نوشین امیری


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
آشتی با ذهن (چگونه با توجه‌آگاهی و شفقت‌ورزی منتقد درون خود را مهار کنیم)
توجه‌آگاهی و روان‌درمانی
  • 155,000 تومان
  • با تخفیف: 155,000 تومان
بازسازی مدارهای عشق‌ورزی مغز (زندگی شادتر و ارتباط پرشورتر با فنون توجه‌آگاهی)
پیشگیری از عود مبتنی بر توجه‌آگاهی (راهنمای درمانگر)
توجه‌آگاهی و پذیرش در زوج‌درمانی و خانواده‌درمانی

آشتی با ذهن (چگونه با توجه‌آگاهی و شفقت‌ورزی منتقد درون خود را مهار کنیم)

  • 120,000 تومان

منتقد درون» صدایی است که دائم به ما یادآوری می‌کند آن‌طور که باید و شاید، انسان خوبی نیستیم. با افکارش رفتارهای ما را زیر سؤال می‌برد و باعث می‌شود به ارزشمندی خود شک کنیم. شاید گریز از منتقد درون ناممکن به نظر برسد اما روش‌هایی برای مهار آن وجود دارد. مارک کولمن، درمانگر و مربی مراقبه، به ما کمک می‌کند منتقد درون را بهتر بشناسیم و با کمک فنون توجه‌آگاهی و شفقت‌ورزی از سلطۀ آن رها شویم. این کتاب به پنج بخش تقسیم شده و در هر یک تمرین‌هایی عملی معرفی می‌شود تا افکار و رفتارهای آزارندۀ خود را بازبینی کنیم. در دو بخش اول با زادگاه منتقد درون و عملکرد آن آشنا می‌شویم. در سه بخش بعدی نیز به نکاتی مانند کنارگذاشتن پشیمانی‌ها، افزایش عزت‌نفس و نحوۀ انجام مراقبۀ توجه‌آگاهی و مزایای آن توجه می‌کنیم. اکثر کتاب‌هایی که بر توجه‌آگاهی متمرکزند، آن را ابزاری برای دستیابی به زندگی یا کار بهتر معرفی می‌کنند. اما تأکید اصلی مارک کولمن بر دستیابی به آرامش درونی و مهربانی با خود و دیگران است. در نتیجه، این کتاب بهترین گزینه برای افرادی است که به دنبال بهبود ارتباط‌ با خود و دیگران و آرام‌کردن ذهن پریشان‌شان هستند.

توجه‌آگاهی و روان‌درمانی

  • 155,000 تومان

این کتاب ده‌ها هزار درمانگر و دانشجو را با توجه آگاهی و کاربست‌های درمانی آن آشنا کرده است. ویراستاران و نویسندگان آن از پیشگامان این حوزه هستند و روش‌هایی عملی و دقیق برای اجرای فنون توجه آگاهی و آموزش آن به بیماران ارائه می‌کنند. در بخش اول آن درباره‌ی مبانی مراقبه‌ی توجه آگاهی و روان‌شناسی بودایی صحبت می‌کنیم و ارتبارآنها با نظریه و کاربست روان درمانی معاصر را بررسی می‌کنیم.با مطالعه بخش دوم متوجه می‌شوید که چگونه پرورش توجه آگاهی منجر به افزایش پذیرش و همدلی در بیماران و درمانگران می‌شود و رهایی هیجانی را به ‌آنها هدیه می‌دهد. در بخش سوم به استفاده خلاقانه از توجه آگاهی برای مشکلات بالینی خاص و گروه‌های ویژه اشاره می‌کنیم.در این بخش درباره‌ی درمان افسردگی، اختلال های اضطرابی، درد مزمن، ضربه روانی و اعتیاد صحبت می‌کنیم. همچنین تمرین‌های توجه آگاهی را برای درمان کودکان و مراقبان ‌آنها به کار می‌گیریم. در بخش آخر کتاب با مبانی توجه آگاهی آشنا می‌شویم و یافته‌های جدیدترین پژروهش‌های عصب‌شناختی و پیوند میان توجه آگاهی و روان‌شناسی مثبت‌نگررابررسی می‌کنیم. این کتاب منبعی ارزشمند برای روان‌شناسان بالینی، روان‌پزشکان، مددکاران اجتماعی‌، مشاوران سلامت روان، زوج‌درمانگران‌، خانواده‌درمانگران ومشاوران است. همچنین منبعی آموزنده و منحصر به فرد برای تدریس در دوره‌های کارشناسی‌ارشد رشته ‌های مرتبط با روان‌درمانی است.

بازسازی مدارهای عشق‌ورزی مغز (زندگی شادتر و ارتباط پرشورتر با فنون توجه‌آگاهی)

  • 90,000 تومان

بسیاری از انسان‌ها گرفتار الگوهای قدیمی و عاداتی هستند که دستیابی به روابط صمیمانه شاد و پرشور را دشوار می‌کنند. مارشا لوکاس ـ روان‌درمانگر و عصب‌شناس ـ با آموزش فنون توجه‌آگاهی (که نقش مثبت آن بر تغییر ساختارهای مغز بارها تأیید شده) و ارائه جدیدترین اطلاعات عصب‌پژوهی، به شما کمک می‌کند از این دام‌های ارتباطی رها شوید. او با زبان ساده و صمیمی خود به شما نشان می‌دهد مدارهای مغزی چه تأثیری بر روابط‌تان دارند و چگونه می‌توانید با انجام تمرین‌های توجه‌آگاهی، مدارهای مغزی جدیدی در بخش رابطه‌ جوی مغز ایجاد کنید. نظریه او در این کتاب بسیار ساده است: مغز خود را تغییر دهید تا روابط‌تان تغییر کند. با چند دقیقه تمرین روزانه می‌توانید تغییری بزرگ در روابط عاطفی خود ایجاد کنید. توجه‌آگاهی در برقراری روابط عاشقانه، مواجهه با ترس‌ها، پرورش تاب‌آوری هیجانی و شناخت بهتر خود به شما کمک می‌کند. با انجام فنون توجه‌آگاهی، مدارهای عشق‌ورزی مغزتان را بازسازی کنید.

پیشگیری از عود مبتنی بر توجه‌آگاهی (راهنمای درمانگر)

  • 23,000 تومان

در این کتاب با برنامه «پیشگیری از عود مبتنی بر توجه‌آگاهی» آشنا می‌شوید: رویکردی مبتکرانه که تمرین‌های توجه‌آگاهی را با راهبردهای شناختی و رفتاری معتبر تلفیق می‌کند. این برنامه به ‌صورت گروهی و در هشت جلسه ساختاریافته ارائه می‌شود و برای افرادی مناسب است که در مراحل اولیه پرهیز از مصرف هستند و خدمات درمانی اولیه برای سوء مصرف را دریافت کرده‌اند. این برنامه به افراد کمک می‌کند از تجارب درونی خود آگاه شوند، از الگوهای عادت‌وار شناختی و رفتاری که منجر به بازگشت می‌شود دست بکشند و مهارت‌هایی کاربردی برای رویارویی با چالش‌های زندگی روزمره و فرایند بهبود کسب کنند. افراد با شرکت در این جلسه‌ها یاد می‌گیرند که به ‌جای تسلیم شدن در برابر ولع‌ها و وسوسه‌های خود، آنها را بدون داوری مشاهده کنند و پاسخ‌های فکری، هیجانی و جسمانی خود به این تجارب را تشخیص دهند. در بخش راهنمای تسهیلگر، کاربرگ‌ها و مراقبه‌های هدایت ‌شده و سایر منابع لازم برای هر یک از جلسه‌ها در اختیار تسهیلگران قرار گرفته است. نتایج پژوهش در مورد برنامه پیشگیری از عود مبتنی بر توجه‌آگاهی نشان‌ می‌دهد که این برنامه توانایی افراد برای پاسخ‌دهی مدبرانه به خلق منفی و ولع را بهبود می‌بخشد و میزان مصرف مواد مخدر و الکل را به ‌طرز معناداری کم می‌کند.

توجه‌آگاهی و پذیرش در زوج‌درمانی و خانواده‌درمانی

  • 155,000 تومان

- کتابی منحصر به‌ فرد درباره کاربست رویکرد مبتنی بر توجه‌آگاهی در زوج‌درمانی و خانواده‌درمانی. - ارائه چهارچوب نظری برای زوج‌درمانی و خانواده‌درمانی مبتنی بر توجه‌آگاهی. - استفاده از اصول توجه‌آگاهی و روانشناسی بودایی. - معرفی یک رویکرد مبتنی بر توانمندی. بیش از سه دهه از معرفی مفهوم توجه‌آگاهی - هنر حضور در لحظه و پذیرش به دور از داوری - به حوزه روان‌درمانی می‌گذرد. امروزه، درمان‌های مبتنی و آشنا به توجه‌آگاهی و پذیرش یکی از گزینه‌های اصلی برای درمان بسیاری از اختلالات روان‌شناختی محسوب می‌شوند. در سال‌های اخیر، بررسی پیچیدگی‌های مشکلات ارتباطی با استفاده از این مفاهیم، نویدبخش درک بهتر و حل مشکلات به ظاهر حل ‌نشدنی زوج‌ها و خانواده‌ها بوده است...

صفحه‌ی 1