. امروزه بازاریابان با چالش سختی مواجه شده اند: زیرا «مدیریت بازاریابی» به میدان جنگی تبدیل شده است که اطلاعات، مهم ترین منبع و جنک افزار آن‌ها است. رقیبان توان نسخه‌برداری از محصولات، ابزار و راهکارهای دیگران را دارند ولی نمی‌توانند شناخت و اطلاعات از «بازار» (بخوانید: اطلاعات از مجموع مشتریان بالقوه و بالفعل) یک شرکت را تقلید نمایند. بنابراین آگاهی‌های هر شرکت از رفتار مشتریان و مصرف‌کنندگانش می تواند نقش بزرگ‌ترین امتیاز رقابتی آن را بازی کند.

مدیریت مراکز خرید و مال‌ها

  • 42,500 تومان

کتاب «مدیریت مراکز خرید و مال‌ها» کتاب جامعی است که برای استفاده دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری مدیریت بازرگانی و کلیه علاقه‌مندان به حوزه « مدیریت مراکز خرید و مال‌ها» تدوین شده است. این کتاب مفاهیم اساسی مراکز خرید و مال‌ها را در زمینه کاربردهای عملی شرح داده و آن را با ارائه مثال‌ها و توصیه‌های بسیار مفیدی تکمیل نموده است. هر یک از فصل‌های کتاب «مدیریت مراکز خرید و مال‌ها» با کمک یکی از خبرگان حوزه مراکز خرید و مال‌ها تهیه شده است که اصول و عملکردهای مربوط به هر موضوع را توضیح و بخشی از دانسته‌های شخصی و تجارب کاری خود را شرح می‌دهد. در مدیریت مراکز خرید و مال‌ها، فعالیت و وظایف زیر از اهمیت بسزایی برخوردار است که عبارتند از: مفاهیم مالی، اجاره‌نامه و زبان مذاکرات، ترکیب بهینه (آمیخته) مستاجران و استراتژی‌های اجاره، امور اداری، نگهداری، امنیت، بیمه و مدیریت ریسک، مدیریت بحران، بازسازی و نوسازی مراکز خرید، مسائل قانونی، فروش فروشگاهی (خرده فروشی).

مدیریت برندهای صنعتی

  • 85,000 تومان

در حالی که محصولات روز‌به‌روز بیشتر شبیه یکدیگر می‌شوند، شرکت‌ها به برندینگ به عنوان راهی برای برتری بخشیدن به محصولات خود روی می‌آورند. برندینگ همواره به عنوان عاملی ضروری برای موفقیت در فروش کالاهای شناخته‌شده مصرفی مانند آدیداس، مک‌دانلدز، کداک و مرسدس محسوب می‌شود. اکنون زمان آن است که شرکت‌های تولیدی و خدماتی صنعتی استفاده از برندینگ را در سطحی حرفه‌ای آغاز کنند. برخی از شرکت‌های صنعتی در این مسیر پیشقدم شده‌اند. کاترپیلار، دوپونت، زیمنس و جنرال الکتریک از این گروه هستند. ولی شرکت‌های صنعتی باید درک کنند که برندینگ چیزی فراتر از ساختن نام‌های تجاری برای مجموعه‌ای از محصولات است. برندینگ عبارت است از تعهدی که محصولات شرکت با عملکردی قابل اطمینان خلق کرده و به مشتریان ارائه می‌دهند. این کتاب یکی از اولین نمونه‌های واقعی علم و هنر برندینگ صنعتی است. در این کتاب ضمن ارائه مفاهیم و نظریه‌های نام‌گذاری کالاهای صنعتی، تعداد زیادی از نمونه‌های موفق این حوزه به طور کامل تشریح می‌گردد.

صفحه‌ی 1