نیک گرگین


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
انقراض ششم (1 تاریخ غیر طبیعی)
  • 72,000 تومان
  • با تخفیف: 72,000 تومان
انسان خداگون (مختصری بر تاریخ فردا)
  • 350,000 تومان
  • با تخفیف: 350,000 تومان
انسان خردمند (تاریخ مختصر نوع بشر)
  • 110,000 تومان
  • با تخفیف: 110,000 تومان

انقراض ششم (1 تاریخ غیر طبیعی)

  • 72,000 تومان

در انقراضی که به دست ما انجام می‌شود چه اتفاقی برای خودمان خواهد افتاد؟ یک احتمال این است که ما هم بالاخره همراه با دگرگون ساختن طبیعت نابود شویم. با مختل کردن این نظام ــ نابود کردن جنگل‌های بارانی، تغییر ترکیبات جوّی، اسیدی کردن اقیانوس‌ها ــ بقای خود را به خطر می‌اندازیم. وقتی انقراض گسترده به تحقق می‌پیوندد، قوی را به موقعیت ضعف می‌کشاند و ضعیف را نابود می‌کند. بشر با راندن گونه‌های دیگر به انقراض، شاخه‌ای را که خود روی آن نشسته است، قطع می‌کند. یک امکان دیگر این است که نبوغ انسانی بر هر فاجعه‌ای که با نبوغ انسانی ایجاد شده چیره خواهد شد و بشر به بقای خود ادامه خواهد داد. این کتاب در پی آن است که با گردآوری شواهد علمی از نقاط مختلف جهان نشان دهد که انقراض ششم چگونه سرنوشت حیات را رقم خواهد زد.

انسان خداگون (مختصری بر تاریخ فردا)

  • 350,000 تومان

هر ساله در مغرب زمین شمار زیادی از کتاب‌ها و مقالات با رویکرد به شناخت آینده انتشار می‌یابد. سوگ‌مندانه باید اظهار کرد که اکثریت این آثار متعلق به نویسندگانی است که با هم درآمیختن برخی اطلاعات برگرفته از کاوش‌های علمی و شماری از دستاوردهای تکنولوژیک، و مطرح ساختن مدعاهای گزاف اما پرجاذبه و خواننده جذب‌کن روایت‌های هوش‌ربا از آنچه در دهه‌های آینده در انتظار ابناء بشر است فراهم می‌آورند، و به میلیون‌ها خواننده در سراسر جهان اینگونه القا می‌کنند که آنچه آنان پیش‌بینی کرده‌اند همان است که قرار است تحقق یابد.

انسان خردمند (تاریخ مختصر نوع بشر)

  • 110,000 تومان

صد هزار سال پیش، دست کم شش گونه انسانی در زمین زندگی می‌کردند. امروز تنها یکی به جا مانده است: ما انسان‌های خردمند. چطور گونه ما در نبرد برای سلطه بر دیگران پیروز شد؟ چرا نیاکان شکارگر - خوراک جوی ما اقدام به ساختن شهرها و برپایی پادشاهی‌ها کردند؟ چگونه به خدایان و ملت‌ها و حقوق بشر ایمان آوردیم، به پول و کتاب‌ها و قوانین اعتماد کردیم، و خود را برده بوروکراسی و مصرف‌گرایی و حرص و آز برای خوشبختی ساختیم؟ دنیای ما در هزاره آینده چه شکلی به خود خواهد گرفت؟ انسان خردمند به گونه‌ای جسورانه و همه جانبه و بحث‌انگیز هر آنچه را تاکنون گمان می‌کردیم در مورد انسان می‌دانیم به چالش می‌کشد: افکارمان، رفتارمان، اعمال‌مان، اقتدارمان... و آینده‌مان را.

صفحه‌ی 1