نوشین دیانتی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
از این مطمئنم
  • 120,000 تومان
  • با تخفیف: 120,000 تومان
راه و روش مینیمالیستی (روش‌های ساده و کاربردی برای نظم بخشیدن به زندگی و ساختن محیطی شاد)
سفر پر رمز و راز کایوت سانرایز
  • 65,000 تومان
  • با تخفیف: 65,000 تومان
نبرد هنرمند (موانع را در هم بشکنید و در نبرد خلاقیت درون پیروز شوید)

از این مطمئنم

  • 120,000 تومان

اپرا وینفری خود درباره این اثر می‌گوید: با افتخار اعتراف می‌کنم که در آن 14 سال ستون‌نویسی کشف کردم که وقتی به چیزی اطمینان دارید، باید از آزمون زمان سربلند بیرون بیاید. منظورم را اشتباه متوجه نشوید: شما دارید زندگی می‌کنید و اگر خودتان را به روی جهان بگشایید، چیزهایی می‌آموزید. بنابراین برای اینکه مطمئن بشوم که هسته طرز تفکرم کاملا محکم باقی‌مانده یا خیر، می‌توانم از این قلم قرمز استفاده کنم و خودم را به باد انتقاد بگیرم و چندین حقیقت قدیمی و برخی بینش‌های سخت به‌دست آمده را بکاوم و کشف کنم و بسط بدهم.

راه و روش مینیمالیستی (روش‌های ساده و کاربردی برای نظم بخشیدن به زندگی و ساختن محیطی شاد)

  • 140,000 تومان

آنچه امروزه درباره سبک نوین زندگی، بر سر زبان‌هاست، مینیمالیسم است. هر مینیمالیستی می‌داند که زندگی سرشار از معامله است. وقت گذاشتن برای چیزی به معنی از دست دادن آن وقت برای چیز دیگر است. البته به نظر می‌رسد که در مینیمالیسم موضوع مهم وسایل است ، اما وقتی به هم ریختگی‌ها را کنار می‌زنید و چارچوب ذهنی جدیدی می‌پذیرید ، می‌آموزید که مینیمالیسم اصلا ربط چندانی به وسایل ندارد. مینیمالیسم رژیم غذایی نیست که یا آن را رعایت کنید یا نکنید. اتاق سفیدی نیست که چیزی داخل آن نباشد به جز یک گلدان پر طراوت و یک اثر هنری هم چنین یک کمد کوچولو یا کشویی بدون انباشتگی و خرت و پرت یا اسباب بازی‌های دست‌ساز چوبی مرتب چیده شده نیست. بر عکس ، مینیمالیسم یک چارچوب ذهنی است ، تصمیمی است که بر اساس آن آهسته و پیوسته ، در گذر ماه‌ها برای به دست آوردن زندگی مناسب تلاش می‌کنید‌، زندگی‌ای است که با آن کسی درون شماست هماهنگی دارد ، طوری که حتی شما را به فرد بهتری تبدیل می‌کند.

سفر پر رمز و راز کایوت سانرایز

  • 65,000 تومان

کایوت سانرایز، نوجوان سیزده‌ساله‌ای است که در پی یک حادثه‌ی تلخ در گذشته‌اش، زندگی متفاوتی دارد. او و پدرش در یک اتوبوس مدرسه زندگی می‌کنند و همیشه در حال سفر و گشت‌و‌گذارند. به همین دلیل، کایوت هیچ دوستی ندارد، اما آرزوی داشتن یک دوست واقعی و همیشگی را در قلبش دارد. روزی می‌رسد که دیگر کایوت نباید به سفرش ادامه دهد، در حالی که پدرش هرگز حاضر نیست به خانه برگردد و دست از سفر بردارد. اما کایوت رازی دارد که به خاطر آن باید به خانه برگردد. بنابراین او یک تصمیم می‌گیرد، با آدم‌های جدیدی آشنا می‌شود و تلاش می‌کند به هدفش برسد. آیا او موفق می‌شود به خانه برگردد؟ داستان کایوت و سفر پر رمز و رازش را در این کتاب بخوانید.

نبرد هنرمند (موانع را در هم بشکنید و در نبرد خلاقیت درون پیروز شوید)

  • 110,000 تومان

آیا به فکر نوشتن بزرگ‌ترین رمان سال هستید و یا می‌خواهید کسب و کاری را راه بیندازید؟ آیا آرزو می‌کنید که همین امروز بتوانید رژیم بگیرید یا ورزش را آغاز کنید؟ اگر پاسخ شما به هر یک از این سوالات مثبت باشد چیزی که شما به آن نیاز دارید کتاب (نبرد هنرمند) است. کتاب حاضر که درباره موانع درونی موفقیت صحبت می‌کند به شما نشان خواهد داد که چگونه موانع درونی را که موجب عدم ایجاد خلاقیت می‌شود ، شناسایی کنید و آنها را شکست دهید. نبرد هنرمند تلنگریست الهام‌بخش، جهت‌دار و سرگرم‌کننده که با تکنیک‌های کاربردی خود، تمام هنرمندان، کارآفرینان و خیالبافان را به جنب و جوش وا می‌دارد.

صفحه‌ی 1