نیلوفر حقی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
حرکت‌شناسی مدرن
  • 57,000 تومان
  • با تخفیف: 57,000 تومان
ارتباط بداهه
  • 55,000 تومان
  • با تخفیف: 55,000 تومان
نقش‌آفرینی شخصیت‌ها (20 گام اساسی از تمرین تا اجرا)

حرکت‌شناسی مدرن

  • 57,000 تومان

کتاب «حرکت‌شناسی مدرن بر اساس سبک خوزه لمون» شامل بیست تمرین پایه‌ای رقص مدرن از مبتدی تا پیشرفته با نگاهی به متد خوزه لمون است که شاگردش دنیل لوئیس آن‌ها را جمع‌آوری کرده است و در برخی از آن‌ها بازنگری‌های لازم صورت گرفته و در نهایت به شکل مکتوب درآمده و در اختیار خوانندگان و علاقه‌مندان این حوزه قرار گرفته است.

ارتباط بداهه

  • 55,000 تومان

پیدا کردن کتاب‌هایی در مورد ارتباط بداهه، کار بسیار سختی است و سخت‌تر از آن یافتن کتاب‌هایی است که شامل تمرینات ویژه، ساختارها و ایده‌هایی در مورد چگونگی هدایت و رهبری ورک شاپ یا کار گروهی با موضوع تماس یا ارتباط بداهه است. هر یک از آموزگاران کانتک در این موضوع به حوزه خاصی علاقه‌مند هستند - علی رغم رشد آگاهی عمومی در این زمینه، هنوز نظرسنجی کاملی در این رابطه منتشر نشده است. به نظر می‌رسد این کتاب باید شکاف‌ها و جای خالی مطالبی را پر کند که می‌بایستی در این رابطه وجود داشته باشد. این کتاب ایده‌ها و مثال‌های کاربردی‌ای را به خوانندگان ارائه می‌دهد که همگی آن‌ها در ورک شاپ‌ها یا کارگاه‌های شخصی خود نویسنده در زمینه تماس بداهه امتحان و آزموده شده‌اند. علاوه بر این، در این کتاب تمرینات و پیشنهادات زیادی وجود دارد که برای تدریس تماس بداهه در کلاس‌های درسی بسیار مفید هستند. تماس بداهه مرزهای میان ورزش، رقص و مقوله درمان و تراپی را درنوردیده و به هر کدام از این حوزه‌ها اهمیت و انگیزه‌های حیاتی جدید بخشیده است.

نقش‌آفرینی شخصیت‌ها (20 گام اساسی از تمرین تا اجرا)

  • 35,000 تومان

کتاب نقش‌آفرینی شخصیت‌ها کتابی مقدماتی برای هنرجویان و بازیگران مشتاق است تا به شناسایی فرآیند بازیگری یاری برساند. نویسنده این کتاب براساس سال‌ها آموزش و تعلیم بازیگری در تمام سطوح، رویکردی منطقی و کاربردی اتخاذ کرده است. بازیگری ممکن است زمان عدم وجود الهام، انرژی و وقت کافی برای تمرین، فعالیتی بسیار دشوار و چالش برانگیز باشد.

صفحه‌ی 1