پگاه ملکیان


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
رام کردن ذهن سرکش (روش‌های علمی مهار تنش و اضطراب)
رام کردن ذهن سرکش (روش‌های علمی تنش و اضطراب)
  • 46,000 تومان
  • با تخفیف: 46,000 تومان
به خاطر خواهرم
  • 54,000 تومان
  • با تخفیف: 54,000 تومان
خشک‌سالی
  • 25,000 تومان
  • با تخفیف: 25,000 تومان

رام کردن ذهن سرکش (روش‌های علمی مهار تنش و اضطراب)

  • 123,000 تومان

مغز ما تمام تلاشش را می‌کند تا به بهترین نحو به ادامه‌ی بقای ما کمک کند؛ ولی گاهی نیز ما را به دردسر می‌اندازد. گاهی چنان از خود بی خود می‌شود و کاری می‌کند که وسط فروشگاه از کوره دربرویم؛ یا به رفتارهای اعتیادآور رو بیاوریم یا در بدترین شرایط ممکن سر جایمان میخکوب شویم و هیچ کاری نکنیم. گاهی به مهربانانه‌ترین شکل ممکن به مغزمان یادآوری می‌کنیم این اصلا روش درستی نیست، ولی چاره چیست؟ او نظر دیگری دارد. به همین دلایل است که این کتاب به کمک‌مان آمده است. دکتر فیث به زبان ساده دلایل علمی افکاری را که در مغزمان می‌گذرد به رشته‌ی تحریر درآورده است. او به ما یاد می‌دهد چگونه ذهن‌مان را بازپروری کنیم تا واکنش‌های شدیدی به امور غیرضروری زندگی از خود بروز ندهیم. اگر شما درگیر ترومایی مزمن هستید یا اصلا می‌خواهید واکنش‌هایی آرام و منطقی به مسائلی داشته باشید که مدام با آن‌‌ها روبه‌رو هستید، این کتاب کمک‌تان می‌کند تکه‌های پازل را کنار هم بچینید و دوباره کنترل ذهن و زندگی‌تان را به دست بگیرید.

رام کردن ذهن سرکش (روش‌های علمی تنش و اضطراب)

  • 46,000 تومان

مغز ما تمام تلاشش را می کند تا به بهترین نحو به ادامه بقای ما کمک کند، البته گاهی هم ما را به دردسر می‌اندازد. گاهی با یادآوری موضوعی در گذشته، باعث می‌شود وسط فروشگاه ازکوره دربرویم؛ یا به رفتارهای اعتیادآور رو بیاوریم یا در بدترین شرایط ممکن سرجایمان میخکوب شویم و هیچ کاری نکنیم. گاهی با مهربانی به او یادآوری می‌کنیم که این اصلا روش درستی نیست، ولی چاره چیست؟ او نظر دیگری دارد. به همین دلیل این کتاب به کمکمان آمده است. دکتر فیث به زبان ساده دلایلی علمی چیزهایی که در مغزمان اتفاق می‌افتد را به رشته تحریر درآورده است. او به ما می‌آموزد چگونه ذهنمان را بازآموزی کنیم تا واکنش‌های شدیدی به امور غیر ضروری زندگی از خود بروز ندهیم. اگر می‌خواهید واکنش‌هایی آرام و منطقی به مسائلی داشته باشید که مدام با آن‌ها رو برو هستید یا اصلا با ترومایی مزمن سر و کله می‌زنید، این کتاب به شما کمک می‌کند تکه‌های پازل را کنار هم بچینید و دوباره کنترل ذهن و زندگی‌تان را به دست بگیرید.

به خاطر خواهرم

  • 54,000 تومان

توی اولین خاطره‌م سه سالمه و دارم سعی می‌کنم خواهرم رو بکشم. بعضی وقت‌ها این‌قدر واضح یادم می‌آد که خارش دستم رو از روی روبالشی و نوک تیز دماغ خواهرم رو کف دستم حس می‌کنم. هیچ شانسی در مقابل من نداشت، با این حال باز موفق نشدم. بابام اومد داخل اتاق. بیدار شده بود چیزی بخوره. اون شب خواهرم رو نجات داد. من رو برگردوند توی تختم و گفت: «این اتفاق دیگه هیچ‌وقت نباید بیفته.» بزرگ‌تر که شدیم، انگار من وجود نداشتم، مگه توی مسائلی که به خواهرم ارتباط پیدا می‌کرد. وقتی روبه‌روم اون سمت اتاق خوابیده بود، نگاش می‌کردم. سایه بلندی تخت‌هامون رو به هم می‌رسوند. راه‌های پیش روم رو می‌شمردم: سم ریختن توی غذاش، نگه داشتن سرش زیر آب، اصابت صاعقه، و...

خشک‌سالی

  • 25,000 تومان

این‌طور نبود که مزرعه قبل از آن شاهد مرگی نبوده باشد، و پشه‌ها هم البته تبعیضی قائل نمی‌شدند. به دید آن‌ها فرق کمی بیان لاشه و مگس وجود داشت. خشک‌سالی‌ای که در آن تابستان اتفاق افتاد حق انتخاب مگس‌ها را از بین برده بود. به دنبال چشم‌هایی بودند که دیگر پلک نمی‌زدند و بی‌وقفه دنبال جراحات و زخم‌های لزج بودند، در حالی که کشاورزان اهل کیوارا اسلحه‌هایشان را رو به حیوانات اهلی لاغر مردنی گرفته بودند. نباریدن باران به معنای نبود غذا بود و نبود غذا باعث تصمیم‌گیری‌های دشوار می‌شد و شهر کوچک، روز به روز، زیر آسمان سوزان آبی سو سو می‌زد. ماه‌ها گذشت و، در این وضعیت که به سال بعد هم منتقل شد، کشاورزان مثل یک دعا زیر لب به خود می‌گفتند: «این شهر از بین می‌رود.» اما هواشناسان ملبورن مخالف بودند. دلسوزانه با کت و شلوار در استودیوهایی با تهویه مطبوع تا ساعت شش بعدازظهر کار می‌کردند و گزارش می‌دادند. رسما بدترین وضعیت قرن بود. الگوی آب و هوا اسم مخصوص به خودش را داشت؛ تلفظ آن هرگز به طور کامل مشخص نشد: «ال‌نینو». دست کم مگس‌های لاشه خوشحال بودند. دستاوردهای آن روزشان عادی نبود. کوچک‌تر بودند و دسترسی‌شان به گوشت آسان‌تر بود. البته اهمیتی نداشت. همان بودند: چشمان براق، زخم‌های مرطوب.

صفحه‌ی 1