پوپک رحیمی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
فرهنگ لغات اجرا و تئاتر معاصر راتلج
  • 350,000 تومان
  • با تخفیف: 350,000 تومان
روانشناسی برای بازیگران (تئوری‌ها و تمریناتی برای پروسه بازیگری)
کتاب بزرگ ایده (7 المان 1 داستان خوب و مترقی برای فیلم‌نامه نمایش‌نامه ور مان)
اصول فیلم‌نامه‌نویسی به سبک هالیوود (مجموعه مقالات کلیدی فیلم‌نامه‌نویسی)
سرقت آتش از خدایان (راهنمای جامع داستان‌نویسی برای نویسندگان و فیلم‌سازان)
سفر طولانی کریسمس به ولسلی و وستون (نمایش‌نامه)
چالش بازیگر
  • 280,000 تومان
  • با تخفیف: 280,000 تومان
مرگ من (نمایش‌نامه)
  • 28,000 تومان
  • با تخفیف: 28,000 تومان
قدرت بازیگر (تکنیک چوبوک)
  • 270,000 تومان
  • با تخفیف: 270,000 تومان
کتاب راهنمای تکنیک بازیگری چخوف برای بازیگر
  • 220,000 تومان
  • با تخفیف: 220,000 تومان
به بازیگری احترام بگذارید (تکنیک اوتا هاگن)
  • 48,000 تومان
  • با تخفیف: 48,000 تومان

فرهنگ لغات اجرا و تئاتر معاصر راتلج

  • 350,000 تومان

فرهنگ لغات اجرا و تئاتر معاصر راتلج، اولین راهنمای معتبر آلفابتیک برای سی سال تئاتر و اجرای اخیر است. این کتاب، توسط یکی از پیشروترین محققان و دانشمندان معاصر جهان تئاتر نگاشته شده است که ما را از اکتیویسم (کنشگری) تا زپینگ (زاپ کردن) می‌برد و همه‌چیز را از هنر بدن و فلش‌ماب، تا مولتی‌مدیا و پسامدرنیسم تحلیل می‌کند. چیزی که ما به عنوان «اجرا» و «درام» می‌شناسیم، در دهه‌های اخیر، تغییرات زیادی را متحمل شده است.

روانشناسی برای بازیگران (تئوری‌ها و تمریناتی برای پروسه بازیگری)

  • 120,000 تومان

روانشناسی برای بازیگران مطالعه‌ای است در روانشناسی مدرن که مخصوصا برای بازیگرانی که وظیفه‌ ساخت کاراکتر را بر عهده دارند و افرادی که در حال آموزش بازیگری هستند طراحی شده است. این مطالعه زمینه‌های مجزایی از تئوری‌های روانشناسانه را پوشش می‌دهد که بازیگران می‌توانند در پروسه خلاقه خلق و برقراری ارتباط با کاراکترهای دراماتیک از آنها استفاده کنند. این کتاب ایده‌های پسا - استانیسلاوسکیایی زیادی درباره روان انسانی ارائه می‌کندء ایده‌هایی که توسط درخشان‌ترین اذهان قرن بیستمء از زیگموند فروید و کارل یونگ گرفته تا آبراهام مازلو و کن ویلبرء مطرح شده‌اند و تمرینات مرحله به مرحله‌ای را پیشنهاد می‌کند که در درک کاراکترها به بازیگران کمک می‌کنند تا بتواننند بر روی صحنه یا در مقابل دوربین به شکلی موثر به کاراکترها زندگی ببخشند. همچنین کتاب روانشناسی برای بازیگران به شما یاد می‌دهد چگونه بر استرس‌ها و فضای رقابتی این رشته غلبه کنید و به طور کلی ابزارهایی را برای شما فراهم می‌آورد تا بتوانید به خودآگاهی عمیق‌تری دست پیدا کنید.

کتاب بزرگ ایده (7 المان 1 داستان خوب و مترقی برای فیلم‌نامه نمایش‌نامه ور مان)

  • 55,000 تومان

کتاب بزرگ ایده راهنمایی است برای غلبه بر یکی از رایج‌ترین و مهم‌ترین مشکلات پروسه نوشتن - اولین بخش که اکثر نویسندگان به سرعت از آن عبور می‌کنند و داخل پروسه نوشتن می‌شوند: انتخاب داستان. و این بزرگ‌ترین و اصلی‌ترین دلیلی است که بیشتر پروژه‌ها نمی‌توانند در بازار موفقیتی به دست آورند. اغلب تهیه‌‌کنندگان و ادیتورها به هیچ‌وجه تحت تاثیر مفهوم مرکزی داستان شما قرار نمی‌گیرند. اریک بورک هفت المان کلیدی را در داستان‌ها توضیح می‌دهد که در صورت وجودشان، داستان شانس بالایی برای فروش به تهیه‌کننده‌ها و مخاطبان گسترده را خواهد داشت - در هر ژانر یا هر مدیومی که باشد.

اصول فیلم‌نامه‌نویسی به سبک هالیوود (مجموعه مقالات کلیدی فیلم‌نامه‌نویسی)

  • 70,000 تومان

کتابی که پیش روی شما قرار دارد، شامل پنج فصل است. فصل اول، مخصوص کسانی است که هیچ آشنایی با درام و ادبیات دراماتیک ندارد. این افراد می‌توانند با مطالعه فصل اول، با مبانی و تعاریف موجود در ادبیات دراماتیک و نظریه‌های ادبی، آشنا شوند... فصل دوم، سوم و چهارم، منابع مطالعاتی کمپانی Industrial scripts هستند که بهترین کمپانی فیلم‌نامه‌نویسی جهان - در حال حاضر - است...

سرقت آتش از خدایان (راهنمای جامع داستان‌نویسی برای نویسندگان و فیلم‌سازان)

  • 120,000 تومان

رمزگشایی داستان، راز و رمز ذهن را آشکار کرده و قدرت داستان را در شما بیدار می کند. با این قدرت کار کنید! در این صورت می‌توانید آتش را از خدایان بدزدید. در استفاده از این قدرت استاد شوید تا بتوانید داستان‌هایی خلق کنید که تا همیشه زندگی کنند.. جیمز بونت، اصول و ابزارهایی را در اختیار شما قرار می‌دهد که برای خلق تصاویر متحرک در پوششی از احساسات و خلق داستان‌هایی که برای نسل‌های بعد باقی خواهند ماند، نیاز دارید.

سفر طولانی کریسمس به ولسلی و وستون (نمایش‌نامه)

  • 25,000 تومان

نمایش‌نامه سفر طولانی کریسمس به ولسلی و وستون یکی از درخشان‌ترین نمایش‌نامه‌های مینیگان است که به خاطر ساختار روایی خاص و منحصربه‌فردش مشهور است. سفری خاص به منظور جشن گرفتن کریسمس که بیش از پنج دهه به طول انجامید و چند نسل از یک خانواده در قاب یک ماشین در این سفر شرکت می‌کنند.

چالش بازیگر

  • 280,000 تومان

این کتاب شامل 4 فصل بازیگر، تکنیک‌های انسانی، تمرینات و نقش می‌باشد که هر کدام از این سرفصل‌ها خود شامل بخش‌های متنوعی است.

مرگ من (نمایش‌نامه)

  • 28,000 تومان

شلی و پاول زن و شوهر جوان و خوشبختی هستند که تا لحظه آخر زندگی‌شان در نهایت سلامت جسمانی به سر می‌بردند. آن‌ها در عالم برزخ بیدار می‌شوند. چه اتفاقی افتاده است؟ آیا به قتل رسیده‌اند؟ اگر به قتل رسیده‌اند، پس قاتل باید یکی از دوستان نزدیکی باشد که شب آخر در کنار هم بوده‌اند. یا شاید قاتل شخص دیگری است و هنوز در خانه آن‌هاست و ممکن است خطری برای دوستان نزدیک آن‌ها ایجاد کند. چه باید بکنند؟ آیا می‌توان به عقب برگشت؟ صدایی به آن‌ها اجازه می‌دهد که برای مدت کوتاهی به آن شب مرموز برگردند و بدون این که اجازه تغییر دادن چیزی را داشته باشند، فقط نظاره‌گر اتفاقات آن شب باشند...

قدرت بازیگر (تکنیک چوبوک)

  • 270,000 تومان

... برای بسیاری از بازیگران بااستعداد، تکنیک چوبوک مهم‌ترین ابزار برای بازیگری در قرن حاضر است. ایوانا چوبوک برنامه آموزشی‌ای را تدوین کرده است که تئوری‌های مهم بازیگری از استادان بزرگ نظیر استانیسلاوسکی، مایزنر و اوتا هاگن را در نظر گرفته و در قدم بعد، بازیگر را با تشخیص دردها و احساسات درونی - نه به عنوان نتیجه نهایی، بلکه به عنوان راهی برای دستیابی به نتیجه نهایی - به سمت پیروزی و دستیابی به هدف هدایت می‌کند. نتیجه استفاده از این تکنیک، خلق کاراکتری انسانی و زنده، با رفتاری واقعی خواهد بود.

کتاب راهنمای تکنیک بازیگری چخوف برای بازیگر

  • 220,000 تومان

لنارد پتیت مدیر استودیوی بازیگری چخوف در نیویورک است. او یکی از اصلی‌ترین اعضای تیم مدرسانی است که مجموعه دی‌وی‌دی‌های آموزشی تکنیک چخوف را تولید کرده‌اند. او نمایش‌های بسیاری را در برادوی و انگلستان به روی صحنه برده و به عنوان بازیگر نیز با بهترین کارگردانان معاصر همکاری داشته است. او کلاس‌ها و ورکشاپ‌های بازیگری بسیاری در سراسر آمریکا و اروپا از جمله دانمارک، برلین، زوریخ، لندین، سیری، مادرید و ... برگزار کرده است. کتاب راهنمایی برای بازیگری با تکنیک چخوف نوشته لنارد پتیت بدون اغراق برترین کتابی است که در ارتباط با این تکنیک درخشان به رشته تحریر درآمده است.

به بازیگری احترام بگذارید (تکنیک اوتا هاگن)

  • 48,000 تومان

همه ما باورها و عقاید آتشین و تندی درباره هنر بازیگری داریم. باورها و عقاید من تا جایی که بر خودم روشن شده، کاملا جدید است. من بیش‌تر عمرم را در تئاتر گذرانده‌ام و می‌دانم پروسه آموزش در هنر، نقطه پایانی ندارد. امکان رشد و پیشرفت، نامحدود و همیشگی است. من قبلا عقایدی مانند این را می‌پذیرفتم: "تو به دنیا آمده‌ای که بازیگر شوی"؛ "بازیگران واقعا نمی‌دانند روی صحنه چه کاری انجام می‌دهند، آن‌ها به صورت حسی عمل می‌کنند"؛ "بازیگری فقط غریزی است و نمی‌تواند آموزش داده شود." بله، در دوران کوتاهی من هم چنین عقایدی داشتم و درست مانند بقیه، من هم احترامی برای بازیگری قائل نبودم.

صفحه‌ی 1